Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Actie 2017] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
    Zijn Full Traction en Immortal Special productie 2015 of 2016?
    Even voor je nagevraagd, is productie 2017
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
      Even voor je nagevraagd, is productie 2017
      Oké bedankt! Dacht dat deze niet meer werden gemaakt omdat ze in een nieuwe lijn van Katan zijn ondergebracht. Maar dan hopen we dat ze net zo goed worden als 2016!

      Comment


        Zijn er mensen die vanuit twente hier iets halen?

        Comment


          Beste Vuurwerkland Steenbergen,

          weer een mooie site en top prijzen. Vind de 75euro per order begrijpelijk voor een 1e order maar is hierin wat mogelijk voor een tweede order. Stel dat ik bestel en ik wil eind november na ontvangst salaris weer een 2 cakes bijbestellen dan kan dit niet. Dan moet ik aanvullen tot 75euro en dat word me dan te veel voor dit jaar. Is 50euro per order een optie?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kevin010 Bekijk bericht
            Beste Vuurwerkland Steenbergen,

            weer een mooie site en top prijzen. Vind de 75euro per order begrijpelijk voor een 1e order maar is hierin wat mogelijk voor een tweede order. Stel dat ik bestel en ik wil eind november na ontvangst salaris weer een 2 cakes bijbestellen dan kan dit niet. Dan moet ik aanvullen tot 75euro en dat word me dan te veel voor dit jaar. Is 50euro per order een optie?
            Hi Kevin,

            Uiteraard geen probleem, als je al een bestelling hebt gedaan en je wilt wat bijbestellen wat qua bedrag onder de 75 euro is kan je ons het beste even een mailtje sturen. We voegen het dan aan je order toe en je krijgt per email een betalingslink om het resterende bedrag met ideal te kunnen betalen.

            Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
            FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

            Comment


              Laatste kans om van de Vuurwerklandfreaks Openingsdeals gebruik te maken!

              Morgen zullen deze in de loop van de dag in prijs stijgen!

              FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

              Comment


                Mooie prijzen maar te ver weg. Anders had ik zeker een bestelling geplaatst!
                Vuurwerk, de leukste hobby

                Comment


                  Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn laatste order wil samenvoegen met mijn 2 eerdere orders. Ophaalmoment 28-12 om 9-10 uur. Laatste order kon ik alleen nog 28-12 om 8-9 uur kiezen...en dat is me iets te vroeg aangezien ik in de nacht ook al op pad ga
                  Helaas nog geen reactie...
                  Krijg ik trouwens ook nog een totaalorder, of moet ik alle losse orders uitprinten?

                  Comment


                    2 weken geleden een mail gestuurd of ik een net gemaakte bestelling kon wijzigen. Dat kon. Meteen aangegeven welke producten ik dan wilde hebben ipv een ander product, sindsdien geen reactie meer gehad...
                    Wanneer krijg ik de nieuwe order in m'n mail?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                      2 weken geleden een mail gestuurd of ik een net gemaakte bestelling kon wijzigen. Dat kon. Meteen aangegeven welke producten ik dan wilde hebben ipv een ander product, sindsdien geen reactie meer gehad...
                      Wanneer krijg ik de nieuwe order in m'n mail?
                      Vaak als je ze een berichtje stuurt via FB messenger dan reageren ze vrij snel, maar via de mail duurt het vrijwel erg lang voor dat ze reageren

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                        Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn laatste order wil samenvoegen met mijn 2 eerdere orders. Ophaalmoment 28-12 om 9-10 uur. Laatste order kon ik alleen nog 28-12 om 8-9 uur kiezen...en dat is me iets te vroeg aangezien ik in de nacht ook al op pad ga
                        Helaas nog geen reactie...
                        Krijg ik trouwens ook nog een totaalorder, of moet ik alle losse orders uitprinten?
                        Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                        2 weken geleden een mail gestuurd of ik een net gemaakte bestelling kon wijzigen. Dat kon. Meteen aangegeven welke producten ik dan wilde hebben ipv een ander product, sindsdien geen reactie meer gehad...
                        Wanneer krijg ik de nieuwe order in m'n mail?
                        Er ging even wat tijd overheen voordat ons 'hoofdsysteem', waar ook de reguliere website aan is gekoppeld, weer helemaal up to date was. Maar als het goed is hebben jullie inmiddels beide een bevestiging ontvangen dat het geregeld is!
                        FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
                          Er ging even wat tijd overheen voordat ons 'hoofdsysteem', waar ook de reguliere website aan is gekoppeld, weer helemaal up to date was. Maar als het goed is hebben jullie inmiddels beide een bevestiging ontvangen dat het geregeld is!
                          Nee, helaas nog geen nieuwe mail van jullie ontvangen

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                            Nee, helaas nog geen nieuwe mail van jullie ontvangen
                            Heb de bevestiging nogmaals gemaild, hoop dat je hem nu goed ontvangt anders hoor ik het graag.
                            FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                            Comment


                              FREAKACTIE VERLENGD TOT EN MET ZONDAG 3 DECEMBER!

                              Beste liefhebbers,

                              Vandaag is de oorspronkelijk laatste dag van de freakactie 2017. Echter zouden wij Vuurwerkland-Steenbergen niet zijn als de freakactie evenals voorgaande jaren nog een paar dagen door zouden laten lopen zodat iedereen ruim genoeg de tijd heeft gehad om zijn of haar bestelling te plaatsen.

                              De freaksite blijft dus dit gehele weekend nog open en is verlengd tot en met zondag 3 december 2017.

                              Pak dus nog snel je voordeel en profiteer van veel mooie kortingen op de gehele collectie!

                              FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                              Comment


                                Toch nog een kleine bijbestelling gedaan vandaag, bedankt voor de mooie acties weer dit jaar en tot de 28e!

                                Comment

                                Working...
                                X