Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Freaks Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
    Orthen stelt zelf ook duidelijk dat ze geen batches garanderen.
    Ook staan zij zelf vaak machteloos als ze een x aantal reserveren bij een importeur van een product en er minder geleverd krijgen of vertraagd geleverd krijgen..
    Dit is dus zeer zeker geen opzet bij Orthen, zij doen hun uiterste best een tevreden klant te hebben en mocht er wat mis gaan dit keurig op te lossen.
    het is absoluut geen verwijt richting orthen want ik ben super tevreden met gilbert en zijn team.
    maar het is geen first come first served.
    als ik 2 januari al 4x een falling leaves bestel en die blijkt er savonds om 9 uur al niet meer te zijn omdat hij op is, is dat wel vrij vreemd.
    je gaat er namelijk vanuit dat als je als eerst besteld je bestelling gereserveerd wordt.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
      het is absoluut geen verwijt richting orthen want ik ben super tevreden met gilbert en zijn team.
      maar het is geen first come first served.
      als ik 2 januari al 4x een falling leaves bestel en die blijkt er savonds om 9 uur al niet meer te zijn omdat hij op is, is dat wel vrij vreemd.
      je gaat er namelijk vanuit dat als je als eerst besteld je bestelling gereserveerd wordt.
      De winkels kunnen in januari niet alle bestellingen klaar zetten.
      Ze zijn helaas afhankelijk wat de importeurs leveren.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
        De winkels kunnen in januari niet alle bestellingen klaar zetten.
        Ze zijn helaas afhankelijk wat de importeurs leveren.
        dat begrijp ik ook, maar ze kunnen er wel voor zorgen dat als ze iets geleverd krijgen van een importeur ze het eerst bij de bestellingen doen die als eerste besteld hebben

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
          dat begrijp ik ook, maar ze kunnen er wel voor zorgen dat als ze iets geleverd krijgen van een importeur ze het eerst bij de bestellingen doen die als eerste besteld hebben
          Helemaal mee eens! Mijn bestelling stond niet eens klaar, moest bij elkaar gezocht worden naar was wel in januari besteld..

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door DW2000 Bekijk bericht
            Voor het zoveelste jaar op rij weer goed geholpen bij orthen, en ook bij was er een product niet. Maar is netjes opgelost. Voor degene die zich tekort gedaan voelen, mail gewoon ergens half januari met je verhaal, ik ken Gilbert toch wel als een van de simpatiekere verkopers en doet zich zelf liever iets kort qua vervangers dan de klant.
            Heb ze in ieder geval vanmorgen even gemaild, na oud en nieuw mailen vind ik niet zo netjes want dan kunnen ze het ook niet meer herstellen. :-) thanks.
            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

            Comment


              Een uitzondering is vuurwerk7kamp, edwin die verkoopt wat hij heeft staan en plakt letterlijk bij aankoop je naam op je aankoop.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
                Een uitzondering is vuurwerk7kamp, edwin die verkoopt wat hij heeft staan en plakt letterlijk bij aankoop je naam op je aankoop.
                Mijn naam stond ook op de aankoop bij Orthen en Huisman. Dat doet denk ik veel winkels.
                https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                Comment


                  Denk dat sprinkhaan bedoelt op de cakés. Ik kwam binnen en het was toen Gilbert me zag. Ow die en die en die zijn o.a van Fernando. Alsof ze de eter al kennen haha xD. Miste dit jaar niet zoveel 1 box die leuk vervangen is. Een goede deal in de winkel gedaan Qua bij aankoop. Kameraadje miste wel 3 cakes waar op zich aardige vervangers voor zijn gekomen. En Leuk extra klein spul waar aan je merkt dat er niet op een euro of 20 word gekeken.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                    Heb ze in ieder geval vanmorgen even gemaild, na oud en nieuw mailen vind ik niet zo netjes want dan kunnen ze het ook niet meer herstellen. :-) thanks.
                    Gisteren nog antwoord gehad zelfs. Net nog een mail teruggestuurd en ga het lot laten bepalen of hij het nog leest of niet wat voor mij gunstig is of niet haha.

                    Vertrouwen dus weer helemaal terug (was er eigenljk altijd nog wel), maar ook weer gewoon een helemaal goed gevoel.
                    Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                    Comment


                      Heel positief dit jaar. Had de afhaaltijd telefonisch verzet, maar blijkbaar was dit niet doorgekomen in de winkel. Desondanks stond mijn bestelling keurig klaar. Super!

                      Comment


                        En hoe was de Bunker Blaster?

                        Ik denk dat ik dit jaar me weer eens ga wagen aan deze shop. Ze hadden afgelopen jaren prima producten en prijzen en de gratis boxen actie is ook super leuk! En ik vind het ook fijn dan Remco / 3xh hier werkt, dat geeft toch wat meer zekerheid over eventuele vervangers en het is qua communicatie dan ook een stuk strakker. Ben benieuwd naar de freakactie dit jaar!

                        Comment


                          Bunkerblaster was topper. Zeker voor een gratis box. Echt Evo product.

                          Hopelijk komend jaar weer dezelfde actie. Dan is de kans groot dat zeker weer een aantal boxen hier bestel.

                          Gewon een top-actie!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                            mijn gevoel bij orthen is dat er over het jaar zoveel mogenlijk verkocht wordt en ze later in het jaar wel gaan kijken of het allemaal leverbaar is.
                            ik heb daar zelf geen problemen mee aangezien de prijzen daardoor super laag zijn.
                            ben je echt opzoek naar een bepaald productiejaar dan moet je niet bij orthen zijn...
                            Prijzen kunnen laag zijn, maar primair wil ik gewoon hebben wat ik bestel, en dat is voor mij dus ook de reden geweest om niet meer bij Orthen te bestellen.
                            Je rijdt het halve land door om juist die paar potten te hebben voor de juiste prijs, en vervangers die dan vaak worden aangeboden kunnen wel goed zijn, maar als ik die wou had ik ze wel besteld.
                            Ik laat dan ook meestal gewoon terugbetalen wat er niet is, omdat anders een winkel/importeur alleen maar beloond wordt voor dit gedrag.

                            Comment


                              Ik had dit jaar met de "Return of the Phoenix", niet geleverd vanuit leverancier en heb hier alle begrip voor. Als vervanger de "Crazy Ghost" ontvangen. Als je dit op een later moment terug kijkt zit hier natuurlijk wel een verschil in.

                              Verder dik tevreden en zal er volgend jaar weer bestellen. De volgende keer alleen wel goed op letten welke vervangende artikelen je krijgt.

                              Comment


                                Om nog een terug te komen op mijn "klacht". Dit is netjes opgelost door Gilbert, zoals verwacht uiteraard. Super winkel die altijd op zoek is naar de oplossing mocht er onverhoopt een keer iets niet helemaal lekker gaan.

                                Het enige probleem nu is dat de webshop nog niet online is :-D :-D Aftellen maar weer!
                                Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                                Comment

                                Working...
                                X