Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Pietje PYRO Bekijk bericht
    Ik vermoed dat het een Hello Fireworks compounds is. Enkel en alleen op onderbuikgevoel.
    De outtlet gaat het wel verkopen, maar of ze het al binnen hebben...?

    Comment


      De Koningsdag deal vorig jaar, Red Maroon, was op dat moment ook nog niet binnen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        De Koningsdag deal vorig jaar, Red Maroon, was op dat moment ook nog niet binnen.
        Hello fireworks zag er op de videos wel goed uit :P

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door PyroFussion Bekijk bericht
          Hello fireworks zag er op de videos wel goed uit :P

          Dat ziet bijna elk product
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pietje PYRO Bekijk bericht
            Ik vermoed dat het een Hello Fireworks compounds is. Enkel en alleen op onderbuikgevoel.
            Laten we hopen op een hele mooie compound, voor de eerste keer een mystery deal meegepakt! Wellicht niet de laatste als dit een mooie is!!

            Comment


              Misschien is het wel de Black Delight van Rubro, klopt precies qua prijs.
              There is no such thing as enough fireworks.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                Misschien is het wel de Black Delight van Rubro, klopt precies qua prijs.
                https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Black-Delight
                Oei… dat zal een tegenvaller zijn, zit niet te wachten op een 990 grams 20mm pruttel bakje

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                  Misschien is het wel de Black Delight van Rubro, klopt precies qua prijs.
                  https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Black-Delight
                  Zou een zware teleurstelling zijn haha

                  Comment


                    Zoals al is gezegd is het dus niet iets wat al op de site staat. Er zijn heel veel producten met een adviesprijs van 149,99 dus ik zou gewoon lekker wachten op morgen en jezelf niet gek maken met lage of hoge verwachtingen

                    Comment


                      Volgens mij hebben wij nog niks bekend gemaakt. Het blijft nog even een verassing.

                      Vrijdag 17:00 zullen wij het product vermelden.

                      Comment


                        Het speculeren en de creativiteit waarmee men tot een speculatie komt is toch wel het leuke van die mystery deals. Ik ben benieuwd of iemand het morgen bij het rechte eind blijkt te hebben!
                        Het mooiste werk is vuurwerk!

                        Comment


                          @vuurwerkoutlet @lompeboer: Komt de Furious van Wolff ook nog op de site?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
                            Het speculeren en de creativiteit waarmee men tot een speculatie komt is toch wel het leuke van die mystery deals. Ik ben benieuwd of iemand het morgen bij het rechte eind blijkt te hebben!
                            Vind ik ook! En hoe leuk zou het zijn dat degene die het goed raad er 1 wint

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                              Misschien is het wel de Black Delight van Rubro, klopt precies qua prijs.
                              https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Black-Delight
                              Outlet kennende zullen ze wel met iets beters komen dan bovenstaande. Daarnaast willen ze niet het risico lopen om een ‘slechte’ mysterie deal aan te bieden, want dan lopen ze het risico dat latere mysterie deals niet meer worden verkocht. Maar zo zou ik denken als ik Outlet was

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                                Outlet kennende zullen ze wel met iets beters komen dan bovenstaande. Daarnaast willen ze niet het risico lopen om een ‘slechte’ mysterie deal aan te bieden, want dan lopen ze het risico dat latere mysterie deals niet meer worden verkocht. Maar zo zou ik denken als ik Outlet was
                                Ja zo denk ik dus ook. Het zal voor het geld sowieso wel een mooie box zijn en vanwege de goede ervaringen van de eerste mystery deals die ik ooit bij vuurwerkoutlet heb gehad kan het niet fout gaan

                                Comment

                                Working...
                                X