Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook net weer terug vanuit Haulerwijk,alles was helemaal compleet,was relatief rustig,dat kwam niet verkeerd uit.
    Na even gewacht te hebben,stond de pallet klaar,kooien waren er al afgehaald,super jongens!
    En ja Luc,alles paste uiteindelijk in de auto;)
    Wie weet tot volgend jaar,en jou zie ik morgen Lars.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
      Vandaag een hele lading liefhebbers in de winkel in Vierhuizen gehad!

      Tof om een babbeltje te maken en iedereen met een glimlach op hun gezicht weg te laten gaan! Voor wie we niet meer zien een goede jaarwisseling En anders tot de komende dagen in de winkel
      Hier sluiten wij vanuit Haulerwijk, ons helemaal bij aan!!!
      Voor iedereen die zijn/haar spulletjes al heeft, nogmaals “bedankt en geniet ervan!”
      En anders...“tot morgen!”

      Comment


        Vannacht om 3 uur vertrokken uit Purmerend, iets voor 5 uur in Haulerwijk. Even gekletst met teee mannen uit Hoofddorp? Bestelling was snel klaar. Daarna via Leeuwarden terug naar huis.
        Helaas nu wel echt grieperig aan het worden, wellicht dat de korte nacht daar een rol in speelt.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
          Vannacht om 3 uur vertrokken uit Purmerend, iets voor 5 uur in Haulerwijk. Even gekletst met teee mannen uit Hoofddorp? Bestelling was snel klaar. Daarna via Leeuwarden terug naar huis.
          Helaas nu wel echt grieperig aan het worden, wellicht dat de korte nacht daar een rol in speelt.
          Wat grappig. Ik vanuit ongeveer dezelfde omgeving en tijden vanmorgen vertrokken richting Haulerwijk. Er was 1 iemand voor mij die al werd geholpen dus kon gelijk mijn lijst inleveren en al snel werd iemand de bunker in gestuurd om alles bij elkaar te rapen. In de tussentijd kregen de wachtende koffie, Luc was er ook bij die echt super relaxt oogde, hoe doe je dat? Ik kon mijn koffie nog geen eens drinken en mijn bestelling stond al klaar. Alles doorgenomen. Alleen voor de Ethica kreeg ik een Killer Instinct als vervanger. Wat mij betreft een dikke upgrade! Helemaal tevreden mee. Mijn Mega 6 Star zat trouwens in een plastic tas. Waarom was dat? Daarna kwam Luc nog met mijn Cafferata bestelling (WTF Box) aanzetten.

          Wat mij betreft kon dit niet beter en sneller. Jammer dat het niet zo druk was met liefhebbers, maar in de winkel was genoeg ander moois te zien (natuurlkijk de dummies Luc, niet dat vrouwke hehe).

          Comment


            Was rond 18:45 in Haulerwijk. Was heerlijk rustig! 2 Sodom’s stonden vrijwel direct op een karretje klaar. Perfect!

            Comment


              Morgen weer wat ophalen bij outlet groningen.
              Dus tot morgen luitjes.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                Wat grappig. Ik vanuit ongeveer dezelfde omgeving en tijden vanmorgen vertrokken richting Haulerwijk. Er was 1 iemand voor mij die al werd geholpen dus kon gelijk mijn lijst inleveren en al snel werd iemand de bunker in gestuurd om alles bij elkaar te rapen. In de tussentijd kregen de wachtende koffie, Luc was er ook bij die echt super relaxt oogde, hoe doe je dat? Ik kon mijn koffie nog geen eens drinken en mijn bestelling stond al klaar. Alles doorgenomen. Alleen voor de Ethica kreeg ik een Killer Instinct als vervanger. Wat mij betreft een dikke upgrade! Helemaal tevreden mee. Mijn Mega 6 Star zat trouwens in een plastic tas. Waarom was dat? Daarna kwam Luc nog met mijn Cafferata bestelling (WTF Box) aanzetten.

                Wat mij betreft kon dit niet beter en sneller. Jammer dat het niet zo druk was met liefhebbers, maar in de winkel was genoeg ander moois te zien (natuurlkijk de dummies Luc, niet dat vrouwke hehe).
                De mega star 6 heeft geen omdoos, hij komt binnen met 12 losse cakes in 1 grote doos.

                Comment


                  Hoeveel hoofddorpers zijn hier eigenlijk? Stond er gisterochtend ook weer na 2 uur in de auto. God heb er zin in zeg.

                  Gr

                  Comment


                    Vanmorgen weer geweest.
                    En weer wat opgehaald.
                    In plaats van Black thunder kreeg ik Event eclipse 100 shots display cake.
                    Het zijn in ieder geval losse cake's met een reserve lont.
                    Heb er 3 van dus maak er wel wat leuks mee.

                    Bedankt mannen en tot maandag.

                    Comment


                      Zijn er nog mensen aangehouden met te veel kilo's in omgeving Haulerwijk?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door fab Bekijk bericht
                        Zijn er nog mensen aangehouden met te veel kilo's in omgeving Haulerwijk?
                        Auto’s vol beladen gingen weg. Heb niets gehoord over aanhoudingen. Ikzelf had er ook geen last van

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                          Auto’s vol beladen gingen weg. Heb niets gehoord over aanhoudingen. Ikzelf had er ook geen last van
                          Politie heeft wel wat beters te doen.

                          Comment


                            Lars ook weer bedankt! mooi dat de bestelling al klaarstond.
                            3 van de 6 outlets bij langs geweest (Drachten,Haulerwijk&Vierhuizen),overal prima teams,en bestellingen helemaal compleet.
                            Iedereen bedankt,en wie weet tot volgend jaar!

                            Comment


                              in Groningen geweest, service was prima werd zelfs nog een karretje geregeld, helemaal prima
                              Fireworks is a lifestyle

                              Comment


                                gisteren in haulerwijk geweest en vanmorgen in vierhuizen,was iets te vroeg maar de bestelling was snel geregeld.was er met mijn kinderen die ook nog iets uit mochten kiezen van mij,daarbij ben ik goed geholpen door iemand daar(weet helaas zijn naam niet).maar voor beide outlets:bedankt en tot de volgende keer!
                                (ps nog wel een verbeterpuntje,als je iets in de zomermaanden besteld mag je er toch vanuit gaan dat het ook geleverd wordt?)

                                Comment

                                Working...
                                X