Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    We hebben ze besteld bij cafferata. Of de 2016 of 2017 versie geleverd wordt is niet bekend
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      Oke thanks. Maar blijf het toch irritant vinden dat vuurwerk kopen. Je weet gewoon niet wat je koopt met veel dingen. Dan is het weer dit dan weer dat. Bedoel nu bij die van de aanbieding ook weer... eerste film is met salvo's. Productie uiteindelijk zonder salvo's. Nu is het nieuwe filmpje weer met salvo's.Met die Fast1 van Evo idem. 2016 is bagger en 2017 is pertect(heel ander effect.)

      *Niets negatiefs naar jou/jullie hoor N12,jullie kunnen daar ook niets aan doen.*

      Maar blijft vervelend

      Comment


        zou wel al genoemd zijn maar kan het niet terug vinden. Er is ook zoveel activiteit in dit topic. tot wanneer zijn de freaksites online?

        Comment


          Ik wil nog een bestelling plaatsen bij Haulerwijk, alleen kan ik de afhaaltijd van 28 december 06:00-07:00 niet meer aanvinken. mijn vorige bestellingen zijn ook besteld met die afhaaltijd. wat te doen nu ?

          het kan ook zijn dat ik de bestelling door de war haal met de bestelling van Vierhuizen. In dat geval staat de tijd van 07:00-08:00 niet meer open bij Haulerwijk. volgens mij staat mijn bestelling gewoon van 06:00-07:00 in Haulerwijk, beetje onhandig dat dit ook niet op het afhaalformulier staat.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Jspoel Bekijk bericht
            Ik wil nog een bestelling plaatsen bij Haulerwijk, alleen kan ik de afhaaltijd van 28 december 06:00-07:00 niet meer aanvinken. mijn vorige bestellingen zijn ook besteld met die afhaaltijd. wat te doen nu ?

            het kan ook zijn dat ik de bestelling door de war haal met de bestelling van Vierhuizen. In dat geval staat de tijd van 07:00-08:00 niet meer open bij Haulerwijk. volgens mij staat mijn bestelling gewoon van 06:00-07:00 in Haulerwijk, beetje onhandig dat dit ook niet op het afhaalformulier staat.
            Ik heb even gekeken maar bij mij staat 6:00-7:00 gewoon open in Haulerwijk.

            In Vierhuizen is afhaalblok 8:00-9:00 ivm bereiken van het maximaal aantal orders
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              nu zie ik hem ook! top

              Comment


                Ik gooi hem er toch nog een keer in, iemand interesse in het overnemen van mijn 'Mystery Box' voor een leuke prijs?
                Mijn afhaalblok is 7-8uur in Vierhuizen. Bij interesse laten we het dan even per PM afhandelen.

                Inhoud Mysterycake box:
                - Air Damage 64s
                - Rubro - Voltage 45s
                - Rubro - Revival Chry 22s
                - Rubro - Killer Instinct 16s

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                  Ik gooi hem er toch nog een keer in, iemand interesse in het overnemen van mijn 'Mystery Box' voor een leuke prijs?
                  Mijn afhaalblok is 7-8uur in Vierhuizen. Bij interesse laten we het dan even per PM afhandelen.

                  Inhoud Mysterycake box:
                  - Air Damage 64s
                  - Rubro - Voltage 45s
                  - Rubro - Revival Chry 22s
                  - Rubro - Killer Instinct 16s
                  check je pm
                  075 zaantjee

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                    Ik gooi hem er toch nog een keer in, iemand interesse in het overnemen van mijn 'Mystery Box' voor een leuke prijs?
                    Mijn afhaalblok is 7-8uur in Vierhuizen. Bij interesse laten we het dan even per PM afhandelen.

                    Inhoud Mysterycake box:
                    - Air Damage 64s
                    - Rubro - Voltage 45s
                    - Rubro - Revival Chry 22s
                    - Rubro - Killer Instinct 16s
                    En al wat gevonden anders heb ik eventueel ook wel interesse
                    ☞M~PYRO☞

                    Comment


                      Box is verkocht, nu op zoek naar wat nieuws

                      Comment


                        Ik heb ook nog een bestelling gedaan in haulerwijk,mijn andere bestellingen staan op 28dec 9 tot 10u alleen de laatste is nu vanaf 11u?of worden de bestellingen samengevoegdt?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jspoel Bekijk bericht
                        Ik wil nog een bestelling plaatsen bij Haulerwijk, alleen kan ik de afhaaltijd van 28 december 06:00-07:00 niet meer aanvinken. mijn vorige bestellingen zijn ook besteld met die afhaaltijd. wat te doen nu ?

                        het kan ook zijn dat ik de bestelling door de war haal met de bestelling van Vierhuizen. In dat geval staat de tijd van 07:00-08:00 niet meer open bij Haulerwijk. volgens mij staat mijn bestelling gewoon van 06:00-07:00 in Haulerwijk, beetje onhandig dat dit ook niet op het afhaalformulier staat.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                          Ik heb ook nog een bestelling gedaan in haulerwijk,mijn andere bestellingen staan op 28dec 9 tot 10u alleen de laatste is nu vanaf 11u?of worden de bestellingen samengevoegdt?
                          even een pb berichtje doen, doet wonderen ;)
                          Fireworks is a lifestyle

                          Comment


                            Element E

                            Van €139,00 Voor €79,00!!





                            Van €139,00 Voor €79,00!!





                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              thanx toppers ga gelijk bestellen.

                              Comment


                                element E heeft ECHT megagrote boeketten!

                                als iemand echt belang heeft bij zo'n mysteybox met bovenstaande cakes mag diegene mij ook een pm sturen...

                                Comment

                                Working...
                                X