Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freaksorthen is weer geopend!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    En zo zie je dat de meningen over de importeurs altijd weer blijven verschillen! Ontopic over Orthen maar weer?

    Comment


      Vaak is het ook een kwestie van smaak he. In 2015 of 2016 werd hier en bij de buren van freakypyromaniacs een Enquete gehouden wie de beste importeur was. Op Vuurwerkcrew won Vuurwerktotaal en scoorde Evolution een 2e plaats en bij de buren was het precies andersom.Dus wat is wijsheid? Het is maar waar je van houdt. Maar het blijven allemaal grote importeurs.

      Oorspronkelijk geplaatst door simed37 Bekijk bericht
      nou sorry hoor maar vuurwerk totaal word niet voor niets gekozen tot beste importeur
      heb zelf de hardstyle box , de reverse box , de detonation box , en de hff cake box geschoten van vuurwerk totaal
      en van rubro de transbomber
      naast de rambam box en euphoric happyness ensnowstorm van evolution
      en ik hoop dat evolution dit jaar dan beter is maar
      voor mij haalde die het geweld van de andere boxen niet
      Laatst aangepast door Robbert28; 8 October 2017, 11:25.

      Comment


        Nogmaals dezelfde vraag: krijgt Orthen nog andere producten van Wolff op de Freaksite?

        Comment


          Oke het is offtopic maar wil mij er dan toch ook even mee bemoeien.

          Het heeft ook met marketing te maken en niet alleen het vuurwerk zelf. VWT steekt er met kop en schouders boven uit qua marketing, maar dat zegt niks over het vuurwerk.

          Het vuurwerk zelf is natuurlijk puur smaak en smaken verschillen.

          Comment


            Vorig jaar voor het eerst geweest! Was goed geregeld.

            Dit jaar weer besteld, mooi vroeg in het jaar tegen erg mooie prijzen. Verder is de communicatie dik in orde, op mijn mails werd in ieder geval steeds snel gereageerd.

            Comment


              dat klopt
              vorig jaar leuk assortiment en mooie prijzen
              en service was goed
              alleen vind ik dat dit jaar wat tegen vallen
              hopen dat er nog meer producten komen

              Comment


                De landelijke verkrijgbaarheid speelt een grote rol, als je puur voor kwaliteit zou stemmen vind ik het evo rubro mania
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  Inderdaad, hier is dit topic niet voor bedoeld.
                  Graag weer ontopic.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Een goede en vrij logische tip is om de orders al van te voren klaar te leggen. Van de paar keer dat ik daar besteld had, moest de bestelling ter plekke nog bij elkaar geraapt worden. En dan krijg je daar te horen dat de helft er niet is. Dit kan je van te voren dus als weten en het beste doorgeven aan de freaks! Ik zou hier nog een bestelling willen doen, maar ik durf het eerlijk gezegd niet aan omdat ik speciaal voor een aantal producten daar heen moet rijden ( dik een uur per enkele rit ).

                    Comment


                      Hmm, dit jaar voor het eerst bij Orthen besteld. Wordt toch wel een tikkie ongerust van dit soort verhalen. We gaan het zien, maar je bent niet de eerste van wie ik dit lees/hoor... :(

                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Een goede en vrij logische tip is om de orders al van te voren klaar te leggen. Van de paar keer dat ik daar besteld had, moest de bestelling ter plekke nog bij elkaar geraapt worden. En dan krijg je daar te horen dat de helft er niet is. Dit kan je van te voren dus als weten en het beste doorgeven aan de freaks! Ik zou hier nog een bestelling willen doen, maar ik durf het eerlijk gezegd niet aan omdat ik speciaal voor een aantal producten daar heen moet rijden ( dik een uur per enkele rit ).
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        Assortiment Wolff is uitgebreid, met o.a. Crank, Cruelty, return of the Phoenix.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                          Hmm, dit jaar voor het eerst bij Orthen besteld. Wordt toch wel een tikkie ongerust van dit soort verhalen. We gaan het zien, maar je bent niet de eerste van wie ik dit lees/hoor... :(
                          Maar dan lees je ook dat de mensen over de vervangers meer als tevreden zijn! Dit jaar voor mij ook het eerst orthen, heb er alle vertrouwen in!

                          Comment


                            Daar heb je dan ook wel weer een punt inderdaad

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
                            Maar dan lees je ook dat de mensen over de vervangers meer als tevreden zijn! Dit jaar voor mij ook het eerst orthen, heb er alle vertrouwen in!
                            Work is the curse of the drinking class

                            Comment


                              dat heb ik ook 2 jaar achter elkaar gehad.
                              dat er producten niet leverbaar waren en ter plekke voor vervangers gezocht werd.
                              of producten die je kunt bestellen en uiteindelijk afgekeurd worden.
                              wacht dan pas met aanbieden na de goedkeuring denk ik dan.

                              Comment


                                Weet iemand overigens tot wanneer de huidige prijzen geldig zijn? Ik heb nog wel een verlanglijstje...
                                Work is the curse of the drinking class

                                Comment

                                Working...
                                X