Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Afgelopen 2 jaar op de 1e verkoopdag rond 7 uur m'n spullen afgehaald bij Gerrit. Gezellig druk, bakkie koffie om bij te komen van de rit, prima geholpen inclusief het meehelpen inladen en binnen een half uur weer op weg. Niet te vergeten: 100% score qua uitlevering van wat ik had besteld. Top service!
    Well, that depends...

    Comment


      Afgelopen jaar de eerste dag in de avond geweest en ik vond het allemaal rap gaan en goed geregeld. Nu was ik Haokan gewend in het jaar daarvoor dus dan ben je al snel blij

      Comment


        Kocht altijd bij veel verschillende winkels en dan ook verder weg. Wat me altijd opviel dat het gemiddeld genomen een zooitje was.
        Het bestelde staat niet klaar, lang wachten, bestelde klopte niet, bestelde is er niet, mistery deal? Leuk ontbreekt er 1 cake: oww ja die is niet aangekomen. Kan gebeuren natuurlijk maar ff melden? Vervanger? Oja.
        Zo moe wordt je ervan.
        Bij Gerrit enkel lof snel, compleet en koffie

        Comment


          Ik sta altijd versteld over die verhalen uit de rest van het land. Moet zeggen dat ik die ene keer dat ik jaren geleden een grote bestelling in het midden van het land haalde, het ook meteen raak was; alles moest nog bij elkaar geraapt, miste wat... Bij Gerrit in Ljouwert ben ik nooit geweest, maar bij de Groningse dependance ist nooit zo'n drama, integendeel en ook bij de rest hier in en om stad nooit rare dingen meegemaakt.
          Laatst aangepast door Richardus; 25 November 2018, 09:45.

          Comment


            Hallo,

            Zijn nog 2 horn whistlers van Pangu boven water gekomen.
            Nu voor € 60,-.

            Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.
            Dan deze fluiter voor maar € 45,-

            Gerrit

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
              Afgelopen jaar de eerste dag in de avond geweest en ik vond het allemaal rap gaan en goed geregeld. Nu was ik Haokan gewend in het jaar daarvoor dus dan ben je al snel blij
              Precies dat! Na bij Haokan een keer naar huis te zijn gestuurd met de mededeling het is een bende dus kom morgen maar je bestelling halen heb ik die 200 km heen en terug er graag voor over.
              Well, that depends...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                Hallo,

                Zijn nog 2 horn whistlers van Pangu boven water gekomen.
                Nu voor € 60,-.

                Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.
                Dan deze fluiter voor maar € 45,-

                Gerrit
                Heerlijk wakker worden als je leest dat er nog 2 Horn Whistlers op de plank liggen. En je deze graag zou willen hebben, maar was uitverkocht! Top Gerrit staat er nu ook 1 van op onze bestellijst.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                  Precies dat! Na bij Haokan een keer naar huis te zijn gestuurd met de mededeling het is een bende dus kom morgen maar je bestelling halen heb ik die 200 km heen en terug er graag voor over.
                  Dan denk ik leren ze niet van voorgaande jaren?
                  Snap best dat het druk is voor ze en afhankelijk zijn van leveranchiers maar owww wat heb ik wat prutswerk gezien.
                  X in wolvega elementfx vuurwerk(noem gewoon de naam) hele lading Binkies besteld, eind november. Komt je er: Nee zijn uitverkocht!
                  WTF hoezo? Eind nov.besteld. euuuh misschien zitten ze zo wel in de vrachtauto die over 1,5 uur nieuwe lading brengt.
                  Draag mij maar weg dan.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
                    Kocht altijd bij veel verschillende winkels en dan ook verder weg. Wat me altijd opviel dat het gemiddeld genomen een zooitje was.
                    Het bestelde staat niet klaar, lang wachten, bestelde klopte niet, bestelde is er niet, mistery deal? Leuk ontbreekt er 1 cake: oww ja die is niet aangekomen. Kan gebeuren natuurlijk maar ff melden? Vervanger? Oja.
                    Zo moe wordt je ervan.
                    Bij Gerrit enkel lof snel, compleet en koffie
                    Vergeet de cake bij Gerrit niet!

                    Comment


                      Vorig jaar tien minuutjes gewacht.
                      Niks dan lof.

                      Ga normaal niet twee keer achter elkaar naar een zelfde zaak, maar voor Gerrit ga ik een uitzondering maken.

                      Comment


                        Ik ben 2 jaar terug voor het eerst bij Gerrit geweest, ik kwam rond 5:45 aan en was 6:15 weer op weg naar de volgende winkel. Mijn bestelling was toen nog niet zo groot (+- 6 dozen), maar het verliep allemaal redelijk vlot, waarbij ik nog een kwartier extra de tijd heb genomen om met Gerrit te spreken en een bak koffie te drinken. Vorig jaar kwam ik aan rond 06:00 en was het iets drukker, waardoor ik eerst rustig de tijd heb genomen om de showroom te bekijken, een bak koffie te drinken en een plaatje cake te eten. Na een 20 minuten was ik aan de beurt, ben ik geholpen met het inladen door de medewerkers en hebben we samen de grote bestelling gecontroleerd. Omdat ik na dit alles nog even met Gerrit wilde praten, was ik hier wat langer dan gepland (+- 1 uur), echter lag dit voornamelijk aan mijzelf. Beide jaren stonden de bestellingen al gepakt in de bunker, dus het vuurwerk was er vrij snel!

                        Kortom: wanneer je uitsluitend voor het vuurwerk komt, kun je met 20 á 30 minuten weer weg zijn. Wil je toch even een praatje maken, dan kun je het zo gek maken als je zelf wilt.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Hallo,

                          De Mega Pangu Box 1 is weer op voorraad

                          Gerrit

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                            Hallo,

                            De Mega Pangu Box 1 is weer op voorraad

                            Gerrit
                            Mooi blokje! Zal de 1 of 2 dit jaar maar s gaan proberen, als ik mijn budget nog niet al voorbij ben ��

                            Comment


                              Hallo,

                              Vandaag de laatste dag van de black friday en cyber monday acties.

                              Gerrit

                              Comment


                                Wanneer is de sluiting van de freaksite? Ik wil nog een cakebox kopen, maar twijfel nog welke. Dan weet ik tot wanneer ik nog mag twijfelen

                                Comment

                                Working...
                                X