Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Van mij mag je indien beschikbaar alle omdozen laten zitten voor m'n gehele bestelling
    www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

    Comment


      Wat een service, zulke kortingen geven en de omdoos plus kooi verwijderd.
      Petje af, erg netjes.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bekijk bericht
        Inprincipe krijg je alleen de cakebox, dus niet de omdoos en de kooi.
        Maar mocht je hem als karton willen hebben en hem zelf unboxen laat het me dan even weten.
        Als het voor jou geen extra moeilijkheden/werk oplevert dan zou ik hem graag in omdoos+kooi ontvangen. Het unboxen lijkt mij namelijk een keer erg tof.


        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
        Wat een service, zulke kortingen geven en de omdoos plus kooi verwijderd.
        Petje af, erg netjes.
        Over service niets te klagen inderdaad Worden de omdozen+kooien verwijderd, dan heb je altijd weer van die "vervelende" freaks die juist dit juist wel graag willen hebben
        Wie zoekt zal vinden

        Comment


          Vergeet geen pleisters en snelverband te halen voordat je gaat unboxen.

          Comment


            Met een goede blikschaar stelt het allemaal geen kl*te voor
            www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
              Vergeet geen pleisters en snelverband te halen voordat je gaat unboxen.
              Geen kapotte vingers meer vanwege het die-hard stoken maar van het unboxen Zal vast wel meevallen, nouja, hoop ik
              Wie zoekt zal vinden

              Comment


                Je site is offline Patrick
                www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                Comment


                  Je bent me net voor... hier ook stuk...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Freaky Pyro Bekijk bericht
                  Je site is offline Patrick
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    Ik heb er even achter aangezeten en er is een storing in het datacenter, wordt hard aan gewerkt en moet als het goed is spoedig weer draaien.

                    Zal proberen straks even een update hier te plaatsen.
                    www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      De website werkt inmiddels weer
                      Direct even van de gelegenheid gebruik gemaakt de laatste Garden Party III te kopen. Het kruit kruipt waar het niet gaan kan
                      Wie zoekt zal vinden

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Freaky Pyro Bekijk bericht
                        Met een goede blikschaar stelt het allemaal geen kl*te voor
                        Die metalen banden krijg je makkelijk met een keukenschaar door. Al dat geklooi met tangen ed is nergens voor nodig.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                          Die metalen banden krijg je makkelijk met een keukenschaar door. Al dat geklooi met tangen ed is nergens voor nodig.
                          Er is niets makkelijker dan een blikschaar, ik heb alles al geprobeerd om tijdswinst te hebben.
                          Maar enige wat vlot en snel gaat is toch echt een blikschaar.
                          www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
                            De website werkt inmiddels weer
                            Bij mij op de ipad en de pc niet, hier krijg ik namelijk geen afbeeldingen bij de producten te zien en als ik op het produkt klik dan kom ik niet bij meer info van het produkt maar ga ik naar het start scherm van cakes ?
                            Laatst aangepast door Torrr; 2 February 2017, 20:51.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              Het klopt ( helaas ) dat de afbeeldingen niet zichtbaar zijn, daar wordt hard aangewerkt.
                              Maar hier op de pc krijg ik wel product info als ik op het product klik.

                              Zal het in ieder geval even doorsturen naar de ict'er
                              www.vuurwerkhuizen.nl

                              Comment


                                Er is nog 1 Final Fate beschikbaar gekomen:

                                www.vuurwerkhuizen.nl

                                Comment

                                Working...
                                X