Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Geweldige actie weer met mooie producten.
    Gaaf om te zien dat ook dit jaar de freak avond er weer is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Ziet er weer geweldig uit, die losse cakes staan ook al jaren bekend als toppers van de bovenste plank! En dat wekelijks, prachtig hoor!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Jspoel Bekijk bericht
        ook nog maar even de mystery deal meegepakt, benieuwd wat er allemaal in zit
        Waar staat die?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
          Waar staat die?

          alsjebelieft! https://vierhuizen.webshop.vuurwerkp...stery-set-deal

          Comment


            Zijn dit allemaal losse cakes?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
              Zijn dit allemaal losse cakes?
              ja dat is een set van 7 losse cakes.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door pkd19 Bekijk bericht
                Waarom niet in houlerwijk ��

                Comment


                  Omdat daar de 7 klapper al in de aanbieding is

                  Nee, of ze zijn daar al uitverkocht, of er zitten cakes in de set die niet in Haulerwijk (mogen) worden verkocht. Maar ik dacht het eerste.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                    Omdat daar de 7 klapper al in de aanbieding is

                    Nee, of ze zijn daar al uitverkocht, of er zitten cakes in de set die niet in Haulerwijk (mogen) worden verkocht. Maar ik dacht het eerste.
                    Stond nog op de vorige pagina:
                    Bekijk de afgelopen acties van diverse vuurwerkwinkels! Mooie aanbiedingen, hoge kortingen, echte freakacties en het gehele jaar door te bestellen!

                    Comment


                      Half uurtje rijden van Haulerwijk naar Vierhuizen. Prima te doen!

                      Comment


                        zo jij hebt een straaljager zeker...
                        Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                        Half uurtje rijden van Haulerwijk naar Vierhuizen. Prima te doen!

                        Comment


                          kom zcker ff met pekelder kijken bij de freakavond


                          Is er trouwens nog iets bekend van de familie party producten??

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                            Freak avond

                            Traditie getrouw houden we bij Vuurwerk Outlet een freakmiddag / avond! En uiteraard staat deze dit jaar weer op de planning!


                            Noteer vrijdagavond 23 november 19.00 tot 22.00 alvast in de agenda! Waar? Vuurwerk Outlet Haulerwijk!

                            Wat kunnen jullie verwachten?

                            - Speciale aanbiedingen
                            - Rond kijken in de aangeklede winkel en een kijkje in de 7 bunkers!
                            - Een tombola met speciale prijzen!
                            - Vuurwerk bestellen tegen de freakprijzen onder het genot van een drankje

                            We staan uiteraard met een team voor jullie klaar om waar nodig passend advies te geven!

                            Aangezien we graag een indicatie hebben hoeveel mensen komen graag even een pm naar mij sturen met je aanmelding + hoeveel personen!

                            Hee, die post had ik vrijdag gemist! Iets te snel gelezen denk ik!

                            Waarschijnlijk kan ik dit wel combineren met iets in omgeving Zwolle tegen die tijd! Dan is het met het OV nog goed te doen. Altijd leuk om ook eens een winkel in het hoge noorden te bezoeken. Ik ga in ieder geval mijn best doen om aanwezig te kunnen zijn, lijkt me super leuk!

                            Comment


                              7 Klappers

                              Van €4,95 Voor €2,50!!



                              De ouderwetse 7-klapper voor een ouderwetse prijs! Prijs is voor 50 stuks!


                              Van €4,95 Voor €2,50!!


                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                beetje jammer dat minimale bestelbedrag 25 euro is. Zijn wel gelijk heel veel 7 klappers ;-)
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X