Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Double Demolition is zeker wel een aanrader om met 25% korting mee te pakken.

    Comment


      Wat is nog meer een mooie aanrader vandaag met die 25%.
      Ik heb al veel crackling (Transbomber, Jackhammer o.a.) dus nog even een ander type box.

      Mag ook best wat lager bij de grond blijven...
      Advies welkom!!

      Comment


        Vind zelf de zena glitter willow tip wel vet zeker voor 67 euro.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          en nog steeds geen info en beeld van de Valk-paketten en de Double Star

          Comment


            Ik wil wel de double demolition bestellen met die 25% korting alleen dan kom ik niet aan het minimum van 50 euro. Heb echter al wel een grotere bestelling gedaan 2 weken terug bij vwpd. Is er dan wel wat mogelijk toevallig? Iemand ervaring?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
              en nog steeds geen info en beeld van de Valk-paketten en de Double Star
              Ga je dit elke dag plaatsen?
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                misschien wel ja

                Comment


                  Ik geloof niet dat die filmpjes dit jaar nog komen. Inmiddels heb ik wel wat anders besteld
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    Rene heeft al vaker aangegeven zelf ook met smart te wachten op filmpjes en dergelijke , hij kan niks openbaar maken wat hij niet heeft lijkt me toch.
                    Dus ja je kan 2 dingen doen , afwachten of wat anders bestellen denk ik zo .
                    Rene kennende zal hij de filmpjes gelijk plaatsen zodra hij ze heeft.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                      misschien wel ja
                      Rene heeft aangegeven afhankelijk te zijn van de films die hem worden toegestuurd. Moet hij dan elke dag komen om te zeggen; ze hebben nog niks gestuurd? Of je wacht gewoon tot de films komen, of je laat het erbij en besteld wat anders.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Ik wilde net een (aardige, al zeg ik 't zelf) bestelling plaatsen, maar zowel op een Windows als Mac kon ik niet naar December om een pick-up time te kiezen?? Ik heb ze op Facebook gecontact, even afwachten. Meer mensen met dit issue?

                        Comment


                          gisteren nog snel even van de aktie gebruik gemaakt en de transbomber en red maroon besteldt

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door mauricio84 Bekijk bericht
                            gisteren nog snel even van de aktie gebruik gemaakt en de transbomber en red maroon besteldt
                            Precies hetzelfde gedaan

                            Comment


                              gisteren toch nog maar ff gebruik gemaakt van de extra korting en een double demolition,triumph box en de zena Mayhem extra besteld bovenop de rest.
                              gelijk een mail gestuurd want ik wil wel graag mijn 2 bestellingen tegelijk ophalen.

                              Comment


                                Kreeg zojuist een mailtje van vwpd als bedankje voor het bestellen en dat ze geen bestellingen meer aannemen. Daarnaast gaan ze vanavond om 1800 live met de normale valk website. Dan zal er 15% korting zijn tot 23:59 die avond als openingsactie

                                Comment

                                Working...
                                X