Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ja, meer pijlen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
      ja, meer pijlen
      Hallo,

      Gaan we regelen volgende week.

      Gerrit

      Comment


        Hallo Gerrit,

        Enige indicatie wanneer de transbomber voor een aktieprijs aangeboden kan worden?
        Heb jij een leuk alternatief voor de bigvalk19/lucky19? Deze cake's hebben een groot boeket die aardig lang blijft hangen, per 12 verpakt (karton) en kosten doorgaans 125 euries.
        Denk vraag de godfather
        Kan ik eventueel mijn hele bestelling bij jou onderbrengen.

        Gr.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
          Hallo Gerrit,

          Enige indicatie wanneer de transbomber voor een aktieprijs aangeboden kan worden?
          Heb jij een leuk alternatief voor de bigvalk19/lucky19? Deze cake's hebben een groot boeket die aardig lang blijft hangen, per 12 verpakt (karton) en kosten doorgaans 125 euries.
          Denk vraag de godfather
          Kan ik eventueel mijn hele bestelling bij jou onderbrengen.

          Gr.
          Wellicht het buurt assortiment? Normaal een stuk duurder maar kosten nu ongeveer hetzelfde.
          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

          Comment


            Ja dacht ik ook wel aan. Wat kosten ze doorgaans dan? De effecten zien er goed uit op het filmpje.
            Cafferata-destroyer vindt ik minder qua boeketspreiding.niet altijd even rond das zwaar irritant.
            Nog mensen ervaring met de buurt assorti van Rubro?

            Comment


              Is een behoorlijk 19 schots assortiment al zijn Brasilian en Fairytail beter. Die zijn ook wat duurder.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                Is een behoorlijk 19 schots assortiment al zijn Brasilian en Fairytail beter. Die zijn ook wat duurder.
                Dat zijn inderdaad ook nog opties, niet zo snel aan gedacht.
                Fairytail welke batch geniet dan jou voorkeur?

                Comment


                  Destroyer valt in het niets vergeleken met het Buurtassortiment. Fairytail en Brasillian zijn daar weer de overtreffende trap van.

                  Comment


                    Yes, Colorful City in the pocket
                    Laatst aangepast door Komkommer; 2 February 2018, 18:24.

                    Comment


                      Hallo Gerrit,

                      Heb je misschien ergens in een van de bunkers nog I've got the Power of Tropical Night van Pangu staan?Wil ze dit jaar heel graag hebben, maar kan ze hier in het noorden niet vinden.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                        Yes, Visions of Ecstacy en Colorful City in the pocket
                        Dat zijn lekkere boxen

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                          Destroyer valt in het niets vergeleken met het Buurtassortiment. Fairytail en Brasillian zijn daar weer de overtreffende trap van.
                          Bedankt voor jullie inbreng, denk dat dan het buurtassortiment van Rubro het moet worden qua prijs/kwaliteit vergelijking met de bigvalk19/lucky19.

                          Comment


                            Ik heb het buurtassortiment 27 december voor het eerst gezien op een demo, hij bleef maar door gaan.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Destroyer valt in het niets vergeleken met het Buurtassortiment. Fairytail en Brasillian zijn daar weer de overtreffende trap van.
                              Destroyer pakket is echt een mega afrader!

                              Amper burst kleine spreiding.
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                Buurtassortiment voor die prijs kan je blind kopen. Ik vind ze dikker dan big 19, wel vergelijkbaar.

                                Comment

                                Working...
                                X