Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
    Wordt alleen al blij van het lezen van alle fantastische aanbiedingen. Volgend seizoen toch maar eens Megafreaks opnemen in mijn vuurwerkinkoop route en dan ook effectief genieten van al die aanbiedingen.
    Moet je zeker doen! Sinds ik vorig jaar de 'reis' naar Leeuwarden heb gemaakt kom ik hier dit jaar graag nog een keer!

    Prijzen zijn erg fijn, maar de open en snelle communicatie is hetgeen wat mij over de streep trekt hier naartoe te gaan.
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      Wordt de Acatenango uiteindelijk nog? aangevuld? Wilde die deze maand graag nog kopen in Leeuwarden, net als de rest van mijn vuurwerk prijzen en bereikbaarheid zijn gewoon te goed

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Skipje92 Bekijk bericht
        Wordt de Acatenango uiteindelijk nog? aangevuld? Wilde die deze maand graag nog kopen in Leeuwarden, net als de rest van mijn vuurwerk prijzen en bereikbaarheid zijn gewoon te goed
        Hallo,

        Wordt vanavond nog aangevuld.

        Gerrit

        Comment


          Oh geweldig

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Skipje92 Bekijk bericht
            Oh geweldig
            Hallo,

            Is aangevuld.

            Gerrit

            Comment


              Hallo,

              Woensdag aanbieding.

              Transbomber € 95,- van Rubro
              Trackmania van Mania € 70

              Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.
              Dan is de transbomber € 71,25 en de trackmania is dan € 52,50

              Gerrit

              Comment


                Pfff volgend jaar ook maar eens 200km rijden. Deze man blijft maar stunten!😀

                Comment


                  Top aanbiedingen, ik blijf maar bestellen nadat ik gezegd heb dat t genoeg is zo!

                  @geerit999
                  Komen er ook nog kleinere cake's van cafferata in dé aanbieding. Zoals bijvoorbeeld various rings?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door whoep Bekijk bericht
                    Top aanbiedingen, ik blijf maar bestellen nadat ik gezegd heb dat t genoeg is zo!

                    @geerit999
                    Komen er ook nog kleinere cake's van cafferata in dé aanbieding. Zoals bijvoorbeeld various rings?
                    Hallo,

                    Various Ring staat op de site.Wat op de site staat komt er meer niet.

                    Gerrit

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                      Hallo,

                      Various Ring staat op de site.Wat op de site staat komt er meer niet.

                      Gerrit
                      Bedoel eigenlijk of er ipv de doorlont/compound boxen die grotendeels in dé dag aanbiedingen komen, ook "kleine" cake's in dé dag aanbieding? En dan het liefst van cafferata

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door whoep Bekijk bericht
                        Bedoel eigenlijk of er ipv de doorlont/compound boxen die grotendeels in dé dag aanbiedingen komen, ook "kleine" cake's in dé dag aanbieding? En dan het liefst van cafferata
                        Hallo,

                        We gaan deze week eens kijken wat we kunnen doen.
                        Maar op een cake die nu op € 27,50 staat kan niet de korting op die we geven op
                        boxen van € 100,- o.i.d.

                        Gerrit

                        Comment


                          Komen er nog foto's van de bunkers? Altijd genieten om dat te zien en de grootte van de producten..
                          Fireworks it's an art not a crime

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Rumbie Bekijk bericht
                            Komen er nog foto's van de bunkers? Altijd genieten om dat te zien en de grootte van de producten..
                            Dat wil ik ook wel eens zien, volg dit topic altijd, terwijl ik er niet eens mijn spullen haal (omdat het simpelweg te ver is), zou bijna speciaal naar Leeuwarden verhuizen als je dit topic volgt en de aanbiedingen ziet ect.
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                              Hallo,

                              We gaan deze week eens kijken wat we kunnen doen.
                              Maar op een cake die nu op € 27,50 staat kan niet de korting op die we geven op
                              boxen van € 100,- o.i.d.

                              Gerrit
                              Een samengesteld assortiment is ook een optie? Of bijvoorbeeld een buurtass/fairytail/brassilian.
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                Hallo,

                                Hierbij de donderdag aanbieding.

                                Van Cafferata Colour plum Coco nu € 42,50
                                Van Cafferata Fast Silver Whisling nu € 25,-
                                Van Cafferata Time Rain Crackling Comet € 35,-
                                Van Caferata de Big PLatina Crystel € 270,-

                                Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting op bovenstaande prijzen.

                                Gerrit

                                Comment

                                Working...
                                X