Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hallo,

    Eventueel de Zombie Zone als vervanging is ook een mogelijkheid.

    Gerrit

    Comment


      Gewoon weer top in de communicatie Gerrit!
      Well, that depends...

      Comment


        Top dat het zo duidelijk en ruim van te voren gecommuniceerd wordt. Kan iedereen al wat vervangers gaan bedenken. Wens jullie al het succes toe, hopelijk komt het uiteindelijk nog goed.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
          Hallo,

          Eventueel de Zombie Zone als vervanging is ook een mogelijkheid.

          Gerrit
          Nog veel beter 😀😀

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
            Hallo,

            Eventueel de Zombie Zone als vervanging is ook een mogelijkheid.

            Gerrit
            Probleem opgelost zou ik zeggen Is het nog nodig om van tevoren een keuze aan je door te geven?

            Comment


              Los van het feit dat het kloten is als er leveringsproblemen zijn, even een dikke pluim voor Gerrit. Dat je op deze drukke dagen tijd vindt om een en ander te communiceren. Top. Heb al lijstje vervangers in mijn hoofd voor evt Primal Instinct als dit nodig is. Dan maar geen twee rambakken, maar gewoon twee prachtige boxen.

              Comment


                hoor graag welke producten vertraging op lopen,
                bedankt in ieder geval voor de snelle info!
                Fireworks is a lifestyle

                Comment


                  Hallo,

                  Zoals jullie hebben gelezen is de Happy Hardcore 2017 van evolution afkeur,
                  tevens de 3x Heaven.
                  Van de Happy Hardcore hebben wij ook een redelijk aantal van 2016 staan
                  deze worden gewoon uitgeleverd.
                  Voor de 3x Heaven moet of een vervanger worden gezocht of eventueel geld terug.

                  Wat wij voldoende hebben staan is Snowstorm,Mayhem, Vision of Extacy,Golden Age,Fairytail
                  van Evolution.
                  Van Pangu alle Smash en Garden boxen en de nieuwe mega Pangu 1,2 en 3.

                  Gerrit

                  Comment


                    Helaas, maar niks aan te doen. Ik neem aan dat het alternatief ook met de 30% korting uitgekozen mag worden? Had de 3x heaven besteld.
                    https://youtube.com/@Pyroblom

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                      Helaas, maar niks aan te doen. Ik neem aan dat het alternatief ook met de 30% korting uitgekozen mag worden? Had de 3x heaven besteld.
                      Hallo,

                      Ja hoor die 30 procent klopt op alternatieven.
                      Je kan ook bijvoorbeeld de Serenity nemen.

                      Gerrit

                      Comment


                        Eerste jaar Gerrit voor mij, maar zo te lezen een meer dan prima keuze.

                        Comment


                          Nieuwe mega Pangu 1, 2 en 3? Heb ik iets gemist?

                          Comment


                            Ja, check er maar onder boxen (niet te vinden onder Pangu). Is aparte import voor Megavw en nog een winkel (naam kwijt)

                            edit: pyrostore lichtenvoorde en vuurwerkkanjer (info van de buren)

                            Comment


                              Net als de Garden Party 1,2 en 3 maar dan een speciale lijn voor Mega Vuurwerk! Gerrit was het alleen helemaal vergeten denk ik. Komt meer informatie over!

                              Comment


                                Een omlabeling van die 3 boxen, net zoals dat Gerrit een omlabeling heeft van de Yellow River? Biedt dat nog voordelen aan qua prijs? Alvast interesse voor volgend jaar haha

                                Comment

                                Working...
                                X