Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Freaks Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is de locatie Tolbrug eigenlijk een volledige winkel of alleen een afhaalpunt aangezien deze locatie aangeraden wordt vanwege de tijden.

    Ik kan eigenlijk ook helemaal niks vinden over Tolbrug, geen foto's oid. En ben wel benieuwd, ook met parkeren bijvoorbeeld aangezien ik gewoon in de ochtend een berg boxen en cakes kom halen.

    Weet iemand toevallig hoe het daar in z'n werk gaat?

    Comment


      Heb er vorig jaat mijn bestelling afgehaald. Heel klein pandje in centrum Den Bosch. Volgens mij doen ze ook losse verkoop maar met een beperkt assortiment (?). Ze zitten gewoon in een straat, dus geen eigen parkeerplaats oid (edit: wel parkeergarage). Verder gewoon prima, leuke relaxte sfeer en meer dan prima geholpen.
      Laatst aangepast door SQUEAK!; 19 September 2018, 10:36.
      Work is the curse of the drinking class

      Comment


        Net zo vele parkeergelegenheid als in Orthen dan
        I love Mines

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
          Heb er vorig jaat mijn bestelling afgehaald. Heel klein pandje in centrum Den Bosch. Volgens mij doen ze ook losse verkoop maar met een beperkt assortiment (?). Ze zitten gewoon in een straat, dus geen eigen parkeerplaats oid (edit: wel parkeergarage). Verder gewoon prima, leuke relaxte sfeer en meer dan prima geholpen.
          Ik zie mezelf al met al die boxen in de lift van de parkeergarage staan hahaha en aangezien ze precies voor de ingang van de parkeergarage zitten zal voor de deur vast ook niet lukken.

          Laten we maar hopen dat er plek is naast het pand ofzo!

          Comment


            Hahaha, da's misschien niet zo'n heel goed idee nee

            Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
            Ik zie mezelf al met al die boxen in de lift van de parkeergarage staan hahaha en aangezien ze precies voor de ingang van de parkeergarage zitten zal voor de deur vast ook niet lukken.

            Laten we maar hopen dat er plek is naast het pand ofzo!
            Work is the curse of the drinking class

            Comment


              ik doe het iedere jaar zo een paar keer op en neer lopen naar de garage, verder nooit problemen gehad. En in de winkel begrijpen ze wel dat je niet alle dozen in een keer kan sjouwen

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door nikoken1 Bekijk bericht
                ik doe het iedere jaar zo een paar keer op en neer lopen naar de garage, verder nooit problemen gehad. En in de winkel begrijpen ze wel dat je niet alle dozen in een keer kan sjouwen
                Haha dat is ook wel weer zo! Gelukkig kom ik niet alleen!

                Comment


                  was verleden week in Den Bosch heb ff allebei de afhaalpunten bekeken maar parkeren is en drama

                  Comment


                    Hmm das balen! Op maps lijkt het alsof ze nog met werkzaamheden bezig zijn bij Tilburg, daar is van gezien? Vast geen extra parkeerplaatsen..

                    Comment


                      Elk jaar gewoon om 08.00 bij orthen parkeerplekje gehad aan de overkant van de winkel. ff wachten en laaien maar.
                      Even a broken clock is right twice a day.

                      Comment


                        Als jij dan tot 10u wilt wachten tot ik er ben dan neem ik je plekkie wel over haha

                        Comment


                          ach drama maken op niks gewoon op de stoep aan de overkant laden en klaar. Is het ideaal nee. Maar het valt allemaal wel mee. Van een mug een olifant maken sommige.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                            ach drama maken op niks gewoon op de stoep aan de overkant laden en klaar. Is het ideaal nee. Maar het valt allemaal wel mee. Van een mug een olifant maken sommige.
                            Ach man dit is toch gewoon een leuke, bruikbare, conversatie.. wie zien het dan wel maar alle info is welkom! Het is gewoon de enthousiasme die spreekt.

                            Comment


                              Komt de NOI-Z nog op voorraad?
                              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                              Comment

                              Working...
                              X