Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
    Kreeg zojuist een mailtje van vwpd als bedankje voor het bestellen en dat ze geen bestellingen meer aannemen. Daarnaast gaan ze vanavond om 1800 live met de normale valk website. Dan zal er 15% korting zijn tot 23:59 die avond als openingsactie
    Ook ontvangen. Als je de topics doorlas zag je al veel belangstelling. Nu maar hopen dat de drukte meevalt, want ik heb een erg strakke planning omdat ik meerdere winkels langs moet.
    Jeder Schuss ein Genuss

    Comment


      al wat bekend over de 9-19 paketten en de Double Star

      Comment


        Ik verwacht dat als hier filmpjes van komen dat ze op valk-vuurwerk.nl komen.

        Comment


          Waarom vraagt iedereen er toch na voor die prijs moet je niet heeeel veel verwachten
          Maar rene kenende zullen het best aardige potjes zijn
          Heb zelf 4x de grote met 9 potjes

          Comment


            daar heeft de prijs niks mee te maken , maar wil wel graag weten wat ik heb gekocht

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
              daar heeft de prijs niks mee te maken , maar wil wel graag weten wat ik heb gekocht
              Waarom heb je het al gekocht dan? Blijkbaar is het erg belangrijk voor je om op voorhand te weten wat je gekocht hebt, had je dan niet beter een product kunnen kiezen waar al een productfilmpje van was?

              Comment


                kan ook nog een stukje pure nieuwsgierigheid zijn hahaha

                Comment


                  Er zullen geen filmpjes meer komen denk ik zo. Anders waren ze er al wel geweest
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    Zijn gewoon heavy legend kwaliteit jongens. Geen paniek, gewoon goed spul voor de centjes.
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      Ik ga er van uit dat na 9 december alle filmpjes er zo'n beetje op staan, dus nog even geduld. Daarnaast heb ik het pakket 9-19, 9-16 en de double star gekocht direct aan het begin aangezien ik er van uit ga dat het goede kleine cakes zijn, want ze komen uit de HL serie en die serie is zeker niet de minste kwaliteit.

                      Comment


                        Ik had nog een vraag over de facebookactie op valk-vuurwerk.nl, misschien dat jullie weten waar je je bestelnummers moet plaatsen om mee te doen? Vwpd bestellingen gelden ook.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Woeter Bekijk bericht
                          Ik had nog een vraag over de facebookactie op valk-vuurwerk.nl, misschien dat jullie weten waar je je bestelnummers moet plaatsen om mee te doen? Vwpd bestellingen gelden ook.
                          Welke actie is dit dan? ik kan hem namelijk niet filmen

                          Comment


                            Op de site van valk zelf staat een menu optie met facebookactie. Dan krijg je een ontzettende poster te zien waar op staat dat je je bestelnummer ergens moet posten op facebook en dan maak jr kans op de hoofdprijs en dat is het volledige bedrag van die bestelling terug krijgen.

                            Comment


                              http://knalharddegoedkoopste.nl/facebook-actie
                              Attached Files

                              Comment


                                Dan maak ik 5x kans
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X