Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Freaks Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
    JA, maar ik werd niet door hun geholpen. Dus dan moet ik het doen met de antwoorden van die vrouw die me wel helpt.

    Ik hoef ook echt geen 8 keer 500 grammers. Maar voor 40 euro iets uitzoeken is wel weer het andere uiterste toch? De color ghost hierboven is wel goed opgelost (super super - te - goed zelfs).
    Je hoort mij absoluut niet klagen! Heb inderdaad bijzonder goede vervangers gekregen. Wel vreemd dat ze hierin niet iets meer één lijn volgen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door gimi Bekijk bericht
      Je hoort mij absoluut niet klagen! Heb inderdaad bijzonder goede vervangers gekregen. Wel vreemd dat ze hierin niet iets meer één lijn volgen.
      Chill toch!

      Ik vind t ook nog een goede winkel! Ik had alleen ff pech, maar procentueel gezien zeker een van de beste winkels van nederland, dat weet ik 1000% zeker.
      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
        Chill toch!

        Ik vind t ook nog een goede winkel! Ik had alleen ff pech, maar procentueel gezien zeker een van de beste winkels van nederland, dat weet ik 1000% zeker.
        gewoon nog eens herhaald omdat het een mooie zin is.

        Ben het er inhoudelijk overigens ook 1000% mee eens!

        Comment


          Zojuist terug van Orthen Tolbrug!
          Parkeren was top. Achter het pand hebben ze idd een soort binnenplaats waar ik de auto heb neergezet en volgeladen.

          Heb bijna alles gekregen zoals besteld. De RamBam 2.0 niet gekregen maar de 3.0.. geen idee waarom want had de 2.0 al in januari besteld. Maar ik klaag niet! Is ongetwijfeld net zo goed!
          Helaas waren mijn Happy Thunder Q's (4x) niet bij deze vestiging maar na een belletje kreeg ik te horen dat ik ze bij de andere vestiging kon halen want daar waren ze wel. Helaas was dit niet zo dus heb 3x de Blue Thunder als vervanger gekregen. Dus daar wel blij mee maar helaas geen alle at once Finale meer.. misschien moet ik daar nog iets op verzinnen!

          Wat ik wel gek vond is dat mijn bestellingen (allemaal in januari besteld) niet al klaar stond. Verder klaag ik zeker niet hoor maar zeg dit omdat het bij anderen wel zo was!

          Heel erg bedankt Orthen en Gilbert voor de goede service en producten! Veel succes nog met de laatste dagen.

          Volgens jaar weer!

          Comment


            vanochtend ook langs geweest ,
            * speelt een fanfare liedje *

            ben ik toch blij met winkels waar het personeel dezelfde taal spreekt als een freak

            me bestelling stond letterlijk achter de balie al klaar , helaas geen bunker blaster maar wel een solar storm in de plaats daarvan .
            en inplaats van 1 pakje dumbug single shot een mega pak shock attack als vervanging , en zo doende was ik snel binnen , en snel weer weg met een glimlach .

            Orthen geweldig , goed geregeld , goede acties en fijn personeel .

            bedankt en tot volgend jaar

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
              gewoon nog eens herhaald omdat het een mooie zin is.

              Ben het er inhoudelijk overigens ook 1000% mee eens!
              Ik heb een voorliefde voor procenten denk ik
              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

              Comment


                Voor mij de eerste keer dat ik bij Vuurwerk-Orthen heb besteld. Wel opmerkelijk om te lezen dat er best en aantal bestellingen niet compleet zijn. Zeker als het om een uitloop product gaat dat bijna niet verkocht.

                Ik heb mijn bescheiden bestelling op 5 januari 2018 gedaan en ook bij mij anders dan besteld. Zat ipv de dreamscape 20 de Exclusive Selection box 1 bij. Nu zijn 2 van de drie cakejes hetzelfde, maar juist de Cracker Jack zat er niet in. In plaats hiervan zat de Gangster van Pangu erin. Er is nog wel gekeken of er in de bunker een losse Cracker Jack lag. Ik heb om de "teleurstelling" te verzachten de Ruffneck extra mee gekregen.

                Wel was ik snel aan de beurt, stond mijn bestelling al klaar en is de afwijking voor mij meer dan voldoende gecompenseerd. Voor mij dus een positieve ervaring.

                Comment


                  1 product hier besteld in de actie (Ecstatic Box), alle vergelijkbare vervangers waren ook op (iets met een probleem met logistiek werd door Marchel verteld?).

                  Mijn vervanger is HEEL NETJES opgelost, laat ik het zo zeggen .
                  https://youtube.com/@Pyroblom

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                    1 product hier besteld in de actie (Ecstatic Box), alle vergelijkbare vervangers waren ook op (iets met een probleem met logistiek werd door Marchel verteld?).

                    Mijn vervanger is HEEL NETJES opgelost, laat ik het zo zeggen .
                    ben nu wel benieuwd.....klinkt alsof je skyline on fire gehad hebt ofzo

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                      ben nu wel benieuwd.....klinkt alsof je skyline on fire gehad hebt ofzo
                      Een waardige vervanger werd geregeld, ik laat het daarbij !
                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        Gewoon het filmpje afwachten, weten we het snel genoeg of die geschoten is ja of de nee haha!
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          Hey allemaal, ik heb eens mee zitten lezen en heb eens iets wat ik jullie wil voorleggen. Het valt me op dat er best vaak mensen zijn die al in januari dozen bestellen en die er dan ineens in december niet zijn. Er word altijd of in ieder geval vaak een goede oplossing geboden maar het is niet waar je voor betaald hebt. Ik krijg soms een beetje het gevoel dat vuurwerk verkopers in januari maar zoveel mogelijk verkopen of ze het nou hebben of niet, dan zien ze later wel wat ze klanten meegeven. Eigenlijk is dat best raar als je erover nadenkt. Als ik bij een autodealer een Volkswagen golf bestel wil ik niet een polo met wat opties. Maar ik krijg wel het idee dat het zo gaat. Blind dingen verkopen en dan maar zien. Krijgen jullie dat gevoel ook?

                          Comment


                            Mm deels wel. Maar het komt vaak kom omdat er veel tegen zit. Afkeur te weinig gelevrrd gekregen of paar uur later etc.er zijn veel factoren. Een freak winkels die veel verkoopt word. Vaker bevoorraad vaak. Dan een kleine dealer en dus ben je ook gevoeliger als een vrachtwagen of bus net iets later is.

                            Comment


                              mijn gevoel bij orthen is dat er over het jaar zoveel mogenlijk verkocht wordt en ze later in het jaar wel gaan kijken of het allemaal leverbaar is.
                              ik heb daar zelf geen problemen mee aangezien de prijzen daardoor super laag zijn.
                              ben je echt opzoek naar een bepaald productiejaar dan moet je niet bij orthen zijn...

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                                mijn gevoel bij orthen is dat er over het jaar zoveel mogenlijk verkocht wordt en ze later in het jaar wel gaan kijken of het allemaal leverbaar is.
                                ik heb daar zelf geen problemen mee aangezien de prijzen daardoor super laag zijn.
                                ben je echt opzoek naar een bepaald productiejaar dan moet je niet bij orthen zijn...
                                Orthen stelt zelf ook duidelijk dat ze geen batches garanderen.
                                Ook staan zij zelf vaak machteloos als ze een x aantal reserveren bij een importeur van een product en er minder geleverd krijgen of vertraagd geleverd krijgen..
                                Dit is dus zeer zeker geen opzet bij Orthen, zij doen hun uiterste best een tevreden klant te hebben en mocht er wat mis gaan dit keurig op te lossen.

                                Comment

                                Working...
                                X