Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hallo,

    Tot straks.

    Gerrit

    Comment


      Het was weer superstrak geregeld bij Gerrit. Reed om 04.45 het terrein op, winkel was al geopend. Binnen ingeleverd, en om 05.10 reden we al weer huiswaarts. Als vervanger voor de 3xheaven, de serenity meegekregen, goede deal al zeg ik het zelf. Gerrit, nogmanogmaals bedankt voor de topactie en snelle service!!!

      Comment


        Was vannacht om 04.40 uur aan wezig in de winkel. Goed ontvangen met een kop koffie. Hierna nog een praatje met Gerrit gedaan en daarna de bestellingen ingeladen. Cafferata had niet alles uitgeleverd, i.p.v. 4 losse cakes (2x Brocade Waterfall en 2x Gold Spinning Wave and Glitter), een nieuwe Pangu-Box (Mega Pangu Box 2) meegenomen. 2 man hulp bij het inladen en voor de rest alles uitgeleverd. Nog een koffie met cake gedaan en toen aan de terugreis begonnen. Een uurtje later was ik weer op terugweg. Geweldige zaak, TOP-afhandeling. Gerrit en zijn team, bedankt voor alles en graag tot een volgende keer.

        Comment


          Net als vorig jaar was alles super geregeld bij Gerrit en zijn hulpjes! Wat weet die man toch veel, iedereen herkent hij wel, weet hij wat er besteld is en zelfs ordernummers weet hij af en toe op te noemen...

          Ik werd ook snel geholpen. Heel even met Gerrit gesproken maar het was redelijk druk en volgens mij een hoop geregel.

          Mega- Vuurwerk onwijs bedankt voor dit jaar, en waarschijnlijk tot volgend jaar weer!

          Comment


            Ik wil ook even mijn ervaring delen van vanmorgen. Kwam tegen 6:15 aan bij de winkel, even rondgekeken en met Rick gesproken (potige-smurf) en even een kop koffie gedronken die ons gelijk werd aangeboden! Het was een beetje chaos, omdat Gerrit veel zaken zelf afspreekt met klanten, waardoor het iets langer duurde, maar dat bedroeg ook niet meer 30 minuten. Even gezellig met Gerrit gepraat, mooie gesprekken en hij zit bomvol verhalen!

            Na 45 minuten gewacht te hebben kwam het eerste spul aandruppelen met de heftruck, waarna ik 2 pallets ontving en heb gecontroleerd met lwdgast, top service kerel!

            Al met al een super goeie ervaring, mooie vervangers gekregen van potige-smurf en topservice gehad, ook qua contact met Gerrit. Ik ben vaste klant!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              2 pallets? Ruben 2.0 jij!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                2 pallets? Ruben 2.0 jij!
                Jep, het was te gek. Stond achter je in de rij, maar wist pas dat jij het was toen je wegreed aan je bus te zien
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Tsja, wat valt hieraan toe te voegen? Gerrit legt zijn klanten gewoon van het begin tot het eind in de watten. Schitterend assortiment, alle vragen die je stelt via het topic of PM worden beantwoord, leuke suggesties als alternatief worden gedaan als een product niet beschikbaar is, bakkie koffie (geen taart!), gezellig praatje tijdens het wachten en de bestelling wordt netjes op een container naar je auto gebracht. Zelfs over een optimale kofferbakindeling wordt meegedacht!

                  Ook nog een geinig praatje met iemand daar uit de buurt gemaakt bij de auto. Die keek zijn ogen uit dat mensen uit het hele land naar Leeuwarden komen om vuurwerk te halen.

                  Note to myself: Volgend jaar ook maar een hotelletje boeken voor nog wat extra nachtbraaksfeer.

                  Gerrit bedankt en tot volgend jaar!
                  Well, that depends...

                  Comment


                    Het was wederom prima geregeld ook al was er van Cafferata helaas het eea niet geleverd. Prima vervangers aangeboden gekregen en tevreden weer weg na een half uurtje ongeveer. Veel beter op vuurwerkgebied wordt het niet, absolute topzaak.

                    Comment


                      Dit jaar voor het eerst en samen met mijn zoontje. Wat heeft die genoten zeg. Een nieuwe traditie is geboren ff op en neer naar Leeuwarden.

                      Comment


                        Top zaak inderdaad!

                        Je kan daar eigenlijk de hele dag wel zitten te genieten van alle mensen, de koffie en de (heerlijke) cake(s).

                        Bedankt Gerrit!

                        Top Service. Top Prijzen. En ondanks de drukte toch altijd even een persoonlijk praatje! Volgend jaar nog maar meer bij jullie bestellen. Misschien dat we van het weekend nog wel een keertje langskomen

                        Comment


                          2 uur rijden, toen ik aankwam was de parkeerplaats helemaal vol en ik dacht dat het wel eens lang kon duren, met 15 minuten stond ik weer buiten . Alles top geregeld, alles aanwezig en ook nog eens alles droog. Liep iemand netjes mee naar de auto.
                          Mijn advies is wel een paar kaplaarzen aandoen als je schoenen niet tegen wat modder kunnen

                          Comment


                            Vandaag tegen een uurtje om 07:15 aangekomen in de zaak na een dikke 3 uur durende reis. Eenmaal aangekomen kregen we direct een warme kop verse koffie aangeboden. Nadat we ons weer een beetje mens voelde, in plaats van ingeblikte visjes, hebben we een ronde winkel en dummy’s gedaan en aangegeven dat we aanwezig waren.

                            Meteen werden medewerkers ingeschakeld alles bij elkaar te zoeken en de bestelling naar de voorzijde te brengen. De bestelling werd samen met iemand van Mega Vuurwerk gecontroleerd. Grote complimenten aan Gerrit dat hij koste wat kost alle artikelen optijd voorraad heeft proberen te krijgen. Een aantal afkeurartikelen werden opgelost met een keuze voor een (meer dan) waardige vervanger of centen terug.

                            Gerrit en team hartstikke bedankt! Wij zijn weer erg tevreden huiswaarts gegaan! Allemaal een fijne jaarwisseling en nog veel succes de komende verkoopdagen.
                            Laatst aangepast door tristen; 28 December 2017, 23:33.

                            Comment


                              Vanavond uurtje gereden vanuit Zwolle, rond 20:00 daar. Bij aankomst kopje koffie en plak cake gehad tijden het wachten. Er leek even wat verwarring maar binnen 20 minuten zat alles toch in de auto, behalve dan de brocade waterfall van cafferata want die was niet geleverd.

                              In tegenstelling tot mensen boven mij kreeg ik geen gelijkwaardige vervanger maar kon kiezen: geld terug of voor 25 euro uit losse verkoop zoeken. In principe niet heel veel mis mee natuurlijk maar met 25 euro kom je niet heel ver zonder korting, dus geld teruggevraagd. Geef ik wel uit in de freakactie van 2018

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Phyrex Bekijk bericht
                                In tegenstelling tot mensen boven mij kreeg ik geen gelijkwaardige vervanger maar kon kiezen: geld terug of voor 25 euro uit losse verkoop zoeken. In principe niet heel veel mis mee natuurlijk maar met 25 euro kom je niet heel ver zonder korting, dus geld teruggevraagd. Geef ik wel uit in de freakactie van 2018
                                Je moet soms ook even een beetje onderhandelen natuurlijk. Bij andere winkels kreeg ik vandaag ook een aantal keer een vervangend product aangeboden waar ik niet heel erg content mee was. In alle gevallen met wat onderhandelen kreeg ik een meer dan waardige vervanger. Misschien een tip voor de volgende keer

                                Comment

                                Working...
                                X