Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
    170 is al een aardige daling t.o.v. vorig jaar maar ik heb net als jij ook een grens van 150 gesteld voor deze compound en hoe mooi ik hem ook vind, ik ga er dus geen 170 aan uitgeven.

    Zeker weten doe ik het ook niet maar ik heb zo'n voorgevoel dat we deze later in het jaar ook nog wel goedkoper gaan vinden als blijkt dat de verkoop nog steeds tegenvalt. Die 170 is acceptabel als voorverkoopprijs maar voor een freakprijs te hoog.
    HoiHoi,

    Ik snap uiteraard je teleurstelling mbt de prijs van de Iro Kin Beaty. Echter is de prijsstijging al bekend voor dit product (want deze wordt aankomende seizoen ook weer verkocht). De prijs zal gedurende het jaar helaas niet verlaagd worden. Momenteel heeft Lesli er geen voorraad meer van, dus de hoeveelheid wordt schaarser, van deze batch. Mocht je deze bak willen scoren voor een leuke prijs, zou ik je slag slaan.

    Dave

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Vathorst Bekijk bericht
      HoiHoi,

      Ik snap uiteraard je teleurstelling mbt de prijs van de Iro Kin Beaty. Echter is de prijsstijging al bekend voor dit product (want deze wordt aankomende seizoen ook weer verkocht). De prijs zal gedurende het jaar helaas niet verlaagd worden. Momenteel heeft Lesli er geen voorraad meer van, dus de hoeveelheid wordt schaarser, van deze batch. Mocht je deze bak willen scoren voor een leuke prijs, zou ik je slag slaan.

      Dave
      Ik ben overstag gegaan en heb 'm toch besteld! Ik bedacht me dat ik vorig jaar de Tomahawk heb gekocht voor 179, dan is 170 voor deze eigenlijk een kooppie!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Gototop Bekijk bericht
        Vraag maar is wat de inkoop van de Iro Kin is, dan weet je dat die 150 heel waarschijnlijk niet gaat halen
        Ik had eigenlijk meer reacties verwacht want laten we eerlijk zijn een freakprijs van 170 voor een I-shape 30mm 2kg box is te hoog en 150 is dat nog steeds. Het is een mooie box maar als lesli hier serieuze aantallen van wil verkopen zal de prijs naar een normaal niveau moeten. Voor een I-shape 30mm 2kg box is dat wat mij betreft geen 150 Euro en er zijn importeurs die dat wel doorhebben. Ik zal daar hier niet verder op ingaan omdat dit het topic is van de Vathorst freakactie.
        Het mooiste werk is vuurwerk!

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
          Ik had eigenlijk meer reacties verwacht want laten we eerlijk zijn een freakprijs van 170 voor een I-shape 30mm 2kg box is te hoog en 150 is dat nog steeds. Het is een mooie box maar als lesli hier serieuze aantallen van wil verkopen zal de prijs naar een normaal niveau moeten. Voor een I-shape 30mm 2kg box is dat wat mij betreft geen 150 Euro en er zijn importeurs die dat wel doorhebben. Ik zal daar hier niet verder op ingaan omdat dit het topic is van de Vathorst freakactie.
          Ben het op zich met je eens, maar ik kijk gewoon naar hoe mooi ik deze vind en ik vind 'm echt prachtig en iets bijzonders. En zoals gezegd, Tomahawk heb ik ook veel voor betaald, tuurlijk is 144 shots, maar qua kruitinhoud vrijwel gelijk.

          Blijft veel geld, maar ik ben er toch blij mee en daar gaat het uiteindelijk om... ;-)

          Nu weer terug on topic, freakactie vathorst. Die Big Rhino is ook een mooie aanbieding!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
            Ben het op zich met je eens, maar ik kijk gewoon naar hoe mooi ik deze vind en ik vind 'm echt prachtig en iets bijzonders. En zoals gezegd, Tomahawk heb ik ook veel voor betaald, tuurlijk is 144 shots, maar qua kruitinhoud vrijwel gelijk.

            Blijft veel geld, maar ik ben er toch blij mee en daar gaat het uiteindelijk om... ;-)

            Nu weer terug on topic, freakactie vathorst. Die Big Rhino is ook een mooie aanbieding!
            Dat je er blij mee bent is het belangrijkste toch!? Over de Tomahawk zullen we het maar niet meer hebben, een van de meest overgeprijsde floppers. Als je die 1 uit de prijs van 179 haalt is het meer in verhouding.

            Big Rhino voor 70 is inderdaad wel leuk en heb je de Dynamite Spring gezien voor 60 Euro? Die is echt heel mooi, anders en leuk geprijsd.
            Het mooiste werk is vuurwerk!

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
              Dat je er blij mee bent is het belangrijkste toch!? Over de Tomahawk zullen we het maar niet meer hebben, een van de meest overgeprijsde floppers. Als je die 1 uit de prijs van 179 haalt is het meer in verhouding.

              Big Rhino voor 70 is inderdaad wel leuk en heb je de Dynamite Spring gezien voor 60 Euro? Die is echt heel mooi, anders en leuk geprijsd.
              Die Dynamite ken ik niet, ik ga die ook ff checken!

              Comment


                #52
                Mooie acties Dave .

                Ik heb de Big Rhino en Dynamite Spring weer meegepakt. Vooral de laatste is mij goed bevallen afgelopen O&N. Flinke bak én in kooi

                Comment


                  #53
                  Bestelling geplaatst. Wordt mijn eerste keer hier.
                  Hele mooie openingsactie, ik ben er heel blij mee.

                  Comment


                    #54
                    Zojuist heb ik gisteren ook een order geplaatst bij deze vuurwerk dealer bedankt voor de leuke prijzen.

                    Comment


                      #55
                      Kunnen we snel een nieuwe aanvulling verwachten of is dit het even voor nu?

                      Comment


                        #56
                        Vandaag toch nog een Noisekick op de kop getikt! Kunnen we binnenkort een aanvulling verwachten?

                        Comment


                          #57
                          1e bestellingen zijn geplaatst, komt er binnenkort weer nieuw spul?

                          Comment


                            #58
                            Wanneer weer nieuwe acties?

                            Comment

                            Working...
                            X