Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    [ATTACH=CONFIG]39126[/ATTACH]

    Ze komen in ieder geval weer met nieuwe cakes, via Rubro Vuurwerk.
    Staan nu op de site voor 69,95. lijkt me prima prijs! 1 om in de gaten te houden

    Comment


      Als de site klaar is zal er wel een openingsactie zijn, en de filmpjes zijn er dan hopelijk ook
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        Komen er nog combideals op te staan? Zou dit graag weten voordat ik bestellingen ga plaatsen namelijk.

        En kunnen vragen mbt bestellingen ook via PM aan reva gestuurd worden? Heb namelijk nog geen reactie , paar dagen terug al PM gestuurd naar reva.

        Comment


          Ik zit ook nog steeds te wachten om een bestelling te doen, vraag me af wanneer er MEER afhaaltijden komen. 6 uur s'ochtends ga ik niet redden, moet om 11 daar in de buurt zijn.

          Niet dat ik weer van alles misloop straks, nog geen bericht op me mail helaas

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
            Ik zit ook nog steeds te wachten om een bestelling te doen, vraag me af wanneer er MEER afhaaltijden komen. 6 uur s'ochtends ga ik niet redden, moet om 11 daar in de buurt zijn.

            Niet dat ik weer van alles misloop straks, nog geen bericht op me mail helaas

            Gewoon bestellen, er valt altijd wel iets te regelen.

            Comment


              Ik ben vooral benieuwd of er komende dagen wederom een kortlopende 25% extra openingskortingsactie komt, zoals ook eind september vorig jaar plots aangekondigd werd.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
                Ik ben vooral benieuwd of er komende dagen wederom een kortlopende 25% extra openingskortingsactie komt, zoals ook eind september vorig jaar plots aangekondigd werd.

                zou toch heerlijk zijn! en mocht het niet zo zijn gewoon rustig afwachten tot men aangeeft dat de site open is. volgens mij kan je altijd meerdere afhaaltijden kiezen namelijk.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                  Gewoon bestellen, er valt altijd wel iets te regelen.
                  Dat was ook mijn 1e idee, maar vertrouw dat niet gezien de regels die valk in de startpost heeft staan

                  Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht


                  De spelregels:

                  Geplaatste bestellingen kunnen niet meer gewijzigd of aangepast worden.
                  Bestellingen kunnen alleen worden opgehaald in de daarvoor bestemde blokuren.
                  Bestellingen met verschillende blokuren kunnen niet worden samengevoegd.

                  Comment


                    ik heb ieder jaar wel wat kunnen regelen m.b.t afhalen , dus dat komt wel goed

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                      Gewoon bestellen, er valt altijd wel iets te regelen.
                      Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                      ik heb ieder jaar wel wat kunnen regelen m.b.t afhalen , dus dat komt wel goed
                      Thanks, heb zojuist de bestelling de deur uit gedaan. Zal er vanavond nog een extra mailtje uit doen om te vragen of de tijd veranderd kan worden. Kon toch niet wachten, al teveel misgelopen dit jaar door die fout

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                        Thanks, heb zojuist de bestelling de deur uit gedaan. Zal er vanavond nog een extra mailtje uit doen om te vragen of de tijd veranderd kan worden. Kon toch niet wachten, al teveel misgelopen dit jaar door die fout
                        gewoon REVA binnenkort ff bellen is er altijd wel wat te regelen

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                          gewoon REVA binnenkort ff bellen is er altijd wel wat te regelen
                          Ik heb een andere ervaring maar goed, het was toen half december.
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            ja dat is dan wel krap aan , dan is het onmogelijk

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                              ja dat is dan wel krap aan , dan is het onmogelijk
                              De mail werd amper bekeken toen. Dus na een maand gebeld en toen kon het niet. Je kunt dan beter gelijk bellen
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                                Thanks, heb zojuist de bestelling de deur uit gedaan. Zal er vanavond nog een extra mailtje uit doen om te vragen of de tijd veranderd kan worden. Kon toch niet wachten, al teveel misgelopen dit jaar door die fout
                                Hoop niet voor je dat ze nu dan met een openingsaanbieding zoals vorig jaar komen!

                                Voor mijzelf en de rest hoop ik het natuurlijk van harte

                                Comment

                                Working...
                                X