Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nope, net weer een poging gedaan. Wit scherm blijft komen na bevestigen.
    www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

    Comment


      Strange, ik ben alleen morgen niet op de zaak om er naar te kunnen kijken.
      Stuur me anders even een mailtje met wat je zou willen hebben, of screenshot van je winkelmandje dan kijk ik even of ik vanuit huis het buiten de site om kan regelen met je.
      Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Freaky Pyro Bekijk bericht
        Nope, net weer een poging gedaan. Wit scherm blijft komen na bevestigen.
        Kan je eens checken wat er gebeurd als je je cookies verwijderd.
        Wellicht zou dat kunnen helpen.

        Ik heb net een bestelling op mijn mobiel gedaan en dat werkt wel namelijk
        Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

        Comment


          Cookies verwijderen heeft geen effect gehad. Heb net een screenshot naar info@vuurwerkhuizen gestuurd.
          www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
            Het zou nu weer moeten werken als het goed is.

            @duitje ik heb je bestellingen binnen gekregen, dus als bij jouw de betaling er af is dan gaat alles goed.

            Waarschijblijk is er een storing geweest bij de betalingspartner waardoor het even niet werkte.
            Ik had ook niets anders verwacht ;) Het gaat altijd prima! Pas als geen bevestigingsmail krijg ga ik mij zorgen maken ;) Hopelijk kan ICT iets met dit probleem
            Wie zoekt zal vinden

            Comment


              De site heeft nog steeds kuren helaas.
              Er wordt aan gewerkt en laat het weten als het opgelost is.

              Wil je een artikel bestellen wat bijna op is? Mail me dan even en werken we buiten de site om zodat we voorkomen dat je misgrijpt!
              Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

              Comment


                Ik heb begrepen van de ict'er dat het weer zou moeten werken, oorzaak onbekend...
                Omdat dat gisteren ook het geval wat heb ik even thuis getest en ik kan bestellen ( ook even getest door bij de keuze van welke bank meerdere banken te testen ) en ik werd steeds netjes doorverwezen naar een ideal scherm
                www.vuurwerkhuizen.nl

                Comment


                  Net waarschijnlijk mijn laatste bestelling geplaatst.

                  Even wat klein spul voor rond 18:00.
                  Familie Concert, Triplet, Defender, Crazy Tails.

                  In totaal niet zoveel besteld als voorgaande jaren maar dat komt omdat ik om 0:00 binnen op een feest ben dit jaar .

                  Bedankt Vuurwerk Huizen voor alle mooie aanbiedingen. Tot 28 december!

                  Comment


                    Graag gedaan Gerben! Tot de 28 ste
                    Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                    Comment


                      Weer eens een kleine bestelling gedaan met ook wat klein spul. Betaling ging inderdaad weer goed

                      @Patrick, ik zag dat de ophaaltijden aangepast waren. Maar neem aan dat alles gewoon bij elkaar gegooid wordt?
                      www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                      Comment


                        Ik voeg alles toe aan je originele order Berrie!
                        www.vuurwerkhuizen.nl

                        Comment


                          We gaan langzaam aan richting het einde van de freakactie, profiteer nu nog tot eind november van de huidige prijzen.
                          Wel zullen er een aantal artikelen van de site verdwijnen omdat die naar de normale website verplaatst worden.

                          Mocht je toch bij het afhalen net die ene cake nog mist, dan hanteren we de huidige prijzen zodat je deze tegen een nette prijs nog kan kopen
                          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                          Comment


                            Mooie actie, enig idee welke versie de blue thunders zijn? De 2015 versie wil ik liever vermijden met die sterren

                            Comment


                              Volgens mij heb ik alleen nog maar 2016 batch liggen en alles wat nieuw komt zal ook 2016 zijn ga ik vanuit
                              Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                              Comment


                                Nog iets minder dan een week te gaan voor de freak actie, profiteer nog tot en met 30 november van onze freak actie!

                                Wij hebben van een aantal artikelen nog kleine aantallen liggen, deze staan alleen niet meer op de freaksite maar zijn verhuist naar vuurwerkhuizen.nl

                                Het gaat om de onderstaande producten:

                                Wolff:
                                Kryptonite, Titan vuurpijl, Joy Ride, The Malibu Action, Return of the Phoenix, Radical Power

                                Evolution:
                                Diamonds in Gold, Blue Thunder, Fast or Furious 2, Fast or Furious 7, Sunbeam 1, Sunbeam 5, Crackling purple, Chry Willow, 3xHeaven, Solar Storm, Ecstatic, Snowstorm, The Golden Age, Serenity

                                Pangu:
                                Mount Tai, Heilong River, Ynagtzee River, On the Beat

                                Vuurwerk Mania:
                                Aftershock XL, Aftershock Color Insanity, Rebel thunder, Wondertollen, Red Alert, Fearsome Farao, Fast Riot, Sinister 2.0, Leaping lions.

                                Mocht je hier iets leuks bij zien, stuur dan even een mail naar [email protected]

                                Voor wie vandaag hier iets van besteld maken we natuurlijk een mooie BLACK FRIDAY PRIJS.
                                www.vuurwerkhuizen.nl

                                Comment

                                Working...
                                X