Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
    3 dec ook aanwezig ! Luc is zelf ook aanwezig ? Even de puntjes op de i zetten ;)
    ow ow ow niet teveel posen he ouwe vuurwerkfreak! Ik ben er na half 6

    Comment


      Heb eergister nog ff bestellinkje gedaan voor "freak" prijs zie ik dat vandaag de prijs van capital nog lager is.
      schieg mij maar lek��

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin.f Bekijk bericht
        Heb eergister nog ff bestellinkje gedaan voor "freak" prijs zie ik dat vandaag de prijs van capital nog lager is.
        schieg mij maar lek��
        Foutje met aanpassen van sommige prijzen!

        Heb de prijs weer goed gezet. Bedankt voor de oplettendheid!
        - Vuurwerk voor Outlet prijzen!!-

        Comment


          Ministry of fire nog een optie heren?

          Comment


            Ik heb gistermiddag een bestelling gedaan in de webshop en ophaalmoment zelfde gezet als mijn bestellingen tijdens de freakacties. Maar ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen. Ik heb een screenshot gemaakt van de bestellingsbevestiging op de site zelf. Is dit ook voldoende?

            Comment


              Bijdeze wil ik jullie bedanken voor de leuke kortingen dit jaar
              Succes aankomende maand en tot de 29ste

              Comment


                Ik heb gistermiddag een bestelling gedaan in de webshop en ophaalmoment zelfde gezet als mijn bestellingen tijdens de freakacties. Maar ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen. Ik heb een screenshot gemaakt van de bestellingsbevestiging op de site zelf. Is dit ook voldoende?
                Ik heb maandag nog een bestelling gedaan en kreeg toen wel een mail, maar van mijn bestelling eerder in november had ik geen mail haha

                Comment


                  En hoe verwacht jij dan die bestelling te krijgen? op je blauwe ogen?

                  Comment


                    Helaas hapert het versturen van de bevestiging af en toe.

                    Waar dit in zit is onze ict'er druk mee bezig maar hij kan het helaas nog niet vinden.

                    Als jullie een printscreen van jullie betaling meenemen komt het goed. Hier staat als referentie jullie bestelnummer op.

                    Sorry voor het ongemak!
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      In je account bij 'mijn bestellingen' staan ook de bestelde producten met bestelnummer.

                      Comment


                        Ik heb deze bestelling als gast afgerend maar goed ik heb een printscreen gemaakt en kan op mijn telefoon de afschrift laten zien. Dank je wel!

                        Comment


                          Morgen nog maar eens even wat underground artikelen bestellen nu het nog kan. Bedankt vuurwerkoutlet, tot de 29e
                          In de crackling chry wolken.

                          Comment


                            We zijn druk bezig met het aankleden van de winkel voor zaterdag!

                            Vanaf 13.00 uur openen we de deuren voor het eerst weer dit jaar! Wij hebben er zin aan!
                            - Vuurwerk voor Outlet prijzen!!-

                            Comment


                              Zijn jullie voordat de verkoop echt van start gaat in de freaknacht ook nog eerder open om even de showroom te bekijken?

                              Comment


                                Is er trouwens ook al bekend wat er in de mystery verjaardags actie zat?
                                of heb ik dat gemist?nog wel gekeken maar kon er niets over vinden.

                                Comment

                                Working...
                                X