Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[2017] Forumactie VUURWERKBUNKER.NL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door svenovic Bekijk bericht
    Ziet er goed uit! Op slechts 30 min rijden en een leuk assortiment! Alleen 1 vraag: tot wanneer loopt deze actie? Ik wil graag wachten met bestellen tot na mijn vakantie
    Bedankt, leuk om te horen! De actie loopt tot begin december, mocht dat niet lukken kun je altijd een mailtje sturen. Fijne vakantie alvast!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon
      Hier zijn deze straatbaas pakketten.
      Hoi VesperCycloon! Dit zijn de pakketten van vorig jaar, onze website heeft nog geen update gehad. Misschien is het handig het plaatje eraf te halen om verwarring te voorkomen? De nieuwe Straatbaas pakketten Kun je namelijk helemaal zelf samenstellen, én hebben andere prijzen speciaal voor de forumbezoekers

      Comment


        #18
        leuke actie inderdaad! we kunnen wel wat concurrentie gebruiken in de regio

        Comment


          #19
          Gaan jullie ook Rubro verkopen? En ik snap even de actie niet zo goed. De straatbaas pakketten mag je dus zelf samenstellen? Met de lijstjes die daar onder staan.

          Alleen zie ik enkel dat in het excel bestandje en niet de overige spullen die je nog kan aanschaffen bij jullie.

          Comment


            #20
            Yes, top zaak ! met mooie aanbiedingen voor de freak.
            hopelijk weer zo dikke demo + eindshow dit jaar

            http://www.stefandrukker.nl

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Gaan jullie ook Rubro verkopen? En ik snap even de actie niet zo goed. De straatbaas pakketten mag je dus zelf samenstellen? Met de lijstjes die daar onder staan.

              Alleen zie ik enkel dat in het excel bestandje en niet de overige spullen die je nog kan aanschaffen bij jullie.
              Ergens vind je de knop met daaronder de andere Excel-tabbladen. Daar staat de rest.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Gaan jullie ook Rubro verkopen? En ik snap even de actie niet zo goed. De straatbaas pakketten mag je dus zelf samenstellen? Met de lijstjes die daar onder staan.

                Alleen zie ik enkel dat in het excel bestandje en niet de overige spullen die je nog kan aanschaffen bij jullie.
                Hi MasterBsc, dit jaar houden we het assortiment bij Pangu, Evolution, Wolff, Broekhoff, Lesli en Zena, maar voor de toekomst sluiten we andere leveranciers zeker niet uit ;) De pakketten kun je zelf samenstellen, zodanig kun je zelf een koppelbox samenstellen (waar de Evo cakes zich goed voor lenen), gewoon losse cakes tegen een scherpe prijs kopen of als je dezelfde cakes neemt kun je het zien als een kartonactie.

                In het eerste tabblad waar je in komt staan de Straatbazen-pakketten, klik op een ander tabblad als je het gehele assortiment wilt zien! Als je nog vragen hebt horen we het graag

                Comment


                  #23
                  Is het mogelijk om verzoekjes te plaatsen? Zo ja, graag de Viking van Wolff nog erbij in het assortiment

                  Edit: nog een vraag,is de Spinning Blue de goede variant, dus van 2015?
                  Laatst aangepast door Jeroom; 4 September 2017, 22:42.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Bekijk bericht
                    Is het mogelijk om verzoekjes te plaatsen? Zo ja, graag de Viking van Wolff nog erbij in het assortiment

                    Edit: nog een vraag,is de Spinning Blue de goede variant, dus van 2015?
                    Hi Jeroom, bedankt voor je bericht! We hebben op dit moment een kleine basiscollectie van Wolff en willen de demo nog even afwachten voor de rest van het assortiment. De Viking van Wolff is zeker een goede suggestie, ik denk dat we die er wel aan toevoegen, ik kom hier snel op terug!

                    De Spinning Blue is inderdaad de oude versie, we hebben hem vorig jaar ook in onze show gebruikt. Je ziet hem vanaf 6:05 terug als zowel stepper en cake. van deze batch hebben we nog wat voorraad.

                    Comment


                      #25
                      Gaan jullie ook de Battle of Vendetta van Lesli voeren, al dan niet in een omlabeling?

                      Comment


                        #26
                        En nog drie verzoekjes: Nanjing van Pangu en Splitting Stars en Sunbeam 1 van Evolution. Weet niet of het nog in het assortiment past, maar nooit geschoten is altijd mis

                        Edit: De dreamscape box 25 mag ook in plaats van de Splitting Stars, bestel ik 2 van die doosjes, want had ook al de Red Ghost op het lijstje staan.
                        Laatst aangepast door Jeroom; 8 September 2017, 23:56.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                          Gaan jullie ook de Battle of Vendetta van Lesli voeren, al dan niet in een omlabeling?
                          Ja de Battle of Vendetta hebben wij ook in het assortiment. Bij ons gaat deze onder de naam: Revolver XXL en is een vaste aanbieding van 149 voor 99.95.

                          Comment


                            #28
                            En nog drie verzoekjes: Nanjing van Pangu en Splitting Stars en Sunbeam 1 van Evolution. Weet niet of het nog in het assortiment past, maar nooit geschoten is altijd mis

                            Edit: De dreamscape box 25 mag ook in plaats van de Splitting Stars, bestel ik 2 van die doosjes, want had ook al de Red Ghost op het lijstje staan.
                            Dat zijn ook mooie producten, nemen we in overweging! Voor de splitting stars zou je ook kunnen kijken naar de Sky Splitter (Splitting Neon) van Lesli. Dit is dan wel een compbibox, maar wel met erg mooie multicolor crossette.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door robinn6 Bekijk bericht
                              Dat zijn ook mooie producten, nemen we in overweging! Voor de splitting stars zou je ook kunnen kijken naar de Sky Splitter (Splitting Neon) van Lesli. Dit is dan wel een compbibox, maar wel met erg mooie multicolor crossette.

                              Bedankt voor de tip! Prijzig, maar wel precies wat ik zoek. Denk er nog even over na

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Bekijk bericht
                                Bedankt voor de tip! Prijzig, maar wel precies wat ik zoek. Denk er nog even over na
                                Hoi Jeroom, misschien interessant om inderdaad nog een dagje na te denken want vanaf morgen komen we elke week met een interessante karton-actie... !

                                Comment

                                Working...
                                X