Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door bikkel09 Bekijk bericht
    Haha heeft Ruben me al verteld Gerrit.. merk je toch al??
    Hallo,

    Ik neem een nieuw telefoonnummer 27 december 2017.

    Gerrit

    Comment


      #92
      Dan heb je net een discussie gehad met je geliefde dat je toch wel erg veel geld aandat vuurwerk uitgeeft en dan komt dit

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Jopiehuisman Bekijk bericht
        Dan heb je net een discussie gehad met je geliefde dat je toch wel erg veel geld aandat vuurwerk uitgeeft en dan komt dit
        99% van de leden hier heeft een speciale bankrekening voor vuurwerk alleen. Een geheime rekening waar vrouwlief niets van af weet!

        Comment


          #94
          Mannen, waar kan ik nou de deals vinden? Op welke site is dat? Of is deze nog op slot?

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
            Mannen, waar kan ik nou de deals vinden? Op welke site is dat? Of is deze nog op slot?
            Die is nog dicht ja, 3 pagina's verder ondertussen. Gerrit wil maar niet opschieten!

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
              Die is nog dicht ja, 3 pagina's verder ondertussen. Gerrit wil maar niet opschieten!
              Hallo,

              We wachten nog op enkele importeurs. Heb komende week een aantal afspraken staan.
              Ik wil met een complete site online komen, dat is mijn manier van werken.
              Tevens wil ik bepaalde aantallen van de items hebben. Als ik nog een 1 of 2 heb staan van een bepaald artikel dan komen ze niet op de site bij mij.Mijn eigen spullen in de bunkers zijn bekend.
              Dus een tipje van de sluier, evolution ongeveer 25 produkten, van Pangu ongeveer 15 produkten,van Royal ongeveer 10 produkten,katan ongeveer 10 produkten, van Mania en Rubro nog niet bekend en van een nieuwe importeur voor ons die we vorig jaar niet op de site hadden is het aantal ook nog niet bekend.
              Dus even geduld heren.

              Gerrit

              Comment


                #97
                Ben benieuwd, met name naar het aanbod in Pangu en Rubro!

                Comment


                  #98
                  Ik voel het al aankomen dat het volgend jaar 2 ritjes Leeuwarden worden
                  Well, that depends...

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                    ...en van een nieuwe importeur voor ons die we vorig jaar niet op de site hadden is het aantal ook nog niet bekend.
                    Ik hoop dat het goed was bevallen!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                      Ik hoop dat het goed was bevallen!
                      Hallo Ruben,

                      Een aantal items is goed bevallen ook een paar wat minder.
                      Nou er nog uit komen qua prijs. Er was geen bezwaar om het op
                      de freaksite te plaatsen.

                      Gerrit

                      Comment


                        wordt nu wel nieuwsgierig naar die nieuwe importeur. Het is nu al een leuke verzameling.
                        greetzzz
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          als het VWtotaal/Zena is, hebben we een probleem haha

                          Comment


                            Gerrit doet maar mooi kallem an.. laat ons maar ff wachten.. kunnen we een beetje vermogen ophouwen en even weer aan het normale leven wennen... voordat we alles in no time alles opkopen :P

                            Comment


                              Ik heb wel een vermoeden... iemand zin in een quiz?
                              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                              Comment


                                Op de gewone site staat ook Broekhoff, op de freaksite stond dat vorig jaar niet.

                                Broekhoff dus?

                                Comment

                                Working...
                                X