Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dat vinden wij ook! Echte toppers!

    Alle info omtrent onze winkel plaatsen wij in dit topic en op Facebook.

    Deel en like onze Facebookpagina zodat wij je op de hoogte kunnen houden van alle acties.
    Facebook: Vuurwerktotaal Hilvarenbeek


    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Dat is echt een enorm goede toevoeging! Qua prijs/kwaliteitsverhouding een van de beste assortimenten die er zijn. Zag hem ineens staan op jullie site. Ik had dus blijkbaar toch iets gemist!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkcentrum Brabant Bekijk bericht
      [ATTACH=CONFIG]38330[/ATTACH]

      Welkom Katan Vuurwerk bij Vuurwerkcentrum Brabant.

      Komend seizoen zullen wij ook dealer zijn van Katan Vuurwerk.
      We hebben alvast een aantal artikelen geselecteerd. Deze komen binnenkort in onze webshop.

      Vandaag openen we met een hele mooie weekdeal van Katan met een ongekende prijs!!
      Vanaf nu te vinden in onze webshop bij Weekdeals of Katan.



      [ATTACH=CONFIG]38331[/ATTACH]
      Aanvullende info:

      Het assortiment bestaat uit 12 verschillende cakes van 19 shots.
      Elke cake bevat weer meerdere verschillende effecten.

      Zodra goede film beschikbaar is zullen wij die toevoegen in onze webshop.
      Het assortiment is al wel te bestellen in onze webshop.

      Comment


        Wow wat een mooie acties weer klinkt als een leuk 19 shots pakket.

        Nog een vraagje weet niet of dit bekend bekend is maar
        Is dit een nieuwe Katan Serie of de sneaky serie en hoeveel gram zijn de cakes per stuk ?

        Mvg,

        Comment


          Dit is een nieuwe serie van katan.

          Aantal gram is tussen de 12,5 en 15 gram per shot.
          Rond de 275 gram per cake ongeveer.
          Laatst aangepast door Bbjorn; 10 July 2018, 20:08.

          Comment


            Een nieuwe 19 shots voor een geweldige prijs..i love it..alle 19 shots van Katan waren tot nu toe goed..wel een twijfel zonder filmpje maar misschien moet ik maar een gokje doen

            Comment


              Dat zijn 30mm potten of niet?

              Edit:
              Nu ik beter naar de foto kijk idd 25mm
              Laatst aangepast door Komkommer; 11 July 2018, 21:09.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                Dat zijn 30mm potten of niet?
                met 15 gram zeker niet dus.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
                  Een nieuwe 19 shots voor een geweldige prijs..i love it..alle 19 shots van Katan waren tot nu toe goed..wel een twijfel zonder filmpje maar misschien moet ik maar een gokje doen
                  Zodra we de film hebben ontvangen zal ik deze plaatsen in onze webshop

                  Comment


                    mooie acties alweer hoor goed bezig daar!

                    Comment


                      Filmpje van die nieuwe 12x19 shots box :



                      Best saai en kleine boeketjes...

                      Comment


                        Afgaan op het filmpje van Bizzle zal ik deze niet aanschaffen, het geeft geen Wauw effect en niet de kwaliteit die ik gewend ben, maar de aanbieding 12 cakes voor €99 is een goede prijs lijkt me, een pakket voor in de vooravond.

                        Ik wacht op de nieuwe producten van Evo en de prijzen, dan kan ik me lijstje compleet gaan maken.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
                          Afgaan op het filmpje van Bizzle zal ik deze niet aanschaffen, het geeft geen Wauw effect en niet de kwaliteit die ik gewend ben, maar de aanbieding 12 cakes voor €99 is een goede prijs lijkt me, een pakket voor in de vooravond.
                          Mee eens, echt mega slecht kan het in de straat voor nog geen 10 euro per cake bijna niet zijn. Al zou ik persoonlijk liever 35 euro meer betalen en dan de Lucky Number 19 van de noordelingen dan hier aanschaffen!

                          Anderzijds kun je voor dit geld ook geen Brasilian ass./Fairytail ass. verwachten. Daar moet je toch echt even dieper voor in de buidel tasten. Net hoe je het bekijkt!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                            Mee eens, echt mega slecht kan het in de straat voor nog geen 10 euro per cake bijna niet zijn. Al zou ik persoonlijk liever 35 euro meer betalen en dan de Lucky Number 19 van de noordelingen dan hier aanschaffen!

                            Anderzijds kun je voor dit geld ook geen Brasilian ass./Fairytail ass. verwachten. Daar moet je toch echt even dieper voor in de buidel tasten. Net hoe je het bekijkt!
                            Helemaal mee eens

                            Wij vinden het een mooie aanvulling in de breedte van ons assortiment.
                            We willen voor ieders budget goede producten proberen weg te zetten.
                            Gelukkig hebben we keuze genoeg

                            Comment


                              Het filmpje begon lekker, vooral cake 1 en 3 (die zat ook in de oude sneaky 6 van katan)
                              Blijf erbij dat ze die cake met spinning tails los moeten verkopen (of gewoon de sneaky 6 opnieuw uitbrengen)

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
                                Afgaan op het filmpje van Bizzle zal ik deze niet aanschaffen, het geeft geen Wauw effect en niet de kwaliteit die ik gewend ben, maar de aanbieding 12 cakes voor €99 is een goede prijs lijkt me, een pakket voor in de vooravond.

                                Ik wacht op de nieuwe producten van Evo en de prijzen, dan kan ik me lijstje compleet gaan maken.
                                Hoi Hout86,

                                Wij wachten ook nog op de prijzen maar zoals ik heb begrepen van Marchel zullen wij die binnenkort ontvangen. Wij zijn ook reuze benieuwd!

                                Comment

                                Working...
                                X