Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
    Hallo,

    Woensdag aanbieding,

    Sparkling Pearls van Royal nu voor € 20,- ps
    Phantom van Royal nu voor € 55,-
    Triple Splitter van Cafferata nu voor € 80,-

    Bij besteding van € 100,- of meer krijgt u 25 procent korting.

    dan de Sparkling Pearls voor € 15,-
    Phantom voor € 41,25
    Tripple Spiltter voor € 60,-

    Gerrit
    Lekker weer Gerrit!

    Comment


      Phantom spotprijsje!!
      No Pyro no Party

      Comment


        Hallo,

        De Donderdag aanbieding

        Collision thunder van Mania nu voor € 209
        De Trackmania box van mania nu voor € 75,-

        Bij besteding van € 100,- of meer krijgt u 25 procent korting.
        Dan de Collision voor € 156,75
        De Trackmania voor € 56,25

        Gerrit

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
          Hallo,

          De Donderdag aanbieding

          Collision thunder van Mania nu voor € 209
          De Trackmania box van mania nu voor € 75,-

          Bij besteding van € 100,- of meer krijgt u 25 procent korting.
          Dan de Collision voor € 156,75
          De Trackmania voor € 56,25

          Gerrit
          Wow, wat een actie weer met de Collusion Thunder! Een super rambak van Mania,vorig jaar ook geschoten en de hele straat was enthousiast en verbaasd tegelijk! Meepakken deze box!!!

          Comment


            Gerrit houd maar niet op met de acties

            Comment


              @geerit999 De Visions of Ecstacy Spectacle Show 120 die jullie verkopen is dat de 2017 of de 2018 versie? Aangezien de 2018 versie niet door evolution fireworks wordt uitgegeven, moeten we dan al gaan kijken naar een vervanger?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door whoep Bekijk bericht
                @geerit999 De Visions of Ecstacy Spectacle Show 120 die jullie verkopen is dat de 2017 of de 2018 versie? Aangezien de 2018 versie niet door evolution fireworks wordt uitgegeven, moeten we dan al gaan kijken naar een vervanger?
                Hallo,

                Nee wij hebben genoeg 2017 staan.
                Dus wie nog een Vision zoekt, kijk even op megavuurwerkfreaks.nl

                Gerrit

                Comment


                  Yes! 2 Collission Thunders van Mania 'in the pocket! Alvast bedankt Gerrit!

                  Comment


                    Hallo,

                    VRIJDAG ACTIE.

                    Profi Final van Cafferata nu € 130,-
                    Professional firebase van Cafferata nu € 130,-
                    twister,Gangster en Psycho van Pangu nu 5,50 ps

                    Bij besteding van 100 euro of meer 25 procent korting.

                    Profi final en Firebase nu voor 97,50 ps
                    twister,Gangster en psycho nu 4,13 ps

                    Gerrit

                    Comment


                      Lekkere prijsjes hoor maar aangezien ik al naar 4 winkels door het land moet sla ik het dit jaar over

                      Comment


                        is de Profi Final de compound versie ?

                        Comment


                          O gaan we hier onze ervaringen delen met Mega Vuurwerk Leeuwarden!?

                          Nou zoals jullie weten is de eigenaar, ook bekend als 'Gekke Gerrit', helemaal doorgelagen mijn zijn verkoopprijzen (in de positieve zin) en ben ik er sinds twee jaar geleden ook in getrapt om hier mijn vuurwerk te bestellen. Jarenlang reisde ik af naar het zuiden van het land om daar gebruik te maken van mooie prijzen. Echter kwam daar opeens Mega Vuurwerk Leeuwarden om te hoek kijken voor mij en wat een prijzen en wat een assortiment.

                          Er valt altijd wel een deal te maken, ongeacht wat je bestelling ook is. Maar bij Gerrit hoef je nog geen eens te vragen om een lagere prijs; die krijg je standaard al. Iets erbij doen is nooit een probleem en word ook zeker niet vergeten. Beiden jaren stonden mijn bestellingen al klaar en kon ik binnen 20 minuten alweer onderweg zijn. Echter moet je dat niet willen. De showroom is een snoepwinkels voor onze pyromaniacs en er komen zoveel liefhebbers opaf dat je eigenlijk het niet kan maken om zo snel mogelijk weer weg te gaan. Koffie staat klaar, plakje cake en een hoop snoepjes. Gastvrijheid ten top, genoeg expertise in huis om het advies aan te kunnen bieden waarop je mag hopen in een vuurwerkwinkel met zo'n assortiment. En tijdens de losse verkoop kan je altijd nog wat erbij nemen voor een lagere prijs dan die geldt tijdens de losse verkoop, gewoon even vragen (of mag ik dat niet zeggen?).

                          Gerrit en team; jullie zijn geweldig. Tot over iets minder dan een maand! Ik kijk er naar uit.

                          Comment


                            Hallo,

                            Komend weekend gaan we nog een keer knallen met een paar mooie aanbiedingen.
                            Na dit weekend gaat megavuurwerkfreaks.nl uit de lucht, en komt in januari weer terug.
                            Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de bestellingen en de reacties op het forum,sms,app en pm.
                            Mochten er bepaalde dingen niet binnen komen of afkeur of een late boot dan houden wij jullie hier op de hoogte.
                            Wij wensen jullie veel knal plezier op 31 december, wees voorzichtig.
                            Voor degene die bij ons komen om hun bestelde vuurwerk op te halen, de koffie en cake staan natuurlijk weer klaar. En voor enkelen(RUBEN) de snoepjes ook.

                            Met knallende groet,
                            Gerrit

                            Comment


                              Bedankt voor de service weer Gerrit. Het was een genoegen om hier weer te bestellen, contact te onderhouden met je op alle mogelijke manieren. Ik kijk uit naar 28 december, eindelijk! En als ik er dan toch ben, zet de snoepjes maar klaar. Die gaan er bij mij ook wel in
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                                O gaan we hier onze ervaringen delen met Mega Vuurwerk Leeuwarden!?

                                Nou zoals jullie weten is de eigenaar, ook bekend als 'Gekke Gerrit', helemaal doorgelagen mijn zijn verkoopprijzen (in de positieve zin) en ben ik er sinds twee jaar geleden ook in getrapt om hier mijn vuurwerk te bestellen. Jarenlang reisde ik af naar het zuiden van het land om daar gebruik te maken van mooie prijzen. Echter kwam daar opeens Mega Vuurwerk Leeuwarden om te hoek kijken voor mij en wat een prijzen en wat een assortiment.

                                Er valt altijd wel een deal te maken, ongeacht wat je bestelling ook is. Maar bij Gerrit hoef je nog geen eens te vragen om een lagere prijs; die krijg je standaard al. Iets erbij doen is nooit een probleem en word ook zeker niet vergeten. Beiden jaren stonden mijn bestellingen al klaar en kon ik binnen 20 minuten alweer onderweg zijn. Echter moet je dat niet willen. De showroom is een snoepwinkels voor onze pyromaniacs en er komen zoveel liefhebbers opaf dat je eigenlijk het niet kan maken om zo snel mogelijk weer weg te gaan. Koffie staat klaar, plakje cake en een hoop snoepjes. Gastvrijheid ten top, genoeg expertise in huis om het advies aan te kunnen bieden waarop je mag hopen in een vuurwerkwinkel met zo'n assortiment. En tijdens de losse verkoop kan je altijd nog wat erbij nemen voor een lagere prijs dan die geldt tijdens de losse verkoop, gewoon even vragen (of mag ik dat niet zeggen?).

                                Gerrit en team; jullie zijn geweldig. Tot over iets minder dan een maand! Ik kijk er naar uit.
                                Niets aan toe te voegen.

                                Comment

                                Working...
                                X