Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nice! Morgen mijn eerste bestelling van 2017 dus ook plaatsen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
      Hallo,

      De nieuwe importeur waar we mee bezig zijn is nog niet op vuurwerkfreaks te zien.
      Gaan we later toevoegen.

      Gerrit
      Maar je kunt het ons wel vast vertellen toch Gerrit, we beloven het niet verder te vertellen!

      Comment


        Oeh, morgen ook maar eens kijken dan of een ritje naar Leeuwarden nodig word

        Comment


          Gerrit, nog een idee om te kijken of Pangu dat nog op voorraad heeft. Dat is de Brasilian box! Een mooi pakket die ik en vele anderen zeker willen hebben!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Gerrit, nog een idee om te kijken of Pangu dat nog op voorraad heeft. Dat is de Brasilian box! Een mooi pakket die ik en vele anderen zeker willen hebben!
            Kan je gedachte lezen? Zeker mooie set

            Comment


              Ik kan je vertellen dat de Brassilian box er op staat!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
                Maar je kunt het ons wel vast vertellen toch Gerrit, we beloven het niet verder te vertellen!
                Hallo Broer,

                Kan ik nog niet zeggen. Eerst met de prijzen eruit komen.
                Zodra alles 100 procent zeker is komt het gelijk op vwc.

                Gerrit

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Gerrit, nog een idee om te kijken of Pangu dat nog op voorraad heeft. Dat is de Brasilian box! Een mooi pakket die ik en vele anderen zeker willen hebben!
                  Heb de Brasilian box zelf nog nooit gehad of live gezien..

                  Vind je hem beter dan het Fairytail ass??

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door bikkel09 Bekijk bericht
                    Heb de Brasilian box zelf nog nooit gehad of live gezien..

                    Vind je hem beter dan het Fairytail ass??
                    Ik heb dit assortiment zelf ook niet gehad, maar op de filmpjes vind ik de cakes echt prachtig! Ze schieten gelukkig ook wel op de juiste hoogte in tegenstelling tot het Fairytail assortiment van 2015. Ik geloof dat het kaliber wel iets minder is, 25mm uit m'n hoofd gezegd maar pin me er niet aan vast.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                      Hallo Broer,

                      Kan ik nog niet zeggen. Eerst met de prijzen eruit komen.
                      Zodra alles 100 procent zeker is komt het gelijk op vwc.

                      Gerrit
                      Alle begrip voor Gerrit! Ik zit je maar een beetje te jennen

                      Bijzonder gaaf overigens dat je al binnen 2 weken na oud en nieuw live gaat met de website, dat hadden we ons 10 jaar geleden niet kunnen voorstellen!

                      Comment


                        mijn vervoer is geregeld voor Leeuwaarden
                        Even a broken clock is right twice a day.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Ik heb dit assortiment zelf ook niet gehad, maar op de filmpjes vind ik de cakes echt prachtig! Ze schieten gelukkig ook wel op de juiste hoogte in tegenstelling tot het Fairytail assortiment van 2015. Ik geloof dat het kaliber wel iets minder is, 25mm uit m'n hoofd gezegd maar pin me er niet aan vast.
                          Ik vond het juist wel wat hebben dat het Fairytail ass wat lager schiet. Maar je hebt gelijk, op de filmpjes ziet de Brasilian box er ook heel mooi uit..

                          Deze ook maar eens overwegen dus, ben wel gek op 19shots assortimentjes..
                          Hopen dat Gerrit hier ook een mooi prijs voor in petto heeft. (Maar dat kunnen we hem wel toevertrouwen)

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Ik heb dit assortiment zelf ook niet gehad, maar op de filmpjes vind ik de cakes echt prachtig! Ze schieten gelukkig ook wel op de juiste hoogte in tegenstelling tot het Fairytail assortiment van 2015. Ik geloof dat het kaliber wel iets minder is, 25mm uit m'n hoofd gezegd maar pin me er niet aan vast.
                            Is 30 mm prachtige cakes...

                            Comment


                              het beloofd in ieder geval veel goeds van wat er op de freaksite komt en voor velen zullen de prijzen ook top zijn

                              Comment


                                Hallo Liefhebbers,

                                Er zijn drie artikelen die niet meer aanwezig zijn van 2016, dat wordt dus 2017
                                dat zijn de Smash Box 2, Garden Party 1 en 2. Dit zijn de enige artikelen
                                die van dit jaar zijn de rest is allemaal 2015 of 2016.

                                Gerrit

                                Comment

                                Working...
                                X