Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ja wacht het inderdaad wel even af, zitten paar mooie aanbiedingen bij nu!

    Comment


      Heeft elke cake in de HL ass. Een salute finale zoals de normale HL 16 bv heeft.?
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
        Heeft elke cake in de HL ass. Een salute finale zoals de normale HL 16 bv heeft.?
        Zal denk ik nog bijna niemand weten, behalve Rene zelf en wat mensen van Rubro. Wel jammer dat er zo weinig vanuit valk gepost wordt..

        Comment


          Kopje karton voordeel is aangemaakt en goed gevuld. De deadline nadert

          Comment


            zie nog geen prijzen is dat juist of zie ik het verkeerd

            Comment


              Die moeten naar mijn weten nog toegevoegd worden

              Comment


                Ik zie een mat van Broekhoff op de site staan. Valk had toch geen Broekhoff?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                  Ik zie een mat van Broekhoff op de site staan. Valk had toch geen Broekhoff?
                  Niet dat ik weet nee, misschien een restpartij op voordelig te verkopen op VPD
                  Kooien knippen is mijn hobby!

                  Comment


                    Eindelijk is het zover we gaan ONLINE
                    Vanavond rond 18.00 uur gaat onze site VUURWERKPERDOOS online.
                    Dit zal gebeuren met als thema 3 DOLLE DAGEN
                    Wij geven op alle onze cakeboxen uit ons assortiment 3 dagen lang minimaal 25 % korting
                    Let op deze kortingen worden deze maanden niet weer aangeboden.
                    Na deze 3 dolle dagen wordt de korting omgezet in gratis vuurwerk bij bestellingen vanaf €100.00 oplopend.
                    Op de site vuurwerkperdoos zult u geen losse artikelen vinden , deze artikelen gaan alleen per doos.
                    Vanaf 1 december zal op onze gewone site valk-vuurwerk.nl alle artikelen ook los verkrijgbaar zijn.
                    Om teleurstellingen te voorkomen bestel op tijd want vol = echt vol.

                    Comment


                      Staan nergens meer prijzen

                      Comment


                        Prijzen staan erop

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
                          Eindelijk is het zover we gaan ONLINE
                          Vanavond rond 18.00 uur gaat onze site VUURWERKPERDOOS online.
                          Dit zal gebeuren met als thema 3 DOLLE DAGEN
                          Wij geven op alle onze cakeboxen uit ons assortiment 3 dagen lang minimaal 25 % korting
                          Let op deze kortingen worden deze maanden niet weer aangeboden.
                          Na deze 3 dolle dagen wordt de korting omgezet in gratis vuurwerk bij bestellingen vanaf €100.00 oplopend.
                          Op de site vuurwerkperdoos zult u geen losse artikelen vinden , deze artikelen gaan alleen per doos.
                          Vanaf 1 december zal op onze gewone site valk-vuurwerk.nl alle artikelen ook los verkrijgbaar zijn.
                          Om teleurstellingen te voorkomen bestel op tijd want vol = echt vol.
                          Dus de prijzen die er nu staan komt er daar nog 25 procent af

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Jakob Bekijk bericht
                            Dus de prijzen die er nu staan komt er daar nog 25 procent af
                            Dit is ook mijn vraag, zit wel mooi spul bij, al vrees ik dat the junk een restvoorraad is van vorigjaar
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              Er zit nog een foutje in bij de combi deals.

                              COMBI DEAL 1 : TRANSBOMBER + RED MAROON + TITANIUM THUNDER ( Staat afbeelding bij van Transbomber, Crash Box en Titanium Thuner.

                              COMBI DEAL 2 : TRANSBOMBER + CRASHBOX + TITANIUM THUNDER ( Staat afbeelding bij van Transbomber, Red Maroon en Titanium Thunder.


                              Alleen plaatje lijkt dus verwisseld te zijn. Maar wil wel graag de goede deal bestellen.

                              Comment


                                Kassa rekent het volgens mij automatisch mee! lang niet alle boxen doen mee ;)

                                Comment

                                Working...
                                X