Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lees bij andere winkels dat de noi-z niet gaat komen dit jaar, wat is jullie oplossing hiervoor als je die besteld hebt?

    Comment


      Nog een vraag. Gaan we toevallig te zien krijgen vanaf welk bedrag welk gratis vuurwerk je krijgt? Mocht dit ergens al zichtbaar zijn dan excuses, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
        Nog een vraag. Gaan we toevallig te zien krijgen vanaf welk bedrag welk gratis vuurwerk je krijgt? Mocht dit ergens al zichtbaar zijn dan excuses, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.
        Die actie is al geweest (Return of the Phoenix en willekeurige Pro Fire cake). Ik denk dat deze ook niet meer terug komt op de freak site. Bij de normale webshop die nog online moet komen weet ik het niet.
        https://youtu.be/SxxMgCgu2do

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
          Die actie is al geweest (Return of the Phoenix en willekeurige Pro Fire cake). Ik denk dat deze ook niet meer terug komt op de freak site. Bij de normale webshop die nog online moet komen weet ik het niet.
          de normale webshop is al online, en daar had ik het inderdaad over

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
            de normale webshop is al online, en daar had ik het inderdaad over
            Je hebt gelijk, heb het volgende gevonden.

            Kijk snel in uw winkelmandje wat u krijgt aan gratis vuurwerk! U krijgt al gratis vuurwerk vanaf € 35,-

            Ook even winkelwagen gecontroleerd en je krijgt het volgende:
            Fast or Furious cake 25 shots (willekeurig)
            Profi Single Shot
            Ready to Rumble

            Edit: het gratis vuurwerk varieert met hoogte besteld vuurwerk.
            https://youtu.be/SxxMgCgu2do

            Comment


              Klein vraagje nog afhalen staat nu op 28-12-2018 tussen 18:45-19:15. Kan ik dit nog laten aanpassen?
              31/12 Knalle als een malle!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
                Klein vraagje nog afhalen staat nu op 28-12-2018 tussen 18:45-19:15. Kan ik dit nog laten aanpassen?
                De eerste tijd die je kiest is de tijd waar hun vanuit gaan daarna zet je alles op de laatste tijd op de 31e.
                Dan staan al je orders op 1e afhaaltijd.
                Dit kan je zelf niet aanpassen achteraf.
                Wil je dit aanpassen moet je contact opnemen.

                Comment


                  iemand die weet hoe het zit met de 35% gratis vuurwerk als je besteld boven de 600 via normale site?

                  Gratis vuurwerk ter waarde van 35% van uw bestelling
                  U kunt zelfs 35% gratis vuurwerk krijgen bij vuurwerk bestellingen vanaf € 600,-. Dit vuurwerk kunt u uiteraard ook zelf uitzoeken, zodat u geen producten krijgt waarvan de adviesprijs onnodig hoog is. Deze actie is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingen. Wilt u gebruik maken van 35% gratis vuurwerk? Gebruik dan de volgende code: extravuurwerk600.


                  Ik heb extra producten gekozen maar als ik de code invoer gebeurt er niks en zegt ie: De door u ingevoerde kortingscode "extravuurwerk600" is ongeldig. Terwijl de deze melding krijg in mijn winkelmand

                  35% gratis vuurwerk zelf uitzoeken! Gebruik code: extravuurwerk600, anders is uw korting niet geldig!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfreak040 Bekijk bericht
                    iemand die weet hoe het zit met de 35% gratis vuurwerk als je besteld boven de 600 via normale site?

                    Gratis vuurwerk ter waarde van 35% van uw bestelling
                    U kunt zelfs 35% gratis vuurwerk krijgen bij vuurwerk bestellingen vanaf € 600,-. Dit vuurwerk kunt u uiteraard ook zelf uitzoeken, zodat u geen producten krijgt waarvan de adviesprijs onnodig hoog is. Deze actie is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingen. Wilt u gebruik maken van 35% gratis vuurwerk? Gebruik dan de volgende code: extravuurwerk600.


                    Ik heb extra producten gekozen maar als ik de code invoer gebeurt er niks en zegt ie: De door u ingevoerde kortingscode "extravuurwerk600" is ongeldig. Terwijl de deze melding krijg in mijn winkelmand

                    35% gratis vuurwerk zelf uitzoeken! Gebruik code: extravuurwerk600, anders is uw korting niet geldig!
                    Mischien heb je artikelen die niet meetellen?

                    Comment


                      Zo, wij zijn weer helemaal suf geknald in Adelfia en hebben intens genoten van de Italiaanse vuurwerkkunst. Nu op naar 31 december. Morgen presenteren we de datum van de freakmiddag!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pasboem Bekijk bericht
                      Ik koop al jaren mijn vuurwerk bij jullie tijdens de voorverkoop einde jaar..gemiddeld tussen 1000 en 1200..
                      Dit jaar ga ik toch maar bestellen gezien mijn spaarvarken het nu al toelaat...
                      Ik ben liefhebber van veel afsteken...wat kunnen jullie aanbieden
                      Stuur ons een e-mail: [email protected]. Dan kletsen we verder!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ajax Bekijk bericht
                      Lees bij andere winkels dat de noi-z niet gaat komen dit jaar, wat is jullie oplossing hiervoor als je die besteld hebt?
                      Dat laten we graag aan jullie over. Stuur ons een e-mailtje met je vervanger!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
                      de normale webshop is al online, en daar had ik het inderdaad over
                      De producten worden automatisch toegevoegd aan je bestelling.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
                      Klein vraagje nog afhalen staat nu op 28-12-2018 tussen 18:45-19:15. Kan ik dit nog laten aanpassen?
                      Om het handelbaar te houden is het niet mogelijk om de afhaaltijden te wijzigen. We krijgen enorm veel aanvragen om tijden te wisselen. Vaak omdat men ook naar andere winkels gaat. We begrijpen dat freaks graag alle winkels afstruinen, dat is ook logisch, maar het is voor ons onbegonnen werk om alle orders te gaan verplaatsen naar andere tijdsblokken. Zeker als men maanden geleden heeft gekozen voor een bepaalde tijd en nu ineens op hetzelfde moment in een andere winkel wil zijn. Het is absoluut niet zo dat wij het jullie niet gunnen maar het moet wel handelbaar blijven. En mocht je twijfelen over jouw situatie (er bestaan natuurlijk altijd extreme omstandigheden) of heb je hierover nog vragen. Mailen mag altijd, maar houd er rekening mee dat we 'nee' kunnen zeggen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfreak040 Bekijk bericht
                      iemand die weet hoe het zit met de 35% gratis vuurwerk als je besteld boven de 600 via normale site?

                      Gratis vuurwerk ter waarde van 35% van uw bestelling
                      U kunt zelfs 35% gratis vuurwerk krijgen bij vuurwerk bestellingen vanaf € 600,-. Dit vuurwerk kunt u uiteraard ook zelf uitzoeken, zodat u geen producten krijgt waarvan de adviesprijs onnodig hoog is. Deze actie is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingen. Wilt u gebruik maken van 35% gratis vuurwerk? Gebruik dan de volgende code: extravuurwerk600.


                      Ik heb extra producten gekozen maar als ik de code invoer gebeurt er niks en zegt ie: De door u ingevoerde kortingscode "extravuurwerk600" is ongeldig. Terwijl de deze melding krijg in mijn winkelmand

                      35% gratis vuurwerk zelf uitzoeken! Gebruik code: extravuurwerk600, anders is uw korting niet geldig!
                      Hier werkt alles. Mocht het nog steeds niet lukken, stuur dan een mail of PM.
                      Laatst aangepast door Bredavuurwerk; 14 November 2018, 15:04.

                      Comment


                        Onze jaarlijkse freakmiddag staat dit jaar gepland op zondagmiddag 2 december. De officiële uitnodiging volgt later deze week.

                        Wil je je nu al aanmelden? Stuur dan een PM met jouw naam, forumnaam en e-mailadres. Wil je introducees meenemen? Geen probleem, geef dan in je PM aan hoeveel man je meeneemt. Let op per aanmelding (incl. introduces) 1 goodiebag (we hebben er redelijk wat maar niet onbeperkt dus op=op op basis van aanmelddatum). Dit jaar zitten er weer toffe items in. Kleine tip: van een item uit de goodiebag kunnen we pas volledig uitgeven vanaf 28 december! ;)

                        Comment


                          Ga gelijk m'n agenda checken en ruimte maken!
                          https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                          Comment


                            Aangemeld, dit wil ik niet missen!
                            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                            Comment


                              Foutje, datum werd net gepost
                              https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                              Comment


                                btw, heel erg goed opgelost met de n-oize! Heel simpel en effectief!

                                Comment

                                Working...
                                X