Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ben vanavond geweest en 3/4 uur later klaar. Wat ik niet begreep is dat er zaken die ik in de outlet gekocht heb niet aanwezig waren? Hoe kan dat? Het waren maar kleine frutsels maar dan nog....
    Wat anders uitgekozen maar geeft toch een rare smaak.
    Verder lekker n pilsje gedronken en genoten van de shop.
    Al met al prima service!
    Ik heb een kort lontje.......

    Comment


      Leuke zaak, 2e jaar dat ik hier ben geweest en moest dit keer wel even wachten. Had wat DumBum besteld en die bleek niet geleverd. De vrachtwagen had wat problemen en zou een uurtje later komen. Even met een maat naar de Chinees (was 's avonds), 1.5 uur later terug en toen kwam het spul even later eraan. Al met al mooi opgelost en zeker tevreden. Volgend jaar zeker weer.

      Comment


        Heu, al aan deze verhalen te horen kwam ik er goed van af ik ging naar binnen en stond binnen 10 minuten weer buiten, en dan nog te bedenken dat het korter kon maar ik kreeg perongeluk de Event Signal V5 in plaats van de Turbo Clash Rockets dus dat moest ook geregeld worden, top plek!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
          Ben vanavond geweest en 3/4 uur later klaar. Wat ik niet begreep is dat er zaken die ik in de outlet gekocht heb niet aanwezig waren? Hoe kan dat? Het waren maar kleine frutsels maar dan nog....
          Wat anders uitgekozen maar geeft toch een rare smaak.
          Verder lekker n pilsje gedronken en genoten van de shop.
          Al met al prima service!
          Ik heb ook meerdere dingen in de outlet gekocht en dan toch productiejaar 2018, ik koop het niet voor niets in de outlet... Maargoed, ik had verder wel alles. Verder had ik tegenstelling tot de meeste juist teveel bij mijn bestelling, heb dat netjes teruggegeven wat volgens mij niet vaak gebeurd... Ze wisten namelijk niet hoe ze moesten reageren haha...

          Comment


            Ik blijf dit toch een top winkel vinden! Kom hier al 10jaar. Ik heb me bestelling de 28e om 00.00 uur opgehaald. Het was aardig druk en het liep inderdaad niet helemaal lekker. Tijdens het wachten nog even met Rolf gesproken die de mensen ook meerdere malen iets te drinken aanbood hoe het eventueel beter kon en hij gaf aan hier ook iets mee te gaan doen. Na een klein uurtje met de complete bestelling weer naar huis. Kortom ondanks het uurtje wachten blijft het een top winkel die er alles aan blijft doen dat het voor iedereen makkelijker en sneller gaat.

            Comment


              Hier dit jaar voor het eerst besteld en gisteren mijn bestelling opgehaald.
              Ik vond het erg chaotisch en lang duren. Het duurde ruim 1,5 uur voor een vriend en ik weer buiten stonden.

              Ik kreeg the Tropical Nights omdat de I've got the power er niet was. Dit terwijl ik deze in januari al had besteld, toch vreemd.
              Ook was de Color strike strike er niet, hiervoor kreeg ik een tegoedbon van de freakprijs (80 euro). Nou daar zoek je nu in de showroom niks gelijkwaardigs voor uit. Uiteindelijk het geld teruggekregen.

              Ondanks de hele scherpe prijzen denk ik wel dat het bij deze ene keer blijft.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Owen Bekijk bericht
                Hier dit jaar voor het eerst besteld en gisteren mijn bestelling opgehaald.
                Ik vond het erg chaotisch en lang duren. Het duurde ruim 1,5 uur voor een vriend en ik weer buiten stonden.

                Ik kreeg the Tropical Nights omdat de I've got the power er niet was. Dit terwijl ik deze in januari al had besteld, toch vreemd.
                Ook was de Color strike strike er niet, hiervoor kreeg ik een tegoedbon van de freakprijs (80 euro). Nou daar zoek je nu in de showroom niks gelijkwaardigs voor uit. Uiteindelijk het geld teruggekregen.

                Ondanks de hele scherpe prijzen denk ik wel dat het bij deze ene keer blijft.
                Eigenaardig. Omdat de Visions was afgekeurd en ik deze voor 90 euro had aangeschaft, mocht ik gewoon voor 150 euro (adviesprijs waarschijnlijk) iets in de showroom uitkiezen. Misschien niet al het personeel goed ingelicht?

                Toch wel jammer dat er best wat mensen een minder prettige ervaring hebben bij BredaVuurwerk. Heb het idee dat er vorig jaar niet zoveel "negatieve" berichten hier op het forum rondgingen.

                Comment


                  Ben gister samen met mij maat het vuurwerk op gaan halen . We kregen netjes te horen dat het uit liep ..Prima ,heerlijk om nog even rond te hangen in de winkel en een praatje te maken met Cees, was weer lachen zoals altijd met zijn humor. Heb alles compleet en netjes mee gekregen en mijn maat ook dus tevreden en volgend jaar weer van de partij

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Jord1975 Bekijk bericht
                    Ben gister samen met mij maat het vuurwerk op gaan halen . We kregen netjes te horen dat het uit liep ..Prima ,heerlijk om nog even rond te hangen in de winkel en een praatje te maken met Cees, was weer lachen zoals altijd met zijn humor. Heb alles compleet en netjes mee gekregen en mijn maat ook dus tevreden en volgend jaar weer van de partij
                    We hebben ons wel vermaakt ejj.. Je weet idd dat dit een drukke periode is en dat het allenaal net niet loopt zoals gepland.
                    Maar wat maakt ons dat beetje extra tijd eventueel uit... Als er maar geleverd wordt wat er besteld is.. dat is belangrijkste..

                    Comment


                      Gisteravond ben ik ook langs Breda gegaan om wat op te halen. Ik ga graag weer terugkomen bij deze winkel, maar ik heb er wel een vreemde bijsmaak aan overgehouden.

                      De kernwoorden bij deze winkel waren chaos, ongestructureerd, niet goed aangestuurd. Maar ook zeer vriendelijk, sfeervol, volledig en behulpzaam.
                      Ik kwam een uur te vroeg om twee bestellingen op te halen (eentje van mijzelf, eentje van een stookmaat). In plaats van de opgegeven 22:30 uur (zaterdagavond, gekke tijd, voor mij ideaal, leek me een rustig moment) was ik er 21:30 uur. Dat had te maken omdat ik eerder weg kon gaan bij de vuurwerkwinkel waar ik zelf werk. Te vroeg komen is natuurlijk mijn eigen fout. Maar ik had geen haast en ik wilde geen uur thuis lopen duimendraaien voordat ik naar Breda toe zou gaan.
                      Hoewel ik een uur te vroeg kwam, was het redelijk rustig op de zaak. Misschien drie mensen die op een losse verkoop bestelling wachtten. En een groepje mannen die een losse bestelling ging plaatsen. Meerdere personeelsleden waren aan het keuvelen met elkaar en waren duidelijk niet druk.
                      De chaos ontstond al direct bij mijn simpele vraag waar ik moest zijn om mijn voorbestelling op te halen. Dat leek mij een makkelijke vraag na al twee verkoopdagen te hebben gedraaid! Het werd nóg ongewikkelder toen ik de twee gratis cakejes van de freakmiddag op kwam halen. Mijn tegoedbon daarvoor werd door drie mensen gelezen en niemand leek te weten wat ze er mee aan moesten. Uiteindelijk de cakes wel gekregen hoor
                      Na een omweg uiteindelijk te horen gekregen waar ik mijn bonnen af moest geven voor het ophalen van een freakbestelling. De eerste bestelling was iets kleiner, en stond al direct helemaal 100% volledig klaar achter de balie! perfect! De andere bestelling was groter, en leverde al direct onduidelijkheid op. "Het wordt nu voor je verzameld, je kunt straks je auto naar het magazijn aan de achterkant rijden" kreeg ik te horen. Ok, prima. Drankje gedronken, even op de barkruk gezeten, in de showroom rondgekeken. Allemaal prima.
                      Half uurtje later ga ik achterom. Er wordt weer met verschillende mensen overlegd waar mijn order blijft. "We moeten het nog pakken!" krijg ik te horen! Euh, hallo, ik geef een half uur geleden mijn afhaalbon aan die dame bij de balie! Wat heb je dan lopen doen?! Ik zie zo drie, vier man personeel niksen, dus zet ze aan het werk als er een klant komt!
                      Dus ik de showroom weer in...even een kwartier gewacht. Toen te horen gekregen dat er een paar cakejes niet waren. Kleine dingen, niks essentieels. Prima opgelost met vervangers; ik had een cake twv 48 euro besteld en 25 euro voor betaald. Ik mocht nu twv 48 euro uit de showroom wat kiezen. Niks op aan te merken!
                      Uiteindelijk circa een uur na het arriveren in de winkel, kwam mijn bestelling dan werkelijk achterom gereden. Samen gecontroleerd en het bleek 100% te kloppen! Heel fijn.

                      Met een goed gevoel weggereden, want iedereen was zeer vriendelijk en we hadden vrijwel alles compleet geleverd gekregen. Het wachten van een uur vind ik nog niet eens het probleem. Het ging mij erom dat het zo onzettend chaotisch was, zelfs terwijl het super rustig was. Ik werk zelf al tien jaar in vuurwerkwinkels (drie verschillende al), dus ik snap echt dondersgoed hoe de logistiek van vuurwerkwinkels in elkaar zit. Met enkele hele simpele handelingen is deze chaos super snel op te lossen bij Cees vd Horst.
                      - Stel een floormanager aan
                      - Verplaats personeel van een rustige afdeling naar de plekken waar de piekdrukte zit
                      - Instrueer je personeel hoe de afhandeling voor klanten werkt
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        Verhaal van DarkSoul heb ik ook vergelijkbaar evaren bij deze winkel, maar dan 3 jaar geleden als eerst.

                        Blijft een fijne winkel met goede prijzen, maar het logistieke gedeelte is echt niet in orde!
                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          Let goed op: all nightmare long is geen compound. Ondanks dat de doos 1/1 zegt.
                          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                          Comment


                            Cees? Zijn we alweer open voor 2019?! haha!

                            Comment


                              Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt als DarkSoul. Had 4 losse bestellingen staan i.v.m freakmiddag, freaksite en gewone Breda vuurwerk site. Bij het ophalen van mijn bestelling werd ik van de afhaal balie naar de showroom gestuurd, en in de showroom wilden ze me weer naar de afhaal balie sturen.

                              Blijkbaar moest mijn bestellingen nog gelopen worden en hebben we een uur staan wachten. Dit was voor ons helaas erg vervelend want mijn broer moest op tijd bij een draaiklus zijn. Gelukkig toch nog net gehaald door hard terug naar huis te racen, was helaas wel even zwaar stressen.

                              Verder wel aardig personeel we kregen een drankje aangeboden tijdens het wachten en de showroom is gezellig. Ik bestel er waarschijnlijk volgend jaar wel weer, maar hopelijk is de logistiek dan wat beter.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht

                                Toch wel jammer dat er best wat mensen een minder prettige ervaring hebben bij BredaVuurwerk. Heb het idee dat er vorig jaar niet zoveel "negatieve" berichten hier op het forum rondgingen.
                                Vorig jaar was het ook een chaos en heb ik ook anderhalf uur staan te wachten. Daardoor ook niets meer besteld dit jaar.
                                I love Mines

                                Comment

                                Working...
                                X