Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Deze zijn inmiddels al op
    Lesli heeft toch ook Thunder smokes, en nog andere importeurs?
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
      Lesli heeft toch ook Thunder smokes, en nog andere importeurs?
      Duits product voor de Duitse markt. Die krijg je niet zomaar hierheen. Verder hebben alleen Royal en Cafferata ze gehad en bij hun zijn ze op. Dus goed zoeken naar wat winkels die ze hebben misschien kan je dan nog ergens 1 pakje kopen. Als iemand de crying angels en een 1e jaars sniper vind tijdens de zoektocht dan houd ik me aanbevolen!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
        Duits product voor de Duitse markt. Die krijg je niet zomaar hierheen. Verder hebben alleen Royal en Cafferata ze gehad en bij hun zijn ze op. Dus goed zoeken naar wat winkels die ze hebben misschien kan je dan nog ergens 1 pakje kopen. Als iemand de crying angels en een 1e jaars sniper vind tijdens de zoektocht dan houd ik me aanbevolen!
        Lesli thunder smokes zijn ook goedgekeurd in Nederland. CAT F2 met Nederlandse gebruiksaanwijzing en Duitse gebruiksaanwijzing. Nitraat kan jij navragen of Lesli deze nog op voorraad heeft en zo ja, hopelijk bestellen voor jullie webshop?

        Comment


          Hoeveel gaan jullie er eigenlijk van kopen als ze er ineens aan komen? Waarschijnlijk is het dan echt de laatste kans. Hadden jullie eerder ook al kartonnen ingeslagen toen bekend werd dat overdag stoken verboden werd?

          Wel vreemd dat ze verder nergens op de Nederlandse site te vinden zijn. Maar goed ik hoop voor jullie dat er iets te regelen valt.

          En nog een uurtje! Benieuwd wat er in de actie komt!

          Comment


            1 of 2 karton? Als ik wat meer centen heb. Nog meer
            75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

            Comment


              Door de drukte deze week geen mega update qua weekactie in Haulerwijk en Groningen!

              Maar toch hebben we een aantal producten toegevoegd

              In Haulerwijk de Road Riot voor €39,-!



              In Groningen hebben we de Snowstorm voor €85,-!!
              En voor de liefhebber hebben we hier nog een aantal Bonbini Palm op voorraad voor maar €2,50!!

              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                Misschien geen mega update, maar wel een hele mooie! Ik heb in ieder geval een Road Riot besteld. Bedankt weer

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                  Door de drukte deze week geen mega update qua weekactie in Haulerwijk en Groningen!

                  Maar toch hebben we een aantal producten toegevoegd

                  In Haulerwijk de Road Riot voor €39,-!



                  In Groningen hebben we de Snowstorm voor €85,-!!
                  En voor de liefhebber hebben we hier nog een aantal Bonbini Palm op voorraad voor maar €2,50!!

                  https://outletgroningen.webshop.vuur...openings-actie
                  Kunt u de vragen beantwoorden over de Thunder smoke van Lesli? Kunnen jullie die inkopen?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
                    Kunt u de vragen beantwoorden over de Thunder smoke van Lesli? Kunnen jullie die inkopen?
                    Dit is helaas niet mogelijk, dit gaat om een Duits product.
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      Mooie actie! ook maar even een Road Riot besteld

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                        Dit is helaas niet mogelijk, dit gaat om een Duits product.
                        Maar hij is volgens Lesli toegestaan in Nederland? Zelfs nederlandse gebruiksaanwijzing.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                          In Haulerwijk de Road Riot voor €39,-!
                          Haha dus toch
                          #besteld!

                          Comment


                            Yes! Ook hier de Road Riot in the pocket

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
                              Maar hij is volgens Lesli toegestaan in Nederland? Zelfs nederlandse gebruiksaanwijzing.
                              Stap in de auto richting Duitsland zou ik zeggen

                              Comment


                                De discussie over de Thunder Smoke hoort niet in dit topic thuis. Daarnaast is de vraag inmiddels wel beantwoord. Graag weer on-topic.

                                Comment

                                Working...
                                X