Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Die Volvo.., Wie was dat?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
      Die Volvo.., Wie was dat?
      Haha die volvo was bizar he, volgens mij moesten er ook nog 3 mensen bij. Of ik ben nu in de war

      Comment


        Ja prachtig om te zien zag ook een golf waar niet alle dozen pastten

        Comment


          Bestelling was prima voor elkaar! Helaas jou net gemist Ruben,wel Komkommer nog gezien.
          Hopenlijk tot volgend jaar!

          Comment


            Geweldige service gerrit, bedankt.

            Tot volgend jaar!
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              Top geregeld inderdaad weer! Heb niet eens wat in de auto hoeven zetten, alles werd erin gezet wat een luxe! Maar super vriendelijk allemaal, kunnen veel winkels nog wat van leren... 1 cake zat er niet bij, nog geen minuut later had ik die ook in de auto liggen. Gerrit had nog dikke lol omdat VuurwerkPOS er blijkbaar uit lag helemaal trost dat de briefjes en nummertjes nog steeds goed werken

              Comment


                Ik ben ook van de oude stempel. Ben een keer bij een Raw style feest geweest, maar die scanners pakten de barcodes op de telefoon niet. Maar ik print ook altijd alles nog uit op papier voor de zekerheid.

                Vliegtickets en hotelreserveringen ook. Als het goed is, ga ik mijn spullen vanavond al ophalen, in plaats van morgen.

                Comment


                  Het was in ieder geval weer reuze gezellig!
                  Laatst aangepast door Ruben; 29 December 2018, 22:08.

                  Comment


                    Vanmorgen opgehaald,bakkie koffie erbij en na een half uurtje was het klaar
                    Red ghost niet leverbaar, prima alternatief ontvangen.
                    Weet niet wie er met de deawoo matis was maar die moest 2x rijden

                    Comment


                      Was er om 5:10 vrijwel meteen aan de beurt en binnen half uur weer weg.
                      Super service Gerrit en crew ga zo door.
                      Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.
                      (Wanneer kan ik weer bestellen)

                      Comment


                        Dit is echt een topwinkel! Ruim van opzet, veel personeel en super service. Ze rijden zo met de heftruck de bestelling voor je auto neer Alles wordt goed gecontroleerd en voor de liefhebber is er koffie met cake. Super!

                        Comment


                          Helaas dit jaar niks gehaald (andere prioriteiten dit jaar), maar wordt weer vrolijk van de reacties hier! Vorig jaar ook met moeite alles in de auto gekregen en heel herkenbaar wat hier geschreven wordt. Ook vorig jaar liep het personeel mee tot de auto en zelfs geholpen met inladen! Top zaak en zo ook Outlet Haulerwijk!!

                          Goed om te lezen voor Gerrit! Blijf zo doorgaan!

                          Comment


                            Deze zaak ademt in alles vuurwerk. Voor het eerst een bezoekje gebracht. Verkeersregelaar wees ons netjes naar de laatste parkeerplaats op het terrein. Bestellingen ingeleverd en mocht meteen naar buiten. Daar kwamen ze al snel met een karretje alles naar de auto brengen. Alles netjes gecontroleerd. Echt een top ervaring! Zag nog meer freaks op de parkeerplaats bezig met dozen en doeken;-) Nu in het hotel aangekomen en morgen met de vrouw Leeuwarden in!

                            Comment


                              Was hier rond 6.15. Rond 6.30 was ik weer onderweg naar huis. Volgens mij was er voor mij iemand aan de beurt met wie ik in het verleden vaak bij Pronk heb gestaan.

                              Comment


                                Net terug van Gerrit. Toen we om 20:00 arriveerden was het erg druk. Ondanks dat met een half uur weer op weg naar huis met 100% score

                                Gerrit het was weer top geregeld

                                Comment

                                Working...
                                X