Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pff dat is jammer, met die prijsverhoging zeg, ff niet opgelet. Op zoek naar alternatieven dan maar...

    Comment


      Potverdikkie wat is er alweer veel uitverkocht bij Gerrit gaat lekker daar

      Comment


        Hoi Gerrit,

        Komen er binnenkort nog weer nieuwe producten op de site?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
          Hoi Gerrit,

          Komen er binnenkort nog weer nieuwe producten op de site?
          Hallo,

          Zullen zien dat we deze week weer het een en ander kunnen toevoegen, ook items die
          nu op uitverkocht staan.

          Gerrit

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
            Hallo,

            Zullen zien dat we deze week weer het een en ander kunnen toevoegen, ook items die
            nu op uitverkocht staan.

            Gerrit
            Zitten de Garden Party 1 en/of de Colorful City daar toevallig tussen Gerrit?
            Well, that depends...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
              Zitten de Garden Party 1 en/of de Colorful City daar toevallig tussen Gerrit?
              hallo,

              weet ik niet, moet het eerst bekijken en tellen, en kijken hoeveel ik
              op de site heb gezet.

              gerrit

              Comment


                Ja Gerrit, gewoon de hele pangu lijn voor een leuke prijs, cake's zoals Beijng zijn geweldig en voor een leuke prijs komen ze erbij !
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  Hong Kong lees ik ook veel over, lijkt me een mooi ding!
                  Verder idd alle Pangu Cakes!

                  Comment


                    kan je ook vulcan boxen aanbieden ? zie ze niet veel bij de grote dealers in het noorden.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      kan je ook vulcan boxen aanbieden ? zie ze niet veel bij de grote dealers in het noorden.
                      Jaaa de compound boxen van vulcan.. maar wel productiejaar 2017. Dan neem ik ze alle 5

                      Comment


                        Heb hier een groot aantal berichten verwijderd die totaal offtopic waren. Graag weer ontopic over Megavuurwerkfreaks.
                        Laatst aangepast door omepje; 16 January 2018, 21:17.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Gerrit, is het mogelijk om wat toppers van Wolff te verkopen?

                          Ik denk hierbij aan: Viking, Wings of Darkness en Radical Power?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door rendier Bekijk bericht
                            Gerrit, is het mogelijk om wat toppers van Wolff te verkopen?

                            Ik denk hierbij aan: Viking, Wings of Darkness en Radical Power?
                            Hallo,

                            Wolf doet moeilijk omdat er in Leeuwarden twee winkels Wolff verkopen.
                            Elk jaar doe ik een poging om eruit te komen met Wolff, maar tot nu toe
                            helaas.

                            Gerrit

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                              Hallo,

                              Wolf doet moeilijk omdat er in Leeuwarden twee winkels Wolff verkopen.
                              Elk jaar doe ik een poging om eruit te komen met Wolff, maar tot nu toe
                              helaas.

                              Gerrit
                              Gerrit, als jij nog meer merken gaat voeren mag je wel een bunker van defensie gaan huren. Ligt praktisch in jouw achtertuin

                              Comment


                                Misschien leuke dingen van zena vuurwerk

                                Comment

                                Working...
                                X