Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    De weekacties blijven gewoon gelden ook in december!
    Ah,oké. Dan is de weekactie van deze week ten einde, aangezien de Transbomber weer de normale prijs heeft in Haulerwijk.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Fire-Freak Bekijk bericht
      Ah,oké. Dan is de weekactie van deze week ten einde, aangezien de Transbomber weer de normale prijs heeft in Haulerwijk.
      Nee hoor de normale prijs van de transbomber is €99 hij staat nog steeds op €75 in Haulerwijk
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
        Nee hoor de normale prijs van de transbomber is €99 hij staat nog steeds op €75 in Haulerwijk
        Is iets niet goed gegaan met de internetinstellingen vermoed ik, refresh gedaan en staat er nu inderdaad wel. Meteen besteld ook Nogmaals bedankt voor jullie topacties!

        Comment


          Kwam deze nog tegen via de zoekfunctie, klopt het dat jullie deze nog op voorraad hebben? Via de menu's is hij namelijk niet te vinden..

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
            Kwam deze nog tegen via de zoekfunctie, klopt het dat jullie deze nog op voorraad hebben? Via de menu's is hij namelijk niet te vinden..

            http://vuurwerklandoutlet.nl/artikel/salute-cake-2-2012
            Hmm dit zou niet mogen gebeuren, het artikel is namelijk al uitverkocht. Bedankt voor het melden we gaan er mee bezig!
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              Ergens op een bunkerfoto zag ik ze ook nog opstaan, echter nooit de website zien staan. Maar 29,95 zou ik er persoonlijk niet voor betalen. Vond de matrix van burnit en barely legale salute report leuker (prijs, snelheid en hardere(m.n.fellere)knal. Wel benieuwd hoe de air damage dit jaar presteert,of dat de 2016 versie wordt verkocht.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Oclee Bekijk bericht
                Ergens op een bunkerfoto zag ik ze ook nog opstaan, echter nooit de website zien staan. Maar 29,95 zou ik er persoonlijk niet voor betalen. Vond de matrix van burnit en barely legale salute report leuker (prijs, snelheid en hardere(m.n.fellere)knal. Wel benieuwd hoe de air damage dit jaar presteert,of dat de 2016 versie wordt verkocht.
                Ze waren de eerste dag van de freakactie direct uitverkocht Eelco! Uiteraard niet voor de volle mep haha
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  De Solar Storm staat ook nog op Vierhuizen met de zoekfunctie en is ook te bestellen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                    Ze waren de eerste dag van de freakactie direct uitverkocht Eelco! Uiteraard niet voor de volle mep haha
                    En dan zet niet eens even een kartonnetje aan de kant Lars?
                    Air damage is 2016 versie?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
                      We zijn bezig om ze bij te kopen.
                      Volgende week weten we meer!
                      Zojuist de weekactie ook maar even bijbesteld met wat knalcakes erbij

                      Was er nog nieuws over de bovenstaande quote? (mbt big 19 kartonnen)

                      Comment


                        Zelfde vraag als globje hierboven
                        Laatst aangepast door Rooie; 3 December 2017, 16:43. Reden: Niet goed gelezen

                        Comment


                          Big 19 zal deze week worden toegevoegd aan het assortiment van haulerwijk

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
                            Big 19 zal deze week worden toegevoegd aan het assortiment van haulerwijk
                            Ok dan heb ik ook een tripje langs haulerwijk helaas, maargoed kan ik alvast een karton reserveren? )

                            Komt wel goed uit trouwens in haulerwijk hebben ze nog een x aantal producten die nog gehaald moeten worden, denk dat de outlet dit jaar mijn complete collectie wederom verzorg.

                            Vraagje: die chinese rol big is dat de black celebration cracker van cafferata zoals de afgelopen jaren?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
                              Big 19 zal deze week worden toegevoegd aan het assortiment van haulerwijk
                              Jammer tijdje geleden gevraagd of de lucky 19 nog binnen kwam. Had ik geweten dat deze kwam had ik hem erbij besteld. Nu elders besteld

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
                                Big 19 zal deze week worden toegevoegd aan het assortiment van haulerwijk
                                Deze week.... neem aan dat dit hier gelijk komt te staan? Want heb ook nog een karton nodig

                                Comment

                                Working...
                                X