Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freaksorthen is weer geopend!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Ecfireworks Bekijk bericht
    In je winkelpand staat bij een niet voorradig artikel ***, dat lijkt me duidelijk genoeg
    Als dat er staat kan je inderdaad niet bestellen. Maar zoals ik en andere zeggen. Het kom nogal is voor bij orthen dat bij afhalen het een en ander niet aanwezig is. Of je nou in december of september bestel bijvoorbeeld. Zoals gezegd is dat wel altijd netjes opgelost hier zo. Maar ze zijn Qua levering niet zo strikt als patrick van huize vw.
    Laatst aangepast door Scav; 13 January 2017, 21:01.

    Comment


      #17
      Zo vanavond ook maar een bestelling geplaatst samen met vier vrienden. En we gaan er natuurlijk uit dat alles netjes voorradig is in december
      Groeten...:)

      Comment


        #18
        Damn te laat anders vast de transbomber en zena cake box besteld maar helaas al op...
        31/12 Knalle als een malle!

        Comment


          #19
          Hele lekkere actie weer, bedankt.
          Mooi groot ruim aanbod ook.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Komt de transbomber nog terug op voorraad?

            Comment


              #21
              Ik zie net dat er op de site een aantal Zena artikelen zijn toegevoegd, waaronder de Zena Whistle Ti-cloud. Van €37,95 voor €32,95. Ik heb hem in december bij Zena NL voor €27,95 besteld in de voorverkoop. Is hier sprake van een foutje?
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Lekker wachten op de stormchaser...goedkoper en idem product.

                Comment


                  #23
                  Heb vandaag een mailtje ontvangen dat wat er op de site staat ook daadwerkelijk aanwezig is, had hier een mail over gestuurd omdat ik ook al eens iets besteld had wat in december niet geleverd werdt en wel netjes een gelijkwaardige vervanger is geregeld.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
                    Heb vandaag een mailtje ontvangen dat wat er op de site staat ook daadwerkelijk aanwezig is, had hier een mail over gestuurd omdat ik ook al eens iets besteld had wat in december niet geleverd werdt en wel netjes een gelijkwaardige vervanger is geregeld.
                    Zo'n bericht stelt mij gerust. Eigenlijk verwacht ik niet anders dan dat een site goed werkt en dat een bedrijf het netjes regelt met betalende klanten.
                    I think I'm rocking with the best!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door lz fireworks Bekijk bericht
                      Komt de transbomber nog terug op voorraad?
                      Dit wil ik ook graag weten.

                      Ik wil deze box echt heel graaaaag!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ecfireworks Bekijk bericht
                        Zo'n bericht stelt mij gerust. Eigenlijk verwacht ik niet anders dan dat een site goed werkt en dat een bedrijf het netjes regelt met betalende klanten.
                        Zon bericht wil helaas niet altijd zeggen dat je nog steeds alles 100% krijgt. Al een aantal jaar besteld, maar nooit alles gehad. Des ondanks heb ik ook gewoon weer bij orthen besteld Hieronder een reactie die het goed samenvat:

                        Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                        Als dat er staat kan je inderdaad niet bestellen. Maar zoals ik en andere zeggen. Het kom nogal is voor bij orthen dat bij afhalen het een en ander niet aanwezig is. Of je nou in december of september bestel bijvoorbeeld. Zoals gezegd is dat wel altijd netjes opgelost hier zo. Maar ze zijn Qua levering niet zo strikt als patrick van huize vw.
                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door FL_Freak Bekijk bericht
                          Dit wil ik ook graag weten.

                          Ik wil deze box echt heel graaaaag!

                          Idem hier!

                          Comment


                            #28
                            Mooie producten. Den Bosch ook niet ver weg.
                            Vanavond eens goed kijken of er nog wat bij zit

                            Comment


                              #29
                              Dit jaar ook maar eens een Freak bestelling gedaan. Normaal pas in december bezig met bestellen, maar je kan het maar alvast deels geregeld hebben

                              Comment


                                #30
                                Hmmmm, die freakacties maken het wel moeilijk jongens. Normaal in december discussie over vuurwerk thuis maar nu in januar al

                                Comment

                                Working...
                                X