Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[PRIJSVRAAG] 15 jaar Vuurwerkcrew - Prijsmaand AUGUSTUS

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Deze vuurkorven zijn zo gaaf wat een super vette prijs. Het was even zoeken naar de antwoorden maar uiteindelijk toch gelukt en dus verstuurd, nu afwachten

    Comment


      #47
      Ook een poging gedaan. Benieuwd of ik dit keer wel alles goed heb. Die vuurton is echt gaaf en staat mooi in mijn tuin denk ik zo!

      Comment


        #48
        Zojuist puur voor de sfeer ook even de tijd genomen om naar de juiste antwoorden te zoeken. Stuk voor stuk leuke vragen en echt geweldig om zo vlak voor het begin van het seizoen weer even rond te kijken in voornamelijk de countdown topics van de afgelopen jaren. Meteen ook wat oudere filmpjes bekeken, heerlijk.

        Heb jij nog niet meegedaan?! Wacht dan niet te lang, want we gaan morgen de laatste week in van deze geweldige prijsvraag! Het is alleen al een aanrader om mee te doen om de kriebels al lekker te krijgen, maar buiten dat is de Vuurwerkcrew vuurkorf natuurlijk DE manier om de sfeer te verhogen tijdens de jaarwisseling of om de (hopelijk koude) december dagen dit jaar door te gaan komen en de december maand optimaal te gaan beleven.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Wat een leuke actie zeg! Hele unieke prijs! Doe ik heel graag aan mee, want is toch wel echt een collectors item als lid zijnde! Bedankt voor het mogelijk maken van deze vette actie en succes allemaal met de vragen!

          Groetjesss

          Comment


            #50
            Ook mijn antwoorden ingeleverd! Behoorlijke speurtocht deze prijsvraag maar dat is natuurlijk extra leuk.


            Ontzettend toffe prijs die heel goed zal staan in mijn achtertuin!


            Fingers crossed
            Laatst aangepast door YorickT; 25 August 2020, 16:01.

            Comment


              #51
              Succes allemaal, nog een paar daagjes om met deze mooie prijsvraag weer mee te doen

              Comment


                #52
                Iedereen heeft zojuist een antwoord met een bevestiging gekregen van zijn of haar inzending.
                Wel ingestuurd, maar nu niets terug ontvangen? Neem dan snel even contact op.

                Succes nog even, paar dagen maar!

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  Iedereen heeft zojuist een antwoord met een bevestiging gekregen van zijn of haar inzending.
                  Wel ingestuurd, maar nu niets terug ontvangen? Neem dan snel even contact op.

                  Succes nog even, paar dagen maar!
                  Check! Aardig wat handwerk zo...

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                    Iedereen heeft zojuist een antwoord met een bevestiging gekregen van zijn of haar inzending.
                    Wel ingestuurd, maar nu niets terug ontvangen? Neem dan snel even contact op.

                    Succes nog even, paar dagen maar!
                    Ik al denken dat ik misschien wel eens gewonnen zou kunnen hebben omdat er een mail op me werk mail binnenkomt haha!
                    Goed werk! bedankt!

                    Comment


                      #55
                      Nog niet ingevuld? Doe het snel, het kan nog tot en met maandagavond. Ideaal voor in de donkere avonden die er aan komen!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #56
                        Nog iets meer dan 12 uur en dan sluit deze prijsvraag alweer. Mocht je nog niets hebben ingestuurd mar wel kans wil maken op de vette prijs, doe dit dan snel.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                          Ook ik maak er niet al te veel gebruik van moet ik zeggen, vind dit item zo vet om juist op de speciale momenten te gebruiken (oudjaar en einde v/h jaar). Maar ook als element in de tuin vind ik hem zéér vet hoor. Dat roestbruine steekt bijvoorbeeld mooi af tussen je groen!
                          Nou vooruit gisteravond toch maar besloten om mee te doen. Niet omdat ik perse wil winnen maar had de antwoorden al een tijdje gevonden en lachen om mee te doen

                          Comment


                            #58
                            Op de valreep ingestuurd. Hopelijk heb ik ze goed

                            Comment


                              #59
                              Ook nog op het nippertje meegedaan! Ik ben benieuwd.

                              Comment


                                #60
                                Hier ook op het laatste momento meegedaan.

                                Benieuwd of ik alle vragen goed heb.
                                #LaatOnsVieren.

                                Comment

                                Working...
                                X