Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

    Het beste vuurwerk | De beste prijzen | Uitstekende service | Voor jong en oud | Al jaren uw vertrouwde vuurwerkdealer


    Beste vuurwerkliefhebbers,

    Om te beginnen willen wij jullie bedanken voor een geweldig vuurwerkseizoen! Wij hebben wederom vuurwerkliefhebbers kunnen bedienen maar ook veel nieuwe liefhebbers kunnen ontmoeten. Ook waren jullie reacties op het forum na een bezoek aan onze winkel erg leuk om terug te lezen. Dank voor het enthousiasme, dit motiveert ons echt om er in 2024 opnieuw een feest van te maken!

    Ik heb een aantal van jullie ook face2face kunnen spreken. Dank voor de gesprekken en jullie feedback! Altijd leuk om mede-liefhebbers te spreken. Wat betreft feedback heb ik veel gehoord dat wij wat laat online waren met onze webshop. Dit had als voornaamste reden dat onze bunkers leeg waren, alsook bij onze impoteur en we willen natuurlijk wel een waardig assortiment kunnen presenteren voordat we online gaan. Wat dat betreft zit dat dit jaar iets anders. We hebben namelijk nog voldoende in onze bunkers liggen om er dit jaar eerder bij te zijn. Onze webshop gaat dan ook uiterlijk volgende week weer open.

    Tot zo ver alvast onze intro...

    Zodra live kom ik hier terug met de voorwaarden en een aankondigingsbericht. Reserveer alvast 28 december tussen 06:00 en 10:00 uur in je agenda omdat wij dit jaar om te beginnen die tijdvakken zullen aanbieden. Verder wil ik vragen om berichten zo veel mogelijk via PM via VWCrew te sturen. Ik heb een drukke baan maar ik probeer wekelijks minimaal één keer de inbox te legen.

    Tot snel

    #2
    Top hoor! Mij zien jullie zeker aankomende verkoopdagen terug. Echt een super service!

    Comment


      #3
      Yes! Ben benieuwd ik heb al een verlanglijstje klaar

      Comment


        #4
        Zeer benieuwd na alle positieve reactie over afgelopen jaar. Ik houd dit topic iig goed in de gaten. Succes met de actie
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Deze ga ik even in de gaten houden! Had dit jaar geen wolff maar heb toch wat artikelen n.a.v. demo's eind vorig jaar op mijn verlanglijstje staan. Gezien de goede reacties hier wellicht een nieuwe winkel winkel bezoeken eind dit jaar!

          Comment


            #6
            Ben benieuwd op het assortiment!

            Comment


              #7
              mooie deals weten te scoren ben benieuwd voor dit jaar.

              Comment


                #8
                Oei, dat is goed nieuws zeg! Ik ben benieuwd!

                Comment


                  #9
                  Toppers! Echt zeer tevreden afgelopen jaar, met de producten, prijs en uiteraard de service! Ik zit klaar volgende week!

                  Comment


                    #10
                    Heel erg benieuwd, nog nooit bij jullie geweest maar gezien de reacties en jullie acties van het afgelopen jaar gaat daar zeker verandering in komen!!

                    Comment


                      #11
                      Ben benieuwd!
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #12
                        Deze dit jaar ook maar eens in de gaten houden.

                        Comment


                          #13
                          Grote kans dat ik hier een mooie besteling ga plaatsen als er een boxen actie komt.

                          Comment


                            #14
                            Top. Vorig jaar niet gedaan, maar dit keer waarschijnlijk wel een ritje naar de Meern. Afgelopen jaar mooie acties voorbij zien komen. Succes in ieder geval.

                            Comment


                              #15
                              Hou het in de gaten

                              Comment

                              Working...
                              X