Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Freaks Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Enne Torr je wordt oud hahaha, ik heet Remco
    Dammm inderdaad, zat even in mijn pb geschiedenis te kijken en daar kwam ik het al tegen, maar je was me voor. En uhhhh tja, wordt 50 dit jaar
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      Ook hier mooie prijzen!
      de eerste waarbij ik de jackhammer en de red maroon voorbij zie komen
      075 zaantjee

      Comment


        #18
        Die 5 euro voor de Blue Falling Spirits snap ik wel... Dan maar per 7 schieten! Thanks. Komen er nog meer van die leuke aanbiedingen?

        Comment


          #19
          Heb er al gebruikt van gemaakt, thx! RamBam 2.0 en een Mad Twister in de pocket

          p.s. Garden Party 2 staat op minimum aantal van 5 stuks?
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #20
            Zojuist ook een mega bestelling gedaan, bedankt weer!
            Nu nog 354 dagen wachten
            Laatst aangepast door Vuurwerkkoning; 8 January 2018, 05:12.
            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              #21
              Heel fijn dat jullie weer een freaksite openen dit jaar
              3 jaar geleden kwamen wij hier en toen waren er een hoop bestelde producten er niet en dus niet leverbaar. Uiteraard wel mooie vervangers gehad. Toen een jaartje overgeslagen maar afgelope jaarwisseling hadden we weer een poging gewaagd. Mooie spullen en mooie prijzen maar helaas weer niet wat we besteld hadden.. Uiteraard goede vervangers voor terug gekregen maar dan baal je toch wel weer..
              Hoogwaarschijnlijk zullen we wel weer hier bestellen maar hoop toch wel dat we de bestelde spullen uiteindelijk naar huize jp kunnen brengen.
              Knaap!

              Comment


                #22
                Ik heb de afgelopen 2 jaar besteld via freaksorthen en ik ben erg tevreden.
                Ook dit jaar gaan jullie weer een bestelling(en) van mij ontvangen.

                Comment


                  #23
                  Afgelopen 2 jaar bij Freaksorthen besteld, prima in orde!

                  Vandaag weer 2 boxen besteld en vast niet de laatste.

                  Rambam 2.0
                  Pangu Garden Party 1

                  Nu al zin om het weer op te halen haha, maar goed dat duurt allemaal nog even.

                  Comment


                    #24
                    Dat ziet er allemaal weer prima uit hoor, hele fijne aktie weer.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                      Komt de Cocktail Box nog terug?
                      Dat zou ik ook graag weten

                      Comment


                        #26
                        Tot nu toe besteld: Euphoria, Serenity, Garden party 1, Dreamscape 25, 6x Blue falling spirits en wat klein grut voor mooie prijzen. Ben benieuwd naar de gratis box, de FOF box is goed bevallen afgelopen oudcen nieuw.

                        Comment


                          #27
                          Komt de Red Fury in Blue nog in de shop?
                          Kom zei de vis in de vissenkom.

                          Comment


                            #28
                            Mooie prijzen voor de Cake Boxen. Voor de Rest nog jammer genoeg nog niet veel intresanter dan afgelopen november. ( Merk dat we vorig jaar verwend zijn haha. Maar wacht nog even tot O.a FF 1 6.7 los er zijn. Is er een een richt data wanneer alle Evolution er weer is, En of sharpshifter er weer in komt.

                            Verder dit jaar een hele goede ervaring gehad naar jaren iets minder maar wel goede vervangers. Was dit jaar zowat alles er de 2 tal vervangers was top. Nog beetje gekletst. En Remco gek gemaakt door met 3 man een bestelling of 9 op te halen. ( Waren diegenen met de blauwe en rode Twingo Haha

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                              Heel fijn dat jullie weer een freaksite openen dit jaar
                              3 jaar geleden kwamen wij hier en toen waren er een hoop bestelde producten er niet en dus niet leverbaar. Uiteraard wel mooie vervangers gehad. Toen een jaartje overgeslagen maar afgelope jaarwisseling hadden we weer een poging gewaagd. Mooie spullen en mooie prijzen maar helaas weer niet wat we besteld hadden.. Uiteraard goede vervangers voor terug gekregen maar dan baal je toch wel weer..
                              Hoogwaarschijnlijk zullen we wel weer hier bestellen maar hoop toch wel dat we de bestelde spullen uiteindelijk naar huize jp kunnen brengen.
                              Mag ik vragen wat er niet op voorraad was. Je mag me ook een pm sturen.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                                Dat zou ik ook graag weten
                                Dat is even afwachten wat evo er mee wil doen.
                                Uiteraard is orthen een groot evo afzet punt. Maar evo en orthen staan wel los van elkaar! Dus dat is voor ons als Orthen ook nog afwachten.

                                Comment

                                Working...
                                X