Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Prima prijzen voor de Evolution producten!

    Comment


      Jeeeeuh! er word eindelijk geupdate! inderdaad tot nu toe prima prijzen voor de producten. ben benieuwd wat er nog meer bij komt.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
        Jeeeeuh! er word eindelijk geupdate! inderdaad tot nu toe prima prijzen voor de producten. ben benieuwd wat er nog meer bij komt.

        Ik denk genoeg. Mis alleen de acatenango

        Comment


          Karton wicked whistle mag ook wel

          Comment


            Staan weer wat nieuwe producten op zie ik waaronder nieuwe valk dozen. 30mm maximaal gevuld voor hele scherpe prijzen! Ben benieuwd of daar nog beelden van komen.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
              Ik denk genoeg. Mis alleen de acatenango


              Staat er op toch? https://vuurwerkperdoos.nl/artikel/acatenango ;)

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
                Staan weer wat nieuwe producten op zie ik waaronder nieuwe valk dozen. 30mm maximaal gevuld voor hele scherpe prijzen! Ben benieuwd of daar nog beelden van komen.
                Haha, volgens mij kijk ik nu op precies 't goede moment, ik zie de productpagina's verspringen met nieuw aanbod. Ook jij bent gehoord volgens mij: https://vuurwerkperdoos.nl/artikel/w...whistle-karton

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
                  Staan weer wat nieuwe producten op zie ik waaronder nieuwe valk dozen. 30mm maximaal gevuld voor hele scherpe prijzen! Ben benieuwd of daar nog beelden van komen.
                  Hele scherpe prijzen. Beelden erbij trekt menig twijfelaar over de streep
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    Kan de Decibull Salute box en Spinnerz 2 Colorz ook worden toegevoegd, Eventueel als combideal ?

                    Comment


                      Via google kun je van de black thunder beeldmateriaal vinden.
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        Benieuwd naar de beelden van de nieuwe valk boxen.
                        Tevens zie ik hun nieuwe 25 shots ass nog niet erop staan. daar toch ook heel benieuwd naar.

                        Comment


                          Wel vreemd, kan alleen nog maar 6 uur smorgen aanklikken als afhaaltijd???

                          Comment


                            Ik krijg het idee dat die valk 30mm 500gr de tsunami box cakes zijn. Dat verklaart ook die prijs. Rubro heeft niet zoveel 20s 30mm
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              Op dit moment zijn ze heel druk bezig om de site te vullen en alles weer uptodate te maken dus heb geduld aub , alles komt goed .

                              Comment


                                Goede toevoegingen weer, goed bezig!

                                Comment

                                Working...
                                X