Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] VUURWERKBUNKER.NL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het was mijn eerste keer hier maar echt super geregeld stond na 10 min weer buiten met me spullen complimenten!

    Comment


      Top geregeld weer hoor. Zeer snel aan de beurt en de leuke dame die hielp met het controleren van de bestelling had duidelijk kennis van zaken. Volgend jaar zeker weer.

      Comment


        Ook ik stond vanochtend binnen 10 minuten weer buiten! De Coco Blue van evolution was helaas (vanwege een leverfout?) niet aanwezig, maar hiervoor mocht ik twee andere cakes uit de Profire lijn uitkiezen, top service dus! Alleen één puntje van aandacht: ik was één van de eerste bestellers en heb van zowel de Smash Box II en de Colorful City een 2017 versie besteld, maar een 2018 versie geleverd gekregen. Ben er zelf in de winkel ook vergeten op te letten, dus ik hoop dat de nieuwe batch even goed presteert. Ook ik kom hier volgend jaar zeker weer terug!

        Comment


          Dit jaar ook voor het eerst bij de Vuurwerkbunker in Pijnacker geweest. Was met een kwartiertje ofzo aan de beurt. Alles geleverd gekregen conform bestelling. Top geregeld!

          Comment


            Op de 28ste me bestelling in de vroege ochtend opgehaald, was gelijk aan de beurt en binnen 5 minuten was ik ingeladen en al, service was zeker top robin en tobias hebben de zaken dik in orde, tot volgend jaar !!

            Comment


              Bedankt robin, tobias en team vuurwerkbunker.
              Prima geholpen afgelopen vrijdag .
              Kon redelijk snel weer op pad met mijn bestelling.
              Zeker tot volgend jaar!

              Comment


                Prima winkel, goede structuur, gezellig aangekleed, oliebolletje erbij, twee bestellingen opgehaald op twee verschillende tijdvakken, bij beide vlot weer de winkel uit! Ga vooral zo door, hier bestel ik aankomend jaar sowieso weer met de freakacties!
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  Welk productiejaar heeft de Viking? Zit te twijfelen aangezien de 2018 versie blijkbaar niet veel soeps is

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Meshuggah Bekijk bericht
                    Welk productiejaar heeft de Viking? Zit te twijfelen aangezien de 2018 versie blijkbaar niet veel soeps is
                    denk dat je die vraag beter kan stellen in de topic van 2019

                    Comment

                    Working...
                    X