Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
    Heren

    Vanaf nu zal ik minder hier te vinden zijn om reactie en vragen te beantwoorden.

    iedereen veel plezier met het ophalen van jullie vuurwerk waar dan ook.

    En voor de geen die naar Almere Haven komen we zien elkaar in de winkel.


    Vuurwerk Almere Haven
    Tot over 24 uur Dennis!

    Comment


      Vandaag mijn grootste bestelling opgehaald, ik was er lekker op tijd even colaatje gedronken, kleine rondleiding gehad. De jongens waren al bezig met de bestellingen bij elkaar te zoeken. Toen de paar doosjes bij elkaar waren gezocht alles samen gecontroleerd. Heb de gardenparty 2 als vervanger voor de happy hardcore gekregen. Daarna met de jongens en ook Dennis zelf de wagen volgeladen. Kreeg nog wat artikelen voor mijn dochter gratis erbij. Super toffe winkel, super service, hier gaat ik nog vaker komen. Dennis en team super bedankt.

      Comment


        Ik heb hier net ook mijn bestelling opgehaald. Ik mocht de Solar storm van EVO meenemen ipv de Happy hardcore (netjes in overleg) en verder was alles gewoon compleet.

        Topservice, tot volgend jaar Dennis & Mike!

        Comment


          Leuke winkel met toffe showroom.
          Goed bevallen.
          Bedankt voor de mooie vervangers voor de Horn Whistlers 2.0 Dennis

          Comment


            Super service gehad bij Dennis en collega's. Sfeervolle toko, heel aardig personeel, leuk assortiment. Pangu en Evolution is wel een goede zet voor deze winkel. Ik kwam er speciaal voor de Rambam 2.0 maar ging uiteindelijk weg met wat meer en een leuk gesprek met Dennis.

            Thanks voor de korting, de koffie, de stroopwafel en de stormaansteker! En hopelijk tot volgend jaar!

            Comment


              Ook hier weer vanmorgen m’n bestelling opgehaald en werd ontvangen met koffie en brood altijd goed iig ook mooi ingericht weer alles en met Evo en Pangu hebben ze qua vuurwerk kwaliteit in huis. Was iig weer prima geregeld alles en geholpen door personeel met de bestelling. Top hoor Dennis je hebt t prima voor elkaar met een goede service en prima communicatie. Topzaak!

              Comment


                Vorig jaar ook bij mij erg goed bevallen, dus dit jaar weer die kant op! Morgen om 7 uur sta ik op de stoep om mijn Yellow River, Insane en Energizer op te halen. Heb er zin in!

                Comment


                  Een paar uurtjes geleden langsgeweest voor het grootste deel van mijn bestelling. Helaas zoals bekend zonder 3xHeaven en Happy Hardcore maar ondanks de lichte chaos door verlate levering en afkeur even rustig met Dennis om de tafel gezeten voor een passende oplossing. Uiteindelijk met de Garden Party II en een aantal mooie Evo/Pangu blokjes (Coco Blue, Willows in Color, Fading Stars en Waikiki) naar buiten gelopen. Werd zelfs nog even geholpen om alles in de auto te krijgen. Helemaal top

                  Comment


                    Super service, fijne winkel en top gast die Dennis! Dank, tot volgend jaar!

                    Comment


                      Was weer prima geregeld. Wat een enorme zaak zeg! Alles mooi meegekregen en geholpen met sjouwen. Wel nog even spannend, mijn golden age box had geen tijd op de bon. Dus die stond nog niet klaar. Gelukkig had Dennis nog een exemplaar klaar liggen. Voordeel voor mij dat die al ontkooid was. Scheelt weer hannessen. De stormaansteker is er in alle drukte bij ingeschoten, maar das geen probleem. Aansteken gaat me wel lukken en een hele hoop lontjes en vuurwerk brillen meegehad. Wat mij betreft volgend jaar weer! Zeker als de aanbiedingen weer zo scherp zijn. Dank!
                      Laatst aangepast door WJE; 29 December 2017, 15:42.

                      Comment


                        Diepe buiging voor Dennis!! Happy Hardcore was er niet en daar werd een goede vervanger voor gevonden, waar ieder jaloers op is. Superleuk om te merken dat hij hard voor de zaak heeft en veel er over verteld. Volgend jaar zeker terug, aanrader!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                          Vorig jaar ook bij mij erg goed bevallen, dus dit jaar weer die kant op! Morgen om 7 uur sta ik op de stoep om mijn Yellow River, Insane en Energizer op te halen. Heb er zin in!
                          Oeps, foutje, had er om 8 uur pas moeten zijn... Gelukkig kwam om 7 uur net de eerste medewerker aan en ik mocht gelukkig vast naar binnen. Even rond gehangen, kop thee gedronken, beetje gekletst over vuurwerk en toen Dennis er ook was nog een mooi tourtje gekregen door de winkel. Goed voor elkaar daar allemaal! Uiteindelijk stond ik om 8 uur weer buiten met de bovengenoemde bestelling. Topservice en tot volgend jaar maar weer!

                          Comment


                            Vandaag voor het eerst in Almere haven geweest om mijn bestelling af te halen. Alles was top geregeld hier in de winkel. Nadat ik de mooie showroom binnenliep werd ik direct geholpen door één van de enthousiaste medewerkers. Vervolgens even met Dennis gepraat over vuurwerk onder het genot van een drankje.

                            De bestelling klopte helemaal en alles zag er top uit. Dit is de eerste grootschalige winkel waar ik: snel werd geholpen, alles helemaal klopte, er tijd werd gemaakt voor een praatje en bovendien heb kunnen bestellen voor hele scherpe prijzen gedurende het jaar. Tel daar de service van Dennis op vuurwerkcrew bij op en ik weet wel waar ik volgend jaar weer ga bestellen!

                            Wat mij betreft een absolute aanrader! Het is een stukje rijden, maar de topservice en scherpe prijzen maken dat de moeite meer dan waard.

                            Comment


                              Wel grappig dat je van de showroom een andere zaal in gaat waar je de bestellingen kan inleveren en daarna weer een zaaltje verder moet om je vuurwerk af te halen

                              Comment


                                Vanmorgen mijn grootste bestelling van dit jaar hier opgehaald. Bij binnenkomst gelijk even een praatje met Dennis onder het genot van een verse bak koffie. Ondertussen werd de order in de bunkers verzameld. Ik had eerder via pb al vervangers geregeld met Dennis maar twijfelde over de Garden Party 3. Met Dennis even naar de mogelijkheden gekeken en uiteindelijk met een 2e Serenity naar buiten gelopen. Echt een top winkel met vriendelijk personeel, goede en snelle service. Dennis en crew bedankt voor de mooie acties en prima service, is echt super bevallen

                                Comment

                                Working...
                                X