Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zijn the legend en full moon party oude (gekooide) batches?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Sjo, laagste prijs ooit voor Iron Kin Beauty en in Grunn maar 5st,, die zijn zo weg (niet naar mij)
      Pwoah wel dikke aanbieding zeg. Volgens mij gaan ze nu al hard.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door OnrustStoker Bekijk bericht
        Zijn the legend en full moon party oude (gekooide) batches?
        Volgens mij zijn deze altijd met kooi geweest.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door JanFireman Bekijk bericht
          Geen nieuwe weekaanbiedingen, volgende week Koningsdag een mystery deal
          Wie durft
          Maken jullie binnenkort ook bekend wat de mystery deal is?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Ssa Bekijk bericht

            Maken jullie binnenkort ook bekend wat de mystery deal is?
            Die is al lang bekend gemaakt per mail en in de chat. De mystery deal betreft 2x de DumBum 64 shots!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door LompeBoer Bekijk bericht

              Volgens mij zijn deze altijd met kooi geweest.
              Ja, volgens mij ook inderdaad. Alleen ben ik er een beetje bang voor als het een nieuwe batch betreft ze misschien niet meer gekooid zijn. Vandaar mijn vraag of het nog een oudere batch is?

              Comment


                Nieuwe batch is sowieso zonder kooi. Ik denk niet dat oude batches nog in omloop zijn maar wie weet heeft outlet er een paar gevonden

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door PyroFanatic Bekijk bericht

                  Die is al lang bekend gemaakt per mail en in de chat. De mystery deal betreft 2x de DumBum 64 shots!
                  Mailbox net nog eens bekeken maar geen mail ontvangen hierover. Toch bedankt voor de reactie.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door rollingthunder Bekijk bericht
                    Nieuwe batch is sowieso zonder kooi. Ik denk niet dat oude batches nog in omloop zijn maar wie weet heeft outlet er een paar gevonden
                    Zonde zeg.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Ssa Bekijk bericht

                      Mailbox net nog eens bekeken maar geen mail ontvangen hierover. Toch bedankt voor de reactie.
                      Hier ook geen mail...2x de mystery deal besteld...als het dan echt 4x dumbum 64 is, dan is de finale vast geregeld :-) Iro Kin Beauty ook meebesteld net, die ga ik maar eens combineren met een paar Wicked Whistles.

                      Comment


                        Jaja is echt zo!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door rollingthunder Bekijk bericht
                          Nieuwe batch is sowieso zonder kooi. Ik denk niet dat oude batches nog in omloop zijn maar wie weet heeft outlet er een paar gevonden
                          Heb je een bron hiervan? want ik kan nergens vinden dat de nieuwe batches van deze producten kooiloos zijn?
                          Iro kin beauty is sowieso kooiloos, dat was die vanaf het begin al.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Picrin Bekijk bericht

                            Hier ook geen mail...2x de mystery deal besteld...als het dan echt 4x dumbum 64 is, dan is de finale vast geregeld :-) Iro Kin Beauty ook meebesteld net, die ga ik maar eens combineren met een paar Wicked Whistles.
                            Klopt helemaal!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door LompeBoer Bekijk bericht

                              Heb je een bron hiervan? want ik kan nergens vinden dat de nieuwe batches van deze producten kooiloos zijn?
                              Iro kin beauty is sowieso kooiloos, dat was die vanaf het begin al.
                              Kan het niet meer vinden waar dit officieel gemeld werd maar lesli importeert 0% artikelen meer met kooi geldend voor alle lijnen. Dit kan natuurlijk veranderen als ze beseffen dat het toch niet zo’n best idee is maar dat is natuurlijk speculatie. De Qlusive lijn had een uitzondering kunnen zijn ivm kwaliteit en prijs maar ook dat is geheel kooiloos. Overigens maakt Riakeo ook alle geselecteerde nieuwe artikelen voor de NL markt op verzoek van lesli zelf kooiloos.. (geeft Riakeo ook zelf aan bij de productfilms)

                              Ik meen ook een straatfilmpje gezien te hebben van de full moon zonder de aanduiding van de kooiconstructie aan de bovenkant van de buiten/kleurendoos.



                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                                Outlet verrast ons altijd meerdere malen per jaar in zeer positieve zin. Dat je geen fan bent van Lesli is na 5x een betoog af te steken wel bekend rollingthunder...
                                Ik durf m'n hand in het vuur te steken voor de jongens, dat wanneer je een deal écht niet wil na aankoop... dat je vast samen een goede oplossing kan bedenken
                                Ik vind persoonlijk dat als je een mysterydeal aanschaft dat je die dan ook gewoon af moet nemen,anders moet je gewoon geen mystery kopen.....maar niet later aankomen met 'nee lijkt me niets'...
                                En ja,in overleg met outlet is veel mogelijk maar zo denk ik erover..
                                Zelfde als er een aanbieding is van een product wat iemand 2 weken geleden gekocht heeft voor 10e meer,dan heb je toch gewoon pech?

                                Comment

                                Working...
                                X