Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Kunnen in bunkers hebben gelegen, net als hier bij Megavuurwerk het geval was. Dus maar over deze freakactie hier blijven en die van Orthen daar?

    Apart trouwens dat er van de Fairytail 2015 meer zijn dan van de 2016 of er zijn er al zoveel verkocht haha
    Hallo Richard,

    Ik had vorig jaar alle 2015 fairytail gekocht die over waren in januari.
    Toen ik ze ging ophalen bleken er een aantal gebruikt te zijn in demo`s
    Toen heb ik daarvoor de 2016 gekregen.
    Dus daarom maar weinig 2016. Maar misschien komen er nog wel meer.

    Gerrit

    Comment


      pfff wat een geweldige actie weer met veel toppers tegen topprijzen. Kan hier helaas dit jaar geen gebruik van maken maar ga nu al sparen voor januari 2018

      Comment


        De spectacle 120 die nu op de site staat is dat 2015/2016/2017 versie?
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
          Hallo Richard,

          Ik had vorig jaar alle 2015 fairytail gekocht die over waren in januari.
          Toen ik ze ging ophalen bleken er een aantal gebruikt te zijn in demo`s
          Toen heb ik daarvoor de 2016 gekregen.
          Dus daarom maar weinig 2016. Maar misschien komen er nog wel meer.

          Gerrit
          Haha, hoe de dingen kunnen lopen hč

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
            De spectacle 120 die nu op de site staat is dat 2015/2016/2017 versie?
            Hallo Djaimy,

            Dat is de 2016

            Gerrit

            Comment


              2 uur rijden en ik had nog zo gezegd, dit jaar ga ik niet vroeg bestellen, maar ik kon het niet laten.
              Buurt en fairytail zijn besteld
              Wat een prijzen!

              Comment


                Wat een artikelen en prijzen zeg, geweldig.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Nu wil ik natuurlijk niet zeiken met deze prijzen, geweldig en ik stap niet voor niets 2 uur in de auto. Maar ik vraag t me gewoon af. Het happy hardcore assortiment lijkt in verhouding wat minder scherp geprijsd dan de rest, is hier een reden voor?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                    Hallo Djaimy,

                    Dat is de 2016

                    Gerrit
                    Bedankt gerrit!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                      Nu wil ik natuurlijk niet zeiken met deze prijzen, geweldig en ik stap niet voor niets 2 uur in de auto. Maar ik vraag t me gewoon af. Het happy hardcore assortiment lijkt in verhouding wat minder scherp geprijsd dan de rest, is hier een reden voor?
                      Vermoed dat het met de importeur te maken heeft, ze moeten ook ergens een streep trekken met prijzen. Maar het kan ook komen omdat de inkoop gewoon hoog ligt

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                        Nu wil ik natuurlijk niet zeiken met deze prijzen, geweldig en ik stap niet voor niets 2 uur in de auto. Maar ik vraag t me gewoon af. Het happy hardcore assortiment lijkt in verhouding wat minder scherp geprijsd dan de rest, is hier een reden voor?
                        Hallo,

                        Klopt heb ik verkeerd naar gezien. Komt een aanpassing.
                        Is aangepast naar € 100,-

                        Gerrit
                        Laatst aangepast door geerit999; 13 January 2017, 22:17.

                        Comment


                          Zit zelf met buurt en fairytail wel goed wat 19 shots betreft. Ik dacht alleen net er nog een transbomber bij te doen maar die zijn al op. Worden die nog aangevuld?

                          Comment


                            Ik vermoed dat half VuurwerkCrew dit jaar naar Leeuwarden gaat.. dat gaat namelijk behoorlijk snel zo in een paar uur met de producten..

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                              Hallo,

                              Klopt heb ik verkeerd naar gezien. Komt een aanpassing.
                              Is aangepast naar € 100,-

                              Gerrit
                              Dus kón ik t niet laten..... meegepikt in een 2e bestelling....

                              Comment


                                Gerrit, een oprecht applaus. Wat een assortiment heb je neergezet. Ik heb alvast een paar pareltjes eruit gepikt, maar ik ben nog lang niet klaar vrees ik

                                Edit: vraagje: komt de China by Night nog in de winkel?
                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X