Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door R3dDevil Bekijk bericht
    Ik heb even een overzicht gemaakt van de gewijzigde kortingen van eerder deze week. Ik had toevallig een lijst gemaakt van producten die ik graag wilde bestellen.

    Ze kunnen dan druk bezig zijn, maar de kortingen zijn stukken minder geworden.


    Event Immortal Gold
    van 76 euro korting naar 36

    Event 4 Seasons
    van 79.50 euro korting naar 50 euro korting

    Event Area 51
    van 19.50 euro korting naar 0 euro korting

    Zena Mayhem
    Van 44,95 euro korting naar 20 euro korting

    Triumph Box
    van 24,95 euro korting naar 20 euro korting

    Trackmania Box
    Is helemaal niet meer te koop

    Event Tsunamibox
    van 84 euro korting naar 40 euro korting

    Event 2
    Is helemaal niet meer te koop

    Sunbeam 3
    Is helemaal niet meer te koop

    Extreme Salute Karton
    Is helemaal niet meer te koop

    Valk TI Thunder
    van 200 euro korting naar 231 euro korting Dit is de enige die verder gedaald is.

    Daarnaast zijn Spider King en Gravity gelijk gebleven qua prijs.
    Rene heeft 1/2 weken geleden al aangegeven dat de prijzen van de boxen omhoog zouden gaan (zie post #60). Dit is vervolgens niet gebeurd dus hebben we nog langer van de (hoge) kortingen gebruik kunnen maken. Nu het bijna oktober is en er steeds meer mensen zijn die zo langzaamaan eens gaan kijken voor vuurwerk is het toch niet heel gek dat de prijzen omhoog gaan?

    We hebben vanaf januari de tijd gehad om voor goede kortingen boxen en cakes te kopen. Ik vind het meer dan logisch dat het nu iets duurder is.

    Comment


      Ok, tja die post heb ik niet gezien, maar vond het wel erg jammer.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
        Raar gedoe, zo lastig is het toch niet om de site op orde te krijgen?
        Je weet hoeveel producten Valk heeft? Dit allemaal invoeren is niet zo snel klaar.

        En dan nog hun hebben voor zichzelf vast een deadline. Die hoeven hun toch niet te versnellen omdat hier een paar ongeduldige gasten zitten.

        Comment


          We mogen onze handjes dichtknijpen met verkopers als deze. Ze nemen de tijd om zo een site op te zetten en er voor de freaks te zijn in deze barre vuurwerkloze tijden hehe.
          Kooien knippen is mijn hobby!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
            Je weet hoeveel producten Valk heeft? Dit allemaal invoeren is niet zo snel klaar.

            En dan nog hun hebben voor zichzelf vast een deadline. Die hoeven hun toch niet te versnellen omdat hier een paar ongeduldige gasten zitten.
            Ik snap je punt, maar een bericht vanuit valk hoe of wat zou niet gek zijn
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Tof op te zien die eigen producten! Wordt met het uur een toffere collectie die ze hebben!
              Kooien knippen is mijn hobby!

              Comment


                Gaaf inderdaad al die eigen producten, ben daar toch wel benieuwd naar zeg

                Comment


                  heerlijke prijzen die nieuwe producten in de valk lijn!
                  ben er heul benieuwd naar!

                  Comment


                    Het is niet verstandig om te bestellen voordat de prijzen erop staan?
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      Doe eens rustig aan die producten lopen niet weg ofzo.
                      Kooien knippen is mijn hobby!

                      Comment


                        Die dozen van Valk hebben wel beste prijzen nu.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door knallbahr Bekijk bericht
                          Doe eens rustig aan die producten lopen niet weg ofzo.
                          Karton hl 16 is al weg
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            Die waren al paar weken uitverkocht

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                              Karton hl 16 is al weg
                              De grap is dat dat karton er nooit op heeft gestaan, alleen als los product en die was al weken uitverkocht. Als je goeie prijzen had willen hebben had je misschien in februari moeten bestellen, of nu gewoon fftjes geduld hebben. Je zal vast wel beloond worden. Overigens staat dat karton er nu ook niet is alleen te vinden via andere producten, dus de site is gewoon nog niet af.
                              Kooien knippen is mijn hobby!

                              Comment


                                Ik heb in januari al besteld wat ik echt wil hebben. En de site verandert iedere dag. Beter hadden ze em offline gehaald
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X