Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    Patrick,

    Gaan jullie de colpo thunder ook nog opnemen in het assortiment van vuurwerkmania? Ik wil ze graag uitproberen dit jaar.
    Haha ik heb precies dezelfde vraag op hetzelfde moment. Zie Colpo Thunder topic.

    Comment


      Ze staan op dit moment niet op mijn lijstje om toe te voegen aan ons assortiment.
      Maar als er genoeg vraag naar komt kan ik dat wel meenemen om te kijken wat er mee kunnen doen.
      Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

      Comment


        Hey Patrick die colpo thunder mogen er wel bij. want als ik via vuurwerkmania wilt bestellen en dan als pickup point staan deze knallers er niet bij. wel jammer hoop wel dat er bij komen. want in de regio Utrecht is hele maal geen vuurwerkmania dealer te bekennen jij bent de dicht bij zijnde voor mij.

        Comment


          Ik ga vanmiddag even itten met onze bassie om vast naar het assortiment te kijken, dus ik kom er later vandaag/morgen even op terug.
          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

          Comment


            Wij hebben de Colpo Thunder toegevoegt aan het assortiment, hij is op dit moment nog niet zichtbaar op onze Vuurwek Mania site.
            Dit zal wel snel gebeuren!
            Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

            Comment


              Held!

              Comment


                Top service hoor, netjes .
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  De Colpo Thunder staat inmiddels op de site, hij is nog niet zichtbaar onder de groep knalvuurwerk.
                  Maar wanner je zoekt op Colpo Thunder, of via onderstaande link vind je hem wel

                  www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment


                    Mochten jullie nog willen profiteren van de korting actie van Vuurwerk Mania, deze actie loopt t/m vandaag!
                    Gebruik de code: FREAK30 om 30% korting te krijgen, let wel op je bestelling moet na aftrek van de korting minimaal €75.00 zijn.

                    Heb je al een bestelling lopen bij ons, dan voeg ik de Vuurwerk Mania bestelling automatisch samen met je andere bestelling
                    www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      We kregen het volgende bericht van VuurwerkMania, zoals jullie wellicht in de actie topic ook hebben kunnen lezen.

                      Goedemorgen allemaal!!

                      Na een heerlijke week waarin we samen met jullie genoten hebben van bergen reacties, bestellingen, bugs, hikjes, aanpassingen, enz. zouden we nu moeten gaan roepen dat je nog ongeveer anderhalf uur hebt om te profiteren van deze vette actie.

                      Maar omdat we gisteren en vandaag tegen wat technische dingen zijn aangelopen waardoor nog niet iedereen in alle rust heeft kunnen bestellen, hebben we besloten om de Vuurwerkmania Freak-actie te verlengen tot a.s. maandag 18-09 12.00 uur!!

                      Dus pak nog even snel die lekkere korting van 30%! Voor meer info over de Vuurwerkmania Freak-actie kijk je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...kmania-webshop!!
                      www.vuurwerkhuizen.nl

                      Comment


                        Zo nog even mooie bestelling geplaatst via VuurwerkMania.

                        Top Patrick!

                        Comment


                          Kunnen wij de nieuwe Wolf producten ook bij jullie verwachten? En vanaf wanneer te bestellen?

                          Comment


                            Uiteraard komen er bij ons ook nieuwe wolff producten bij, vanavond bezoeken wij de demo van Wolff.
                            Wij gaan aan de hand hiervan deze week de keuze's maken welke producten we gaan opnemen in het assortiment.
                            En ik hoop begin oktober de site weer te vullen/gevuld te hebben met ons assortiment voor aankomend seizoen
                            www.vuurwerkhuizen.nl

                            Comment


                              Deze nieuwkomer mag niet ontbreken in het assortiment

                              Wie zoekt zal vinden

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
                                Deze nieuwkomer mag niet ontbreken in het assortiment

                                http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...m-*NIEUW-2017*
                                Die staat wel hoog op mijn lijstje, ook voor mijn eigen show. Zat te denken om een karton in de finale te gebruiken
                                www.vuurwerkhuizen.nl

                                Comment

                                Working...
                                X