Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb nog een karton
    FAST OR FURIOUS 1 hier kom ik zo juist achter na de telling.
    Ik zal deze vrij zetten vanavond in de voorraad.



    Dennis

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door knaller voor life Bekijk bericht
      ...Tevens pijlenpakket van katan mee gepakt. Voor die prijs kan het geen miskoop zijn...
      Die sky alert pijlen zijn volgens de topics ervan erg slecht...

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
        Die sky alert pijlen zijn volgens de topics ervan erg slecht...
        Beste Rocketfreaks

        Ik moet eerlijk zijn en verkoop normaal geen Katan ik wil wel dat je tevreden bent over ons.
        Wil je het niet dan zoeken we gewoon wat anders uit geen probleem.
        Dit kunnen we doen op de afhaaldagen dan zet ik het even op je bon en meld je je even bij mij en dan zoek je wat anders uit en ruilen we het om geen probleem.



        Dennis

        Comment


          Hallo Dennis, bedankt voor het aanbod maar ik heb ze niet besteld. Knaller voor life heeft ze volgens zijn post besteld. Ik als "rocketfreak" heb ze dus niet besteld...

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
            Ik heb nog een karton
            FAST OR FURIOUS 1 hier kom ik zo juist achter na de telling.
            Ik zal deze vrij zetten vanavond in de voorraad.



            Dennis

            Inmiddels staat die online en vrij in de verkoop dit is echt het laatste karton FAST OR FURIOUS 1 die ook wij kunnen aanbieden.

            Comment


              Dennis de website is offline. Betekend dit dat de nieuwe Pangu collectie online komt?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                Dennis de website is offline. Betekend dit dat de nieuwe Pangu collectie online komt?
                Nee sorry dat niet Magicsjefke

                Er was een storing

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                  Beste freaks

                  Zo als jullie hebben kunnen lezen op het forum zijn er bij Evolution al een aantal artikelen uitverkocht en niet meer bij te bestellen voor dit jaar.


                  De prijzen van Evolution zullen na het weekend ook verhoogd worden in de webshop.
                  Dus wil je nog profiteren dan kan het nu nog en zolang de voorraad strekt.!!!

                  Deze items zijn reeds uitverkocht maar hier heb ik er nog een aantal van vrij in de voorraad. Op=op


                  Crown mix.
                  Sunbeam 1.
                  Fading stars.
                  Mayhem.
                  3xHeaven.
                  Euphoria.


                  Deze items staan al laag in voorraad bij Evolution maar een aantal artikelen heb ik ook nog vrij in de voorraad.

                  Diamonds in gold.
                  Green flashing
                  Energizer
                  Snowstorm.
                  Winternight.
                  Visions of extacy.
                  Golden age.
                  Serenity.

                  Dennis
                  Zo als eerder gemeld zullen de prijzen van de boxen van Evolution vanavond omhoog gaan..
                  Om iedereen nog een kans te geven tot 22:00 uur staan ze nog op de oude prijzen.
                  Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 20 September 2017, 18:14.

                  Comment


                    Zo nog even snel wat bijbesteld bij Dennis. Topper

                    Comment


                      Ik heb 2 boxen van Evolution nog even op de oude prijs laten staan dit is de:

                      Snowstorm € 99,95
                      Rambam 2.0 € 99,95

                      Deze zijn ook nog beperkt beschikbaar in de voorraad en zo als bekend op bij Evolution Fireworks. Dus Op=Op


                      Verder is alleen de FAST OR FURIOUS 1 omhoog gegaan in het cake verhaal deze staat nu op € 19,95 ook deze is uitverkocht bij Evolution en we hebben hiervan nog 1 Karton staan.


                      De Pangu prijzen daar heb ik nog niets aan verandert en deze laat ik even staan tot dat ik Pangu op bezoek heb gehad in Almere.


                      Zo als jullie waarschijnlijk al hebben gezien ben ik de shop aan het klaar maken tussen door om zo op tijd klaar te zijn voor de voorverkoop vanaf 1 november in Almere en omstreken.
                      Hebben jullie vragen over weco of wil je iets hier over weten stuur me daar even een pm over.

                      Hebben jullie vragen dan hoor ik dat wel


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	download (1).jpg
Vertoningen:1
Grootte:10,3 KB
ID:	1562016

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	download.jpg
Vertoningen:1
Grootte:6,0 KB
ID:	1562017

                      Comment


                        Hoi Dennis, krijgen jullie ook nog knal en of salute cakes in het assortiment van Weco?? Die van Evo heb ik al.

                        Comment


                          Wanneer verwacht je Pangu op bezoek te krijgen Dennis? Vind hun dit jaar laat met het naar buiten brengen van informatie van de nieuwe producten

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                            Wanneer verwacht je Pangu op bezoek te krijgen Dennis? Vind hun dit jaar laat met het naar buiten brengen van informatie van de nieuwe producten
                            Goede Middag Magic sjefke

                            Ik verwacht hem eerste week oktober en ik snap je helemaal ik heb precies het zelfde ik wil ook verder.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
                              Hoi Dennis, krijgen jullie ook nog knal en of salute cakes in het assortiment van Weco?? Die van Evo heb ik al.
                              Goede middag Vespercycloon

                              Ga ik na kijken ben alleen achter de webshop bezig om alles aan te maken en alle actie en omschrijvingen en filmpjes juist te krijgen op dit moment.
                              Maar ik hou je op de hoogte hiervan.
                              Het is namelijk een hele klus als je toch de webshop laat draaien en alles moet een op een juist staan met de andere webshop.
                              Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 21 September 2017, 16:25.

                              Comment


                                Goede morgen Vespercycloon

                                Hierbij het antwoord op je vraag;

                                Nee helaas er zit niet een knal of salute tussen tot nu toe bij Weco.
                                Ik ben al een heel eind op weg om alles in het systeem te zetten maar heb het even na gekeken voor je.
                                Wat je ook even kan doen is op http://www.wecovuurwerk.nl/600/vuurw...n-almere-haven hier staat alles op wat we opnemen in het assortiment inmiddels.

                                Dit jaar is het Weco,Pangu en Evolution.

                                Gr Dennis
                                Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 23 September 2017, 11:29.

                                Comment

                                Working...
                                X