Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bedankt voor de reactie. Even se agenda maar eens checken
    Laatst aangepast door Fausto; 14 November 2018, 21:43.
    31/12 Knalle als een malle!

    Comment


      Heb me ook gelijk aangemeld, mijn eerste freakmiddag!
      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

      Comment


        Weer aangemeld, heb er weer zin in!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
          Weer aangemeld, heb er weer zin in!
          Gezellig!
          Zullen we weer zo'n mooie prijs binnenslepen?

          Comment


            Ook aangemeld en zo te lezen moet ik in team RafQue
            31/12 Knalle als een malle!

            Comment


              Ook aangemeld, leuk me geweldig!
              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                Even ter info: prijzen van Evo zullen morgen weer omhoog gaan... dus sla nog snel je slag!

                Freaks.bredavuurwerk.nl

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
                  Gezellig!
                  Zullen we weer zo'n mooie prijs binnenslepen?
                  Goed plan haha! Tot de 2e

                  Comment


                    Leuk! Ook wij zijn van de partij!
                    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
                      Even ter info: prijzen van Evo zullen morgen weer omhoog gaan... dus sla nog snel je slag!

                      Freaks.bredavuurwerk.nl
                      Goed dat ik dit op tijd zie haha. Thanks voor de headsup

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
                        Onze jaarlijkse freakmiddag staat dit jaar gepland op zondagmiddag 2 december. De officiële uitnodiging volgt later deze week.

                        Wil je je nu al aanmelden? Stuur dan een PM met jouw naam, forumnaam en e-mailadres. Wil je introducees meenemen? Geen probleem, geef dan in je PM aan hoeveel man je meeneemt. Let op per aanmelding (incl. introduces) 1 goodiebag (we hebben er redelijk wat maar niet onbeperkt dus op=op op basis van aanmelddatum). Dit jaar zitten er weer toffe items in. Kleine tip: van een item uit de goodiebag kunnen we pas volledig uitgeven vanaf 28 december! ;)
                        Ow balen! Was vorig jaar aanwezig met mijn neefje maar ditmjaar op deze datum een sinterklaasmiddag gepland staan, ik moet dus helaas overslaan

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
                          Even ter info: prijzen van Evo zullen morgen weer omhoog gaan... dus sla nog snel je slag!

                          Freaks.bredavuurwerk.nl

                          Ik wilde net een mooi lijstje afrekenen, schiet opeens de prijs omhoog in m'n winkelwagen op de site stonden de oude prijzen nog.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Poldersnol Bekijk bericht
                            Ik wilde net een mooi lijstje afrekenen, schiet opeens de prijs omhoog in m'n winkelwagen op de site stonden de oude prijzen nog.
                            Stuur gerust even een mailtje of pm naar onsx dan lossen we het met je op. Geen paniek!

                            Comment


                              Gaat bredavuurwerk meedoen aan black friday toevallig?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
                                Stuur gerust even een mailtje of pm naar onsx dan lossen we het met je op. Geen paniek!

                                Ga ik doen! Dankjewel

                                Comment

                                Working...
                                X