Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.kartonvoordeel.nl 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Bonfireworks artikel toegevoegd.
    Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

    Comment


      #77
      BLESSING PEARLS 36 SCHOTS 500 GRAM

      Artikelnummer: BON 1010

      Op voorraad
      36 schots 500 gram
      Red tail red glittering willow / golden tail golden willow / silver tail silver glittering willow.

      Normale prijs 49.95

      6 STUKS IN KARTON

      Kartonprijs van 299.70 voor 179.95
      Dus 40% korting.

      Voor als je te lui bent om te zoeken.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
        Bonfireworks artikel toegevoegd.
        Is die al weer uitverkocht? Ik zie hem tenminste niet meer staan

        Comment


          #79
          SKIES OF BLINK 7 SCHOTS 65 GRAM

          Artikelnummer: Broekhoff 723

          Op voorraad
          Klein potje met een geweldig effect en verschillende schietrichtingen
          18 stuks per karton
          normale prijs 9.- per stuk
          kartonprijs van 162.- voor 105.30
          dus 35% korting

          Volgens mij is deze nieuw toegevoegd, laatste keer zag ik hem niet staan

          Comment


            #80
            Vind het echt balen dat als ik hier iets zou bestellen, problemen krijg met me mam haha,anders had ik hier zeker het nodige besteld
            ffffffffff

            Comment


              #81
              Zit een nadeel aan, Halen tussen 8 en 10... Dat word ,m niet... Al bekant 2 uur in de auto om er heen te gaan, Dan is het alweer nieuwjaar voordat je thuis bent

              Comment


                #82
                Het gaat hier om 30 december, dus je moet wel heel erg omrijden om in het nieuwe jaar thuis te komen. Ik blijf het een leuke aktie vinden.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door VuurwerkJanco Bekijk bericht
                  Zit een nadeel aan, Halen tussen 8 en 10... Dat word ,m niet... Al bekant 2 uur in de auto om er heen te gaan, Dan is het alweer nieuwjaar voordat je thuis bent
                  Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar zo groot is Nederland ook niet dat je ruim 26 uur onderweg bent.
                  Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door VuurwerkJanco Bekijk bericht
                    Zit een nadeel aan, Halen tussen 8 en 10... Dat word ,m niet... Al bekant 2 uur in de auto om er heen te gaan, Dan is het alweer nieuwjaar voordat je thuis bent
                    Het gaat hier om 30 december hoor en niet de 31e, dus het bijna niet op tijd thuis zijn voor nieuwjaar is een beetje lichtelijk overdreven te noemen.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #85
                      Heb je eindelijk een reden om nacht te braken, vuurwerk halen!
                      "I came in like a crackling ball."

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door koevis Bekijk bericht
                        Is er iemand die uit de buurt van den bosch gaat halen, en misschien iets delen?
                        Ik hoop dat ik met iemand mee kan reizen want van deze prijzen ga ik kwijlen.
                        Heel misschien met mij, maar ik beloof niks(!) want het is nog niet zeker of ik ga. Ik woon in Waalwijk. Voor interesse stuur me een PM
                        De komende maanden minder actief op het forum.

                        Comment


                          #87
                          Ik ben op zoek naar beeldmateriaal van de candle ' Western C'.
                          Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt.

                          Edit: gevonden.

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Het gaat hier om 30 december hoor en niet de 31e, dus het bijna niet op tijd thuis zijn voor nieuwjaar is een beetje lichtelijk overdreven te noemen.
                            Ik dacht dat 30 december nieuwjaar was? Hmm... Ik neem m,n post terug

                            Comment


                              #89
                              vraag me af hoe dit gaat met de max 10 kilo wet die we hier in nederland hebben

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door binkenparade Bekijk bericht
                                vraag me af hoe dit gaat met de max 10 kilo wet die we hier in nederland hebben
                                Het was de bedoeling om de kartons zo mee te geven maar omdat de aanpassingen (25kg regel) in het vuurwerkbesluit pas in maart 2012 ingaan is besloten om netjes tassen te maken tot 10 kg.

                                Is wat werk maar het is niet anders, volgend jaar beter.
                                Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                                Comment

                                Working...
                                X