Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
    Vestiging Groningen wordt niet meer als Outletactie-locatie gebruikt zo begrijp ik. Betekent dat de gehanteerde prijzen straks minder scherp zijn, meer decemberprijzen zeg maar?
    Zouden jullie over dit en het assortiment de trouwe Groningse schare wat meer zekerheid kunnen geven? Sommigen zijn van de vestiging afhankelijk.

    Straks verwachten we op basis van de huidige outlets ass en prijzen die uiteindelijk niet komen. Of bestelt men iets om 60km in de regen voor te fietsen wat later om de hoek te koop blijkt. Of hebben we ons budget al elder besteed voor de toko opent.

    Wij hebben toch aan de basis van het succes gestaan, wat meer klanttoenadering lijkt me niet onredelijk veel gevraagd tov vorige jaren. Dank alvast.

    Comment


      Prachtige aanbiedingen weer hoor. Bedankt voor jullie bijdrage!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Zouden jullie over dit en het assortiment de trouwe Groningse schare wat meer zekerheid kunnen geven? Sommigen zijn van de vestiging afhankelijk.

        Straks verwachten we op basis van de huidige outlets ass en prijzen die uiteindelijk niet komen. Of bestelt men iets om 60km in de regen voor te fietsen wat later om de hoek te koop blijkt. Of hebben we ons budget al elder besteed voor de toko opent.

        Wij hebben toch aan de basis van het succes gestaan, wat meer klanttoenadering lijkt me niet onredelijk veel gevraagd tov vorige jaren. Dank alvast.
        Er wordt dit jaar inderdaad geen freakactie gehouden in Groningen, wanneer de website online komt is nog niet bekend dit is sowieso na de zomer!

        Dat betekend dat de huidige prijzen die op dit moment gelden niet in Groningen komen, aangezien deze op dit moment super laag staan, we zijn immers in het begin van het seizoen.

        Er kan inderdaad vanuit worden gegaan dat de prijsstelling in Groningen op december niveau gaat uitkomen, we zijn uiteraard een Outlet dus alles blijft goedkoop

        We kunnen ons absoluut voorstellen dat voor de mensen die qua vervoer minder flexibel zijn het een telleurstelling is dat er in Groningen geen freakactie meer gedaan wordt. Dit is een bewuste keuze, we willen graag een gestroomlijnde actie, hoe meer winkels aan de actie mee doen, hoe meer fouten er worden gemaakt.
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          Komt de Volt! Noisekick nog in Haulerwijk?

          Comment


            Daar zitten wel hele fijne aanbiedingen bij zeg. Shopse allemaal.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Staat alles van vuurwerktotaal er nu op? Betekent dit dat de decibull Blinky en de Volt Flowmotion waaiercake dit jaar niet worden aangeboden? Zou jammer zijn.....

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door BUTCHER Bekijk bericht
                Staat alles van vuurwerktotaal er nu op? Betekent dit dat de decibull Blinky en de Volt Flowmotion waaiercake dit jaar niet worden aangeboden? Zou jammer zijn.....
                Komt volgende week nog meer aan!!
                Er staat ongelofelijk veel nog in de bunkers��

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                  Er wordt dit jaar inderdaad geen freakactie gehouden in Groningen, wanneer de website online komt is nog niet bekend dit is sowieso na de zomer!

                  Dat betekend dat de huidige prijzen die op dit moment gelden niet in Groningen komen, aangezien deze op dit moment super laag staan, we zijn immers in het begin van het seizoen.

                  Er kan inderdaad vanuit worden gegaan dat de prijsstelling in Groningen op december niveau gaat uitkomen, we zijn uiteraard een Outlet dus alles blijft goedkoop

                  We kunnen ons absoluut voorstellen dat voor de mensen die qua vervoer minder flexibel zijn het een telleurstelling is dat er in Groningen geen freakactie meer gedaan wordt. Dit is een bewuste keuze, we willen graag een gestroomlijnde actie, hoe meer winkels aan de actie mee doen, hoe meer fouten er worden gemaakt.
                  Heb mijn lijst maar weg gegooid wat ik wou hebben bij jullie.
                  Als ik er nog wat bij wil hebben, kijk ik wel wat er komt na de zomer.
                  Het is nu tenminste duidelijk dat Groningen laat online komt jammer genoeg.

                  Comment


                    Dank voor de duidelijkheid, erg zonde

                    Comment


                      Komen er vandaag weer nieuwe Vuurwerktotaal producten op de site?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door carbidschieten Bekijk bericht
                        Komen er vandaag weer nieuwe Vuurwerktotaal producten op de site?
                        Volgende week vrijdag gaan we druk bezig om een mega update op de websites te doen! hier zullen ook Vuurwerktotaal producten bij zitten
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          Wat een fantastische prijzen en producten zeg. Ik kom voor het eerst dit jaar naar jullie toe en kijk er nu al naar uit. Nog 1 vraagje: Kunnen wij elke vrijdag nieuwe Super Scherpe Weekacties verwachten?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door RonnieFreak Bekijk bericht
                            Wat een fantastische prijzen en producten zeg. Ik kom voor het eerst dit jaar naar jullie toe en kijk er nu al naar uit. Nog 1 vraagje: Kunnen wij elke vrijdag nieuwe Super Scherpe Weekacties verwachten?

                            Bedankt voor het compliment!

                            We proberen zoveel mogelijk Super Scherpe Weekacties te doen, maar elke vrijdag zullen de acties nog niet vernieuwd worden
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              Zijn jullie er al klaar voor?

                              Aankomende vrijdag 2 maart gaan we een grote update qua assortiment doen op de website!
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                                Zijn jullie er al klaar voor?

                                Aankomende vrijdag 2 maart gaan we een grote update qua assortiment doen op de website!
                                Kijk er naar uit. Enig idee welk tijdstip?

                                Comment

                                Working...
                                X