Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Had kan zijn dat de website op mobiele apparatuur nog niet werkt. Dit was met het overzetten in Vierhuizen ook het geval!
    Niet alleen op mobiele apparatuur maar ook niet op de PC, heb het met verschillende browsers geprobeerd en ook de cookies en alles verwijdert maar komt er nog steeds niet op.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
      Telefoon werkt niet. Net snel op een computer gekeken op het werk en dan doet de site het. Transbomber al uitverkocht zag ik. Helaas wederom. Door dit gekut dus vanavond pas tijd om te kijken via me laptop
      Balen inderdaad. Hopen dat tie dit jaar van dezelfde kwaliteit is ...

      Comment


        Werkt prima ook mobiel via chrome

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Ze zijn online!!! succes iedereen met shoppen :-P

          Comment


            Hier werkt de site ook nog niet. Ben wel benieuwd!

            Comment


              'Werkt prima hier hoor

              Comment


                king coronation staat er gek genoeg wel tussen als je bij cakes 500 gram kijkt.


                top prijzen weer, de transbomber en immortal gold zijn weer besteld voor maar 150 euro :P

                Comment


                  hier nog steeds niet wat ik ook probeer

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Knipsel.jpg
Vertoningen:1
Grootte:17,4 KB
ID:	1561487

                  Comment


                    Is het ook weer de bedoeling dat er de 28e om 0:00 opgehaald kan worden? Of alleen vanaf 05:00?
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                      Is het ook weer de bedoeling dat er de 28e om 0:00 opgehaald kan worden? Of alleen vanaf 05:00?
                      Ik dacht dat het de bedoeling was ook een afhaaltijd te creeren tussen 00:00 uur en 03:00 uur

                      Comment


                        verkeerde link!!! deze heb je nodig : http://www.vuurwerklandoutlet.nl/


                        Oorspronkelijk geplaatst door japieh Bekijk bericht
                        hier nog steeds niet wat ik ook probeer

                        [ATTACH=CONFIG]32382[/ATTACH]

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                          Ik dacht dat het de bedoeling was ook een afhaaltijd te creeren tussen 00:00 uur en 03:00 uur
                          Dat zou voor mij wel een bepalende factor zijn om te bestellen. Hoop snel antwoord te hebben
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                            verkeerde link!!! deze heb je nodig : http://www.vuurwerklandoutlet.nl/
                            Is niet de verkeerdr link beide werken gewoon. Mensen snappen niet dat je cookies en cache moet legen . Soms volstaat een keer op de vernieuwen knop of refresh

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                              Is niet de verkeerdr link beide werken gewoon. Mensen snappen niet dat je cookies en cache moet legen . Soms volstaat een keer op de vernieuwen knop of refresh
                              ik heb beide links geprobeerd, en heb al meerdere keren mijn cookies en Cache geleegd maar het helpt allemaal niks. en dan nog het zou ook moeten werken zonder de cookies en cache te moeten legen. ik hoef nu toch ook niet elke keer als ik een site wil bezoeken mijn cookies en cache te legen om de meest recente versie te zien?

                              Comment


                                Nu werkt het wel.
                                Helaas de transbomber en de immortal gold al uitverkocht begrijp ik.

                                Comment

                                Working...
                                X