Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Freaks Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
    Voor wie de rambam 2.0 zoekt hij is weer op voorraad ;)
    Dankjewel , gelijk besteld ;)

    Comment


      Ik heb nu de Transbomber, Jackhammer, Pandora's box, Cruel Traction en The Junk. Welke mag nog meer echt niet ontbreken!?!?!?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door ThomasFCU Bekijk bericht
        Ik heb nu de Transbomber, Jackhammer, Pandora's box, Cruel Traction en The Junk. Welke mag nog meer echt niet ontbreken!?!?!?
        Rambam 2.0!

        Comment


          Ramba.... Och laatmaar!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ThomasFCU Bekijk bericht
            Ik heb nu de Transbomber, Jackhammer, Pandora's box, Cruel Traction en The Junk. Welke mag nog meer echt niet ontbreken!?!?!?
            De Pangu boxen zijn allemaal van super kwaliteit! Dat zijn echt mijn favorieten en ik durf stellig te zeggen dat dat de beste kwaliteit boxen zijn samen met de Evolution boxen uit dezelfde fabriek Ik zelf heb dit jaar voor de Pangu Garden Party 1 box gekozen, die is echt heel dik!

            Comment


              Onderaan bij de solar storm staat dat deze niet leverbaar is door de leverancier ?? Klopt dit ?
              Laatst aangepast door roy113; 25 January 2018, 02:26.

              Comment


                Mooie aanbiedingen weer hoor! Klopt het dat de Event Flash of de Gods niet onder de boxen staat en dus niet meedoet voor de gratis box actie?

                Ik ga ervan uit dat ik de 3 boxen sowieso wel ga halen, maar just to be sure... ;-)

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door roy113 Bekijk bericht
                  Onderaan bij de solar storm staat dat deze niet leverbaar is door de leverancier ?? Klopt dit ?
                  Ik vermoed dat dit een foutje is daar hij niet op uitverkocht staat, kan zijn dat dit nog is ivm de afkeur die er was voorheen. Ik zal het even navragen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
                    Ik vermoed dat dit een foutje is daar hij niet op uitverkocht staat, kan zijn dat dit nog is ivm de afkeur die er was voorheen. Ik zal het even navragen.
                    Oorspronkelijk geplaatst door roy113 Bekijk bericht
                    Onderaan bij de solar storm staat dat deze niet leverbaar is door de leverancier ?? Klopt dit ?
                    De betreffende tekst is inmiddels weg gehaald en de Solar Storm staat gewoon op voorradig

                    Comment


                      Zo jammer weer had nog wel een mooie bestelling in gedachte hier maar helaas geen creditcard optie.
                      Had er nog mooi wat cryptovaluta winsten uit kunnen geven anders of kan ik ook cash komen betalen? :P
                      31/12 Knalle als een malle!

                      Comment


                        Voor de eerste keer hier besteld. 2 kartons The Junk en 1x transbomber

                        Comment


                          Kunnen we nog wat nieuws/leuks verwachten komende tijd?

                          Comment


                            Beste mensen van Orthen, kunnen jullie de populaire cakes van Pangu aanbieden? Bijv de Hongkong etc

                            Comment


                              Iemand interesse een karton Whicked Whistle te delen?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                                Beste mensen van Orthen, kunnen jullie de populaire cakes van Pangu aanbieden? Bijv de Hongkong etc
                                Inderdaad, daar zit ik ook met smart op te wachten .

                                Comment

                                Working...
                                X